Ik hoop morgen wel wat mee te kijken (zeker als het weer tot middernacht duurt), maar ga waarschijnlijk de start missen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
Maar goed morgen horen we aan het einde van cover avond welke 18 van de 30 doorgaan naar de finale avond op zondag.
Welke nummer zou je het liefst op ESF zien van beide avonden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Sableheart het volgende:
Ik vond gisteren beter. Vandaag voelde als meer middelmatigheid, zonder echt grote uitschieters.
Heel erg goed
Erg goed
Goed
3. Devis Xherahu - Ka momente
9. Epos - Kurajo dhe Zjarr
13. Elvana Gjata - Karnaval
10. Laorjan Ejlli & Adelina Correj - A thu!
Redelijk
15. Gjergj Kaēinari – Larg jetės pa ty
4. Vesa Smolica - Lutem
14. Stine - E kishim nis
1. Mal Retkoceri- Antihero
8. Endrik Beba - Ishe Ti
6. Gresa Gjocera - E vėrteta
2. Klea Dina - Dashuri ndiej
Matig
12. Rea Nuhu - Sot
7. Frensi Revania - Rreziko
5. Algert Sala - Bosh
Slecht
11. Santino de Bartolo - Kur nata vjen si bora
Ben bang dat de uitslag na 00:00 gaat komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk zondag wel weer mee. Maar niet te laat want de wekker gaat maandagochtend gewoon weer om 7.00 uur.
Er zit niets tussen waar ik echt enthousiast over zou worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke nummer zou je het liefst op ESF zien van beide avonden?
Zelf vind ik Zjerm het beste nummer, maar zou wel snappen als Elvana zou winnen. Een andere winnaar van die 2 zou een flop zijn. Beide zie ik wel halve finale doorkomen bij ESF.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er zit niets tussen waar ik echt enthousiast over zou worden.
Gisteren vond ik Zjerm en Porositė e babait een stap beter dan alles wat er vandaag te horen viel, maar ze hebben een aantal redelijke keuzes, en geen top 10 materiaal, dus het zal wel.
Me tana was 1000 x beter. Ik vind dit nummer gewoon matig, Eleni had ook zo’n Spaanse fase na Fuego en dat voelde gewoon niet authentiek aan haar sound.quote:
Het is niet specifiek Albanees maar voelt nogal ik wil een zomerhit in Europa aan inderdaad. Maar haar performance was wel weer goed. Zie je Elvana graag op ESF 2025, of zie bijvoorbeeld Shkodra Elektronike daar liever staan? Elvana zou haar nummer nog kunnen aanpassen, zoals ze zo graag doen in Albaniė.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Me tana was 1000 x beter. Ik vind dit nummer gewoon matig, Eleni had ook zo’n Spaanse fase na Fuego en dat voelde gewoon niet authentiek aan haar sound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |