Ik vond haar al op iemand lijken maar ik kwam er maar niet opquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Stephanie wil graag als Selah Sue klinken.
Met die bril? Dat was zijn beste vriend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:29 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is het meest interessante van allemaal. Geen winnaar maar prima inzending.
Waarom is die professor van de slimste mens steeds in beeld?![]()
In het klein zie je hier het effect dat de odds ook hebben op Eurovisie: mensen sluiten zich graag aan bij winnaars. Als België 20e had gestaan had niemand gezegd dat er een winnaar tussen zit, net als dat een Nemo ook niet wint als hen veel lager wordt ingeschat door de bookmakers. Dat zegt verder niks over de kwaliteit, en dan vind ik Nemo nog wel een stuk beter dan Red Sebastian, maar de invloed van bookmakers op de hele Eurovisie-vibe is bizar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Niels93 het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat België op nr1 in de odds staat EN Strobe Lights op fora/YouTube etc gezien wordt als een potentiële winnaar. Oke, het is niet mijn smaak maar ik zie ook echt niet in hoe dit hoog kan/gaat scoren.
Met wat bekend is is dit wel een van de betere inzendingen. Maar de bookies zeggen op dit moment erg weinig. Vorig jaar stond IJsland ook op 1 en nadat Hera Bjork werd gekozen kukelden ze naar beneden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Niels93 het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat België op nr1 in de odds staat EN Strobe Lights op fora/YouTube etc gezien wordt als een potentiële winnaar. Oke, het is niet mijn smaak maar ik zie ook echt niet in hoe dit hoog kan/gaat scoren.
Emilie de Forest zit in de jury he, die zat in Montenegro ook in de jury en had het meest unhinged lijstje daar. Die had die meid die knettervals zong, waar wij om moesten lachen op twee gezet daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef NailQueen het volgende:
Hey maar ik zie nog wel een scenario voor me dat het vlaamse publiek of jury roet in het eten gooit. Twee jaar geleden gingen ook de meeste televote stemmen naar Ed Sheeran The Starlings en de jury was toen helemaal weg van Gustaph. Gustaph werd uiteindelijk wel een publieksfavoriet maar dat had voornamelijk met zijn karakter te maken.
Maar aan de andere kant heb ik wel weer zin in een meltdown als Lenn of Grace opeens wint
Dan moet de jury Red Sebastian echt afstraffen, en dat zie ik niet gebeuren met een jury bestaande uit o.a. Merol en een van de dansers van Joost. Ik denk dat hij zowel jury als televote wint.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef NailQueen het volgende:
Hey maar ik zie nog wel een scenario voor me dat het vlaamse publiek of jury roet in het eten gooit. Twee jaar geleden gingen ook de meeste televote stemmen naar Ed Sheeran The Starlings en de jury was toen helemaal weg van Gustaph. Gustaph werd uiteindelijk wel een publieksfavoriet maar dat had voornamelijk met zijn karakter te maken.
Maar aan de andere kant heb ik wel weer zin in een meltdown als Lenn of Grace opeens wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |