SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:20 schreef bitterbal het volgende:
kreeg gisteren te horen dat er een collega onverwachts is overleden. Niemand weet nog wat er gebeurd is
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
dan was het idd erg plotselingquote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
jij hebt inside info?!quote:
quote:
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werkenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Gisteren nog zalm gegeten. komt wel heel dichtbij zo
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werken
Ja, gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmen
O ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer bezig met de gifspuit toch?
ja dat snap ik idd wel. dat gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu. collega's zijn er flink van door slag
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de zekerheid
Je weet maar nooit
Snap ikquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Kende jij haar ook?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |