Ya think so?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef vacuum1 het volgende:
Justitie denkt aan een ‘antisociale persoonlijkheidsproblematiek’.
Turkije. Nog nét geen EU lid. Vraag me af waarom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef vacuum1 het volgende:
Man rijdt expres vol op vrouw (73) in en schept daarbij ook haar hond: ‘Mooi’
"Hij reed in Soest opzettelijk een 73-jarige vrouw aan, met als doel in de cel te komen zodat ‘politie en justitie lekker voor me kunnen zorgen’. De 52-jarige Y.Ç. verklaarde dat bij de politie, kort nadat hij op 4 oktober vorig jaar op de Industrieweg expres op haar inreed. De Soestse overleefde het, maar kan nog maar weinig.
Mijn leven is totaal verwoest, maar hij krijgt wat hij wil’, liet het Soester slachtoffer via haar dochter verklaren bij de rechtbank in Utrecht. De vrouw liep een serie complexe botbreuken op aan beide benen en onderging vijf operaties.
De dader
Voor de rechtbank zweeg Ç. in alle talen, zich voortdurend beroepend op zijn zwijgrecht. Hij zit nu elf maanden in detentie bij het vertrekcentrum voor vluchtelingen in Ter Apel. De man heeft een enorm strafblad. In januari 2014 had hij ook al eens iemand expres aangereden waarvoor hij acht maanden heeft gezeten. In 2002 werd hij veroordeeld tot twaalf jaar cel wegens medeplichtigheid aan een huurmoord. Volgens de officier van justitie heeft hij al sinds 1987 allerlei delicten op zijn geweten. ,,Hij pleegde al een delict toen hij 11 was.
De man, die in 1979 in Nederland kwam wonen, is al in 2021 ongewenst verklaard. Hij had toen terug moeten gaan naar zijn geboorteland Turkije."
De eis
Omdat Ç. totaal niet meewerkte aan observatie in het Pieter Baan Centrum in Utrecht kan justitie niet beoordelen wat er aan de hand is met hem. Justitie denkt aan een ‘antisociale persoonlijkheidsproblematiek’. ,,Afstraffing is nu de enige juiste afdoening”, aldus de officier. ,,De maximumstraf die hier op staat is twintig jaar onvoorwaardelijk.” Precies zo lang moet de man als het aan justitie ligt ook de cel in."
https://www.ad.nl/soest/m(...)Fwww.geenstijl.nl%2F
Als de rollen waren omgedraaid was dit landelijk groot nieuws geweest, nu is het slechts een klein regionaal artikeltje. Waarom is deze levensgevaarlijk gek niet uitgezet trouwens?
Hij zweeg vooral in het Turks, want Nederlands zal hij wel niet gesproken hebben.quote:Voor de rechtbank zweeg Ç. in alle talen
Daar komt hij ook weinig Hollanders tegen die hij zo haatquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
20 jaar cel.. Nee, niet in Nederlandse blijven, naar Turkije opsturen. Daar kunnen ze hem wel 20 jaar laten zitten.
20 jaar in gore Turkse cel.. dat is pas een straf..
Je haat Nederlanders, maar blijft wel 45 jaar rondhangen en gaat zelfs niet weg als je specifiek verteld is dat je terug moet gaan. Ik zou niet lang willen wonen in een land vol mensen die ik haat...quote:De man, die in 1979 in Nederland kwam wonen, is al in 2021 ongewenst verklaard. Hij had toen terug moeten gaan naar zijn geboorteland Turkije."
Al in 2021?quote:De man, die in 1979 in Nederland kwam wonen, is al in 2021 ongewenst verklaard. Hij had toen terug moeten gaan naar zijn geboorteland Turkije."
quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef vacuum1 het volgende:
Waarom is deze levensgevaarlijke gek niet uitgezet trouwens?
hij is dus al sinds 1979 in NL en in 2021 kwam men tot 't besluit hem uit te zetten, hij heeft dus 'n groot gedeelte van zijn jeugd en volwassen leven in NL doorgebracht. dat is complex. hij spreekt waarschijnlijk heel goed Nederlands, en om zo iemand uit te zetten die al bijna z'n hele leven in NL woont zou normaal gezien niet gebeuren als men de juiste paden bewandelt waar de persoon in kwestie blijkbaar niet toe in staat is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:29 schreef vacuum1 het volgende:
De man, die in 1979 in Nederland kwam wonen, is al in 2021 ongewenst verklaard. Hij had toen terug moeten gaan naar zijn geboorteland Turkije."
Dit ja, waarom liep dat ongedierte hier nog rond?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:48 schreef RotatoR het volgende:
Ongewenst verklaard maar niet gedeporteerd. Wie is daarvoor verantwoordelijk?
Of een hamer, een schep, een bijl, you name it.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:33 schreef Hathor het volgende:
Er is een hele simpele oplossing voor dit soort gevallen en het kost slechts 1 loden voorwerp.
Wat een dooddoener altijd..quote:De inmiddels 74-jarige was op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek
Waarom werd in 2021 zo iemand niet op de eerste beste vlucht richting Turkije gezet ?quote:De man, die in 1979 in Nederland kwam wonen, is al in 2021 ongewenst verklaard. Hij had toen terug moeten gaan naar zijn geboorteland Turkije."
Precies, zeker aangezien het iemand was die al betrokken was bij een huurmoord en al eerder iemand bewust had aangereden. Dit geval had zeker voorkomen kunnen worden met een fatsoenlijke gerechtelijke macht en bijbehorende hogere straffen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een dooddoener altijd..
Nee, die vrouw was op de goede plek, dat stuk stront had allang op een andere plek moeten zijn..
De criminele eenheden zijn te machtig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:18 schreef BlaZ het volgende:
Weer een ongelofelijke gerechtelijke blunder hier:
1) In januari 2014 had hij ook al eens iemand expres aangereden waarvoor hij acht maanden heeft gezeten.
2) In 2002 werd hij veroordeeld tot twaalf jaar cel wegens medeplichtigheid aan een huurmoord.
Hoe kan het toch dat zo iemand keer op keer weer wordt vrij gelaten.
30 km/uquote:Hij stuurde een VW Touran van 1400 kilo met minstens 30 kilometer per uur opzettelijk op haar af.
Ik ben ook Turk!quote:Op dinsdag 3 september 2024 22:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
30 km/u
tjonge jonge jonge
ik ben ook Turks
it's ok to be Turks
Turkije is beter toeven dan hier kan ik je melden. Dus dat is een soort van beloning. Balik ekmek, Cig köfte en Adana Kebap als proviand. En luchten in de zon.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
20 jaar cel.. Nee, niet in Nederlandse blijven, naar Turkije opsturen. Daar kunnen ze hem wel 20 jaar laten zitten.
20 jaar in gore Turkse cel.. dat is pas een straf..
Je kan zo iemand toch niet zomaar uitzetten. Heeft zijn hele sociale leven hier. Al zijn gevangenis matties om mee te spelen. Tenminste dat is toch altijd het verhaal?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom werd in 2021 zo iemand niet op de eerste beste vlucht richting Turkije gezet ?
Jij doet mij soms een beetje denken aan Mohammed Faizel Ali Enait.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Turkije is beter toeven dan hier kan ik je melden. Dus dat is een soort van beloning. Balik ekmek, Cig köfte en Adana Kebap als proviand. En luchten in de zon.
Doe maar niet joh!
[ afbeelding ]
Balik Ekmek
²
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:28 schreef oblo het volgende:
[..]
Jij doet mij soms een beetje denken aan Mohammed Faizel Ali Enait.
Je taalgebruik en het karakter van je user. Is niet slecht bedoeld verder. Ik vind hem wel grappig. Hij is ook fier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |