Ik ging er vanuit dat het over de auto theorie ging, daar wilde ik wat meer over wetenquote:-ey broer, ik ben gezakt
-nee broer, ik had 7 fout, je er 3 fout hebben
-ik wist alle vragen maar ze waren te snel
-allemaal kanker hoertje daar
Bij gevaarherkenning mag je ongeveer de helft van de vragen fout hebben?quote:Hoeveel vragen moet je goed hebben?
Het onderdeel gevaarherkenning bestaat uit 25 vragen.
- Hiervan moet je 13 of meer vragen goed beantwoorden.
Het onderdeel kennis bestaat uit 12 vragen.
- Hiervan moet je 10 of meer vragen goed beantwoorden.
Het onderdeel inzicht bestaat uit 28 vragen.
- Hiervan moet je 25 of meer vragen goed beantwoorden.
Dit is ook hoe ik me mijn examen herinner.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef Moonversion het volgende:
Was dit examen altijd al zo simpel? In mijn beleving kreeg je 50 vragen en mocht je er totaal 3 of 5 fout hebben
Precies rijbewijs is niet nodig zolang je geen commerciele handelingen verricht. Right to travelquote:
Dat is de 'nieuwe stijl'....quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef Moonversion het volgende:
Ik zit net op een bankje te wachten en kreeg de volgende conversatie mee van iemand die zijn vriend belde
[..]
Ik ging er vanuit dat het over de auto theorie ging, daar wilde ik wat meer over weten
dus toen vond ik dit op de cbr site https://www.cbr.nl/nl/rij(...)-theorie-examen-auto
[..]
Bij gevaarherkenning mag je ongeveer de helft van de vragen fout hebben?
Was dit examen altijd al zo simpel? In mijn beleving kreeg je 50 vragen en mocht je er totaal 3 of 5 fout hebben
Lang leve de VVDquote:Op woensdag 4 september 2024 11:31 schreef Sleeping_Dogs het volgende:
[..]
Met dank aan... Ah, alweer een vvd'r.
Toen ik examen deed, had ik echt een pleurishekel aan gevaarherkenning. Je kan zo'n complex onderwerp niet af doen met 3 mogelijke opties, dat gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ik me mijn examen herinner.
Gevaarherkenning lijkt me overigens best een cruciaal onderdeel van autorijden.
VVD zit er niet voor de Nederlanderquote:Op woensdag 4 september 2024 11:31 schreef Sleeping_Dogs het volgende:
[..]
Met dank aan... Ah, alweer een vvd'r.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |