Daar dacht ik ook aan, waar stopt het? Als ik hem niet betrapt had dan had ik waarschijnlijk er niet achtergekomen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:00 schreef Cupfighter het volgende:
Niet te vertrouwen Britney, nu was het 20 euro wat is het een volgende keer, alle contact verbreken
Heb jij zoveel geld dat je 20 eurootjes niet mist???quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, waar stopt het? Als ik hem niet betrapt had dan had ik waarschijnlijk er niet achtergekomen.
Nee maar dan had ik getwijfeld of ik het al niet had uitgegeven misschien, ik had het zeker gemist. Ik had 3 briefjes van 10 in mijn portemonnee en een briefje van 20. Je gaat niet meteen ervan uit dat je vriend je besteelt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij zoveel geld dat je 20 eurootjes niet mist???
Pff ik heb het met je te doen hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee maar dan had ik getwijfeld of ik het al niet had uitgegeven misschien, ik had het zeker gemist. Ik had 3 briefjes van 10 in mijn portemonnee en een briefje van 20. Je gaat niet meteen ervan uit dat je vriend je besteelt.
Niet zo zeer gestolen maar hij kwam wel vaak langs en dan bleef hij slapen en dan deed ik alle boodschappen en hij deed niks maar wel de hele tijd mee eten en iedere keer mijn auto lenen en dan niet tanken bijvoorbeeld. Geen idee of het laksheid of gierigheid is maar ik begon mij er wel aan te irriteren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pff ik heb het met je te doen hoor.
Eindelijk echte liefde en dan gooit hij alles weg voor 20 euro...
Heeft hij nog meer gestolen, naast je hart en 20 euro?
wel fijn dat jij zo goed luistert naar je vriendenquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Niet zo zeer gestolen maar hij kwam wel vaak langs en dan bleef hij slapen en dan deed ik alle boodschappen en hij deed niks maar wel de hele tijd mee eten en iedere keer mijn auto lenen en dan niet tanken bijvoorbeeld. Geen idee of het laksheid of gierigheid is maar ik begon mij er wel aan te irriteren.
Mijn vrienden waren er na de diefstal echt klaar mee en vonden dat ze moesten ingrijpen met name voor mijn kinderen.
Hij gooit alles weg voor 20 euro? Zíj is degene die alles weg gooit voor 20 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pff ik heb het met je te doen hoor.
Eindelijk echte liefde en dan gooit hij alles weg voor 20 euro...
Heeft hij nog meer gestolen, naast je hart en 20 euro?
Ergens probeer ik in mijn hoofd excuses te bedenken maar omdat ik hem op heterdaad het heb zien stelen kan ik het inderdaad niet meer ontkennen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:42 schreef Leandra het volgende:
Wat valt er nog goed te komen, en waarom?
Naast dat hij een klaploper is die van je profiteert steelt hij ook letterlijk van je, dat soort figuren moet je niet eens bij je hart, je kinderen en je huis in de buurt laten komen.
Klopt ze gingen pas echt door het lint dat ze hoorde dat hij mijn auto ook regelmatig leende.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wel fijn dat jij zo goed luistert naar je vrienden
deze man klinkt namelijk als een nietsnut
snap ik, dat kost klauwen met geld!quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Klopt ze gingen pas echt door het lint dat ze hoorde dat hij mijn auto ook regelmatig leende.
Sowieso, het feit dat je niet alleen in zijn BS-verhaaltjes trapt maar zelf zelfs excuses voor hem probeert te verzinnen is compleet van de zotte.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ergens probeer ik in mijn hoofd excuses te bedenken maar omdat ik hem op heterdaad het heb zien stelen kan ik het inderdaad niet meer ontkennen.
je moet er niet aan denken!!quote:
Ik had hem weer gedeblokkeerd. Dit klopt ja, ik voel mij slecht omdat ik hem heb aangesproken en heb weggestuurd. Omgekeerde wereld natuurlijk. Mijn vrienden zette mij zwaar onder druk dit te doen, maar ze hebben gelijk. Ze hebben ook zijn tas met kleding ingepakt en het aan hem gegeven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:44 schreef Luuntje het volgende:
Gaan we weer....
Dacht dat je hem geblokkeerd had?
Of is dit weer een nieuwe?
Klagen over zijn gedrag maar het wel elke keer toestaan door geen grens te trekken....mjah....hij steelt en jij voelt je rot omdat je hem erop aan pakt.
Ja snap wel waarom hij zo lang kan blijven plakken en profiteren kan van je.
Al een zwangerschapstest gedaan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik had hem weer gedeblokkeerd. Dit klopt ja, ik voel mij slecht omdat ik hem heb aangesproken en heb weggestuurd. Omgekeerde wereld natuurlijk. Mijn vrienden zette mij zwaar onder druk dit te doen, maar ze hebben gelijk. Ze hebben ook zijn tas met kleding ingepakt en het aan hem gegeven.
Ik ben niet zwanger.quote:
Heel simpel....wat geef jij je kinderen nu mee?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik had hem weer gedeblokkeerd. Dit klopt ja, ik voel mij slecht omdat ik hem heb aangesproken en heb weggestuurd. Omgekeerde wereld natuurlijk. Mijn vrienden zette mij zwaar onder druk dit te doen, maar ze hebben gelijk. Ze hebben ook zijn tas met kleding ingepakt en het aan hem gegeven.
Plus het feit dat er zoveel mannen in hun leven mogen lopen elke keerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Heel simpel....wat geef jij je kinderen nu mee?
Dat het goed is om als deurmat behandeld te worden.
Je kinderen gaan je dit niet in dank afnemen.
Ook dat nog eens....quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus het feit dat er zoveel mannen in hun leven mogen lopen elke keer
Lekkere bindingsangst afgeven aan je kids
Echt een top moeder
Hij is er toch uitgezet?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:20 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Heel simpel....wat geef jij je kinderen nu mee?
Dat het goed is om als deurmat behandeld te worden.
Je kinderen gaan je dit niet in dank afnemen.
natuurlijk, maar waarom voel je je nu slecht?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:05 schreef britneycheers het volgende:
Mag ik mij niet slecht voelen??
Allebei.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk, maar waarom voel je je nu slecht?
Is dat omdat je denkt zo 'verliefd' op hem te zijn en je denkt dat je leven zonder hem veel minder is?
Of ben je vooral verdrietig dat je in die situatie gekomen bent dat je je vertrouwen in iemand stelde die dat duidelijk niet waard was?
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
Verzonnen verhalen
Ik ken gasten die dit doen en die gaan echt niet met maar 20 euro weg
Gelukkig was het maar 20 euro, ben je niet zwanger en heb je je kinderen nog.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Allebei.
Ik voel mij eenzaam en depressief. Ik was goed voor hem en hij stak mij in de rug.
Dit komt mij bekend voor in topics van TS.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
Bijzonder dat iemand anders je moet vertellen dat iemand niet goed voor je is
Sommige mensen zijn zo, maar het is inderdaad best triest.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
Bijzonder dat iemand anders je moet vertellen dat iemand niet goed voor je is
Als ik mij je vorige topic goed herinner waren je vrienden er toen al klaar mee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Niet zo zeer gestolen maar hij kwam wel vaak langs en dan bleef hij slapen en dan deed ik alle boodschappen en hij deed niks maar wel de hele tijd mee eten en iedere keer mijn auto lenen en dan niet tanken bijvoorbeeld. Geen idee of het laksheid of gierigheid is maar ik begon mij er wel aan te irriteren.
Mijn vrienden waren er na de diefstal echt klaar mee en vonden dat ze moesten ingrijpen met name voor mijn kinderen.
Ik herinner jouw pohi in de tijd van KLB 2.0/3.0 welquote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:30 schreef britneycheers het volgende:
Ik voel mij eenzaam en depressief. Ik was goed voor hem en hij stak mij in de rug.
En britnie zou moeten waarderen dat hij het toegaf. Hij had haar ook gewoon kunnen gaslighten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij gooit alles weg voor 20 euro? Zíj is degene die alles weg gooit voor 20 euro.
Doodzonde!
Geef je man wat hij nodig heeft, dat hij zo heeft moeten strugglen om uiteindelijk dan maar zelf te moeten pakken is duidelijk het niet herkennen of erkennen van de behoeften van je partner.
Kwalijk
Britney, kijk eens naar jezelf. En wees barmhartig naar je vriend!
Zo voelt iedereen zich op Fok dus je bent niet bijzonder hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik voel mij eenzaam en depressief.
Voor hoelang???quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:05 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij is er toch uitgezet?
Mag ik mij niet slecht voelen??
En eenzaam, dat duurt niet zo langquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Voor hoelang???
Ja, je mag je slecht voelen....leer je hopelijk van.
Ga leuke dingen doen met je kinderen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |