abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214956185
Ik zou die Kelly en Kaylee ook echt niet samen op pad sturen voor inkopen. Zie ze er nog voor aan om alles snel in te slaan en dan een paar uur op een terras te gaan zitten. Valse meiden hoor.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 12 september 2024 @ 01:48:18 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214957084
Kelly en Kaylee, wat een valsigheid. Vreselijk.
Ik hoop dat Eva en Dominique winnen, leuk stel.
  donderdag 12 september 2024 @ 07:10:00 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214957479
Ik hoop trouwens dat die badkamerknul wel de juiste maten heeft voor de badkamer, want voor de WC had hij ze duidelijk niet, als de WC volgens de gegevens van de dames 100 cm breed was maar in werkelijkheid 90 cm is.

Het verbaast me niet eens als ze de buitenmaten van de WC hadden en niet de binnenmaat.
Dat risico is bij de badkamer wat kleiner, want die is al bestaand en konden ze dus feitelijk meten, de WC moest nog gebouwd worden en is qua maatvoering misschien alleen maar van een simpel tekeningetje.

Hoewel er ook gewoon serieuze bouwtekeningen zijn waar de juiste maten op zeker op moeten staan.
Dus het kan in de bouw ook nog verkeerd gegaan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214960909
Ik dacht dat het meubel in de breedte wel paste maar niet meer in de lengte omdat ze naderhand besloten hadden om de deur te verplaatsen, neemt niet weg dat het een belachelijk groot en lelijk ding is.

Verbaas me ook dat die Unnu (ofzo) niet wist dat ie zo'n mes in zijn handen had waar je een stukje van af kan breken. Ben zelf alles behalve een klusser maar dat zijn toch wel basis dingen.
En ze staan nog steeds het behang er af te pulken, is er nou echt niemand daar die op het idee komt om even een stomertje te huren :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 12 september 2024 @ 15:42:17 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214961206
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat het meubel in de breedte wel paste maar niet meer in de lengte omdat ze naderhand besloten hadden om de deur te verplaatsen, neemt niet weg dat het een belachelijk groot en lelijk ding is.

Verbaas me ook dat die Unnu (ofzo) niet wist dat ie zo'n mes in zijn handen had waar je een stukje van af kan breken. Ben zelf alles behalve een klusser maar dat zijn toch wel basis dingen.
En ze staan nog steeds het behang er af te pulken, is er nou echt niemand daar die op het idee komt om even een stomertje te huren :?
Dat meubel wat ze meegenomen hadden was toch voor de WC? Die nog gebouwd ging worden.
De deur werd verplaatst in de badkamer.

Dat Unu niet wist hoe dat met een (wegwerp) Stanleymes werkt verbaasde mij ook wel, dan heb je echt geen enkel idee van klussen, daarbij zie je toch dat je ze af kunt breken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214961282
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat meubel wat ze meegenomen hadden was toch voor de WC? Die nog gebouwd ging worden.
De deur werd verplaatst in de badkamer.

Dat Unu niet wist hoe dat met een (wegwerp) Stanleymes werkt verbaasde mij ook wel, dan heb je echt geen enkel idee van klussen, daarbij zie je toch dat je ze af kunt breken?
Ja voor in de wc inderdaad, maar daar hebben ze de deur opgeschoven voor betere inloop ivm de te plaatsen wc pot. Denk dat het meubel op de originele tekening wel had gepast. Ze hadden ook net de wanden geplaatst.
pi_214961727
Kelly en Kaylee hebben een karakter wat bij hun naam past, oerlelijk.
  donderdag 12 september 2024 @ 18:47:45 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214962504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja voor in de wc inderdaad, maar daar hebben ze de deur opgeschoven voor betere inloop ivm de te plaatsen wc pot. Denk dat het meubel op de originele tekening wel had gepast. Ze hadden ook net de wanden geplaatst.
Er zal toch wel een tweede toilet in het huis zijn?
pi_214963253
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2024 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er zal toch wel een tweede toilet in het huis zijn?
Ik begreep drie wc's en omdat de deur verzet was paste het wastafeltje in de diepte niet meer.
  donderdag 12 september 2024 @ 20:02:43 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214963274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik begreep drie wc's en omdat de deur verzet was paste het wastafeltje in de diepte niet meer.
Ah oké.
pi_214963283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gaan ze een extra wc om dat meubel heen bouwen :D
pi_214963697
En nu dit! Eens zien welke drama we nu weer krijgen
pi_214963799
Verstandig dat ze stopt als bouwmeester
pi_214963894
Ergens vind ik die prijs geen prijs... eerder uitstel van een probleem
pi_214963945
De dame met De Billen vind ik echt erg onaangenaam
pi_214964220
Geen gordijnen of zie ik dat niet goed?
pi_214964305
Denk dat Katja en Roberto het wel kunnen schudden. Die vier koppels klitten te veel bij elkaar. Ze zullen Roberto nog wel even nodig hebben maar ze gaan er op een gegeven moment toch uit gestemd worden.
pi_214964314
Ja ben ook erg benieuwd naar de stemming morgen
pi_214973544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ben ook erg benieuwd naar de stemming morgen
Nou dat was niet echt een verrassing. Ben wel nieuwsgierig hoe Roberto het verder gaat doen, die is er in ieder geval nog twee weken. Ik begin het wel een aardige gozer te vinden.

Wat heb ik toch een pleuris hekel aan dat soort vrouwen die schattig willen overkomen met expres onhandig doen en beweren dat ze niet weet hoe een tuinslang werkt. Hihihihi giebel giebel oehhh ik spuit mezelf nat :r , en lul Wim trapt er nog in ook. Met haar nep reet en nep sproeten.
  vrijdag 13 september 2024 @ 22:55:13 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214973847
Wat een intens achterbaks loeder is die Kaylee toch, damn....
Hadden Katja en Roberto eens moeten flikken, een beetje op het bed in de slaapkamer liggen terwijl de rest aan het werk is, dan hadden ze de wind van voren gekregen.

Maar sowieso ook, Leroy is de taken aan het verdelen en Kaylee zegt wat Katja kan gaan doen? Serieus?
Ik kon Leroy nog wel hebben, maar die is duidelijk niet degene met de broek aan thuis en hij huppelt vrolijk achter dat serpent van een Kaylee aan.

Als ze K3 wilden opbreken hadden ze op Kaylee moeten stemmen, Kisha is het probleem daar niet in, en met Kisha weg breek je K3 niet op, dat wordt dan gewoon K2.
Maar goed, ook dat zou in deze stemronde een verloren zaak zijn geweest.

Wel een mooie aanpassing van de regels dat degene wiens partner weggestuurd is de week daarna immuniteit heeft, die was nieuw volgens mij, of ze zijn het vorige week vergeten te zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_214973919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:55 schreef Leandra het volgende:
Wat een intens achterbaks loeder is die Kaylee toch, damn....
Hadden Katja en Roberto eens moeten flikken, een beetje op het bed in de slaapkamer liggen terwijl de rest aan het werk is, dan hadden ze de wind van voren gekregen.

Maar sowieso ook, Leroy is de taken aan het verdelen en Kaylee zegt wat Katja kan gaan doen? Serieus?
Ik kon Leroy nog wel hebben, maar die is duidelijk niet degene met de broek aan thuis en hij huppelt vrolijk achter dat serpent van een Kaylee aan.

Als ze K3 wilden opbreken hadden ze op Kaylee moeten stemmen, Kisha is het probleem daar niet in, en met Kisha weg breek je K3 niet op, dat wordt dan gewoon K2.
Maar goed, ook dat zou in deze stemronde een verloren zaak zijn geweest.

Wel een mooie aanpassing van de regels dat degene wiens partner weggestuurd is de week daarna immuniteit heeft, die was nieuw volgens mij, of ze zijn het vorige week vergeten te zeggen.
Ik begreep die keus van Kisha ook niet helemaal, ze probeerde Kaylee en Leroy over te halen maar die is 4 handen op één buik met Kelly. Denk dat Kisha er meer voor open had gestaan om op één van die twee te stemmen.
En die regel dat de partner de volgende ronde niet weggestemd kan worden is voor mij ook nieuw.
pi_214975786
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2024 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
En die regel dat de partner de volgende ronde niet weggestemd kan worden is voor mij ook nieuw.
Het is dan ook een nieuw programma. De vorige keer konden ze die regel, die ze ongetwijfeld als verrassing hadden willen brengen na de eerste stemronde, niet eens uitspreken omdat Hans binnen 2 seconden al met een draaiende motor klaar stond voor vertrek.
pi_214975874
Irriteer mij ook gruwelijk aan Kelly en Kaylee. Wat een nare mensen. Die smerige dikke reet en verbouwde smoelwerk van Kelly kan ik niet eens aanzien bij het eten, dan begin ik te kokhalzen :r

Erg jammer dat ze die beelden niet even hebben laten zien zodat iedereen weet dat Kelly liegt dat ze barst.

Eva en Dominique echt schatten van mensen. Hoop dat ze winnen. Maar dat gaat alleen lukken als ze aankomende stemronde 1 van die graftakken eruit krijgen. Anders is het denk ik duidelijk dat de rest de klos is.
pi_214975881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:55 schreef Leandra het volgende:

Was geen tijd voor, toen Melanie werd gekozen zat Hans al binnen 2 seconden in zijn auto. Jankvent.
pi_214976789
Ik denk dat het een nieuwe regel is, vorige week is er niets over gezegd. Ook niet voor de stemming.

Wellicht in het leven geroepen om het spel nog enigszins verrassend te houden qua stemming, want vanaf week 1 is wel duidelijk welke tactiek K3 heeft.

Maar deze regel gaat denk ik niet werken. Volgende week mag dan niet op Roberto gestemd worden, dus wordt het gewoon Eva die eruit wordt gestemd. Week erop Roberto en daarna Dominique.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')