Dat meubel wat ze meegenomen hadden was toch voor de WC? Die nog gebouwd ging worden.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat het meubel in de breedte wel paste maar niet meer in de lengte omdat ze naderhand besloten hadden om de deur te verplaatsen, neemt niet weg dat het een belachelijk groot en lelijk ding is.
Verbaas me ook dat die Unnu (ofzo) niet wist dat ie zo'n mes in zijn handen had waar je een stukje van af kan breken. Ben zelf alles behalve een klusser maar dat zijn toch wel basis dingen.
En ze staan nog steeds het behang er af te pulken, is er nou echt niemand daar die op het idee komt om even een stomertje te huren
Ja voor in de wc inderdaad, maar daar hebben ze de deur opgeschoven voor betere inloop ivm de te plaatsen wc pot. Denk dat het meubel op de originele tekening wel had gepast. Ze hadden ook net de wanden geplaatst.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meubel wat ze meegenomen hadden was toch voor de WC? Die nog gebouwd ging worden.
De deur werd verplaatst in de badkamer.
Dat Unu niet wist hoe dat met een (wegwerp) Stanleymes werkt verbaasde mij ook wel, dan heb je echt geen enkel idee van klussen, daarbij zie je toch dat je ze af kunt breken?
Er zal toch wel een tweede toilet in het huis zijn?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voor in de wc inderdaad, maar daar hebben ze de deur opgeschoven voor betere inloop ivm de te plaatsen wc pot. Denk dat het meubel op de originele tekening wel had gepast. Ze hadden ook net de wanden geplaatst.
Ik begreep drie wc's en omdat de deur verzet was paste het wastafeltje in de diepte niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er zal toch wel een tweede toilet in het huis zijn?
Ah oké.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begreep drie wc's en omdat de deur verzet was paste het wastafeltje in de diepte niet meer.
Gaan ze een extra wc om dat meubel heen bouwenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begreep drie wc's en omdat de deur verzet was paste het wastafeltje in de diepte niet meer.
Nou dat was niet echt een verrassing. Ben wel nieuwsgierig hoe Roberto het verder gaat doen, die is er in ieder geval nog twee weken. Ik begin het wel een aardige gozer te vinden.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ben ook erg benieuwd naar de stemming morgen
Ik begreep die keus van Kisha ook niet helemaal, ze probeerde Kaylee en Leroy over te halen maar die is 4 handen op één buik met Kelly. Denk dat Kisha er meer voor open had gestaan om op één van die twee te stemmen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:55 schreef Leandra het volgende:
Wat een intens achterbaks loeder is die Kaylee toch, damn....
Hadden Katja en Roberto eens moeten flikken, een beetje op het bed in de slaapkamer liggen terwijl de rest aan het werk is, dan hadden ze de wind van voren gekregen.
Maar sowieso ook, Leroy is de taken aan het verdelen en Kaylee zegt wat Katja kan gaan doen? Serieus?
Ik kon Leroy nog wel hebben, maar die is duidelijk niet degene met de broek aan thuis en hij huppelt vrolijk achter dat serpent van een Kaylee aan.
Als ze K3 wilden opbreken hadden ze op Kaylee moeten stemmen, Kisha is het probleem daar niet in, en met Kisha weg breek je K3 niet op, dat wordt dan gewoon K2.
Maar goed, ook dat zou in deze stemronde een verloren zaak zijn geweest.
Wel een mooie aanpassing van de regels dat degene wiens partner weggestuurd is de week daarna immuniteit heeft, die was nieuw volgens mij, of ze zijn het vorige week vergeten te zeggen.
Het is dan ook een nieuw programma. De vorige keer konden ze die regel, die ze ongetwijfeld als verrassing hadden willen brengen na de eerste stemronde, niet eens uitspreken omdat Hans binnen 2 seconden al met een draaiende motor klaar stond voor vertrek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En die regel dat de partner de volgende ronde niet weggestemd kan worden is voor mij ook nieuw.
Was geen tijd voor, toen Melanie werd gekozen zat Hans al binnen 2 seconden in zijn auto. Jankvent.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:55 schreef Leandra het volgende:
Wel een mooie aanpassing van de regels dat degene wiens partner weggestuurd is de week daarna immuniteit heeft, die was nieuw volgens mij, of ze zijn het vorige week vergeten te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |