Ik bedoel niet de keuken...quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met die kranen, wat een sof. En: voor de keuken is door de productie 15.000,- gereserveerd. Da’s toch vrij weinig voor een villa.
Maar bijna geen van allen hebben ze ervaring.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de keuken...
Maar dat ze aangesproken moeten worden over opruimen... het zijn allemaal "grote mensen"
Ja dat welquote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar bijna geen van allen hebben ze ervaring.
Is zo. Maar wat vind jij nou van het geld voor de keuken?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat wel
Alleen zelfs ik begrijp dat je opruimt achter je kont aan
Dat is geen hogere wiskunde
Weet je wat het is, ik heb geen flauw idee wat normale prijzen zijn en wat normaal is voor een villaquote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is zo. Maar wat vind jij nou van het geld voor de keuken?
Het zal een grote keuken zijn dus kassa. Ik denk niet dat 15.000,- veel is.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb geen flauw idee wat normale prijzen zijn en wat normaal is voor een villa
Echter wat ik hier hoor is dat het een krap budget is.
Dat komt op mij dom over van de productie; na vijf jaar kan je veel meer winst maken met kwaliteit
Nogmaals echter misschien kunnen ze (mits ze in die vijf jaar flink sparen) het huis overnemen. Zodat ze niet over vijf jaar weer woningnood hebben
Alleen dan hebben ze wel discipline nodig. Heel veel wordt voor de winnaar betaald. Dus vijf jaar om de rekening te spekken
Dat moet sowieso helpen
En zeker met een eiland en een Cooker en dergelijke luxe. Die zullen wel duur zijn...quote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zal een grote keuken zijn dus kassa. Ik denk niet dat 15.000,- veel is.
Plus afwasmachien, magnetron, ijskast, idd. kookeiland en ongetwijfeld een duur aanrecht.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En zeker met een eiland en een Cooker en dergelijke luxe. Die zullen wel duur zijn...
Oh ja...quote:Op woensdag 11 september 2024 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Plus afwasmachien, magnetron, ijskast, idd. kookeiland en ongetwijfeld een duur aanrecht.
Twee ovens, lekker duurquote:Op woensdag 11 september 2024 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja...
En een oven uiteraard en een fornuis... de basis
Goeie vraag. Weet ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat inclusief keukengerei en servies etc?
Heb jij twee ovens op elkaar staan?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh uiteraard
Ze zouden mijn keuken eens moeten zien
Haha nee ik heb een typische woningbouwkeukenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij twee ovens op elkaar staan?
Dan is het vast heel gezellig.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha nee ik heb een typische woningbouwkeuken
Een aanrecht met gootsteen en drie keukenkastjes. Een los gasfornuis met oven. Ergens nog een koelkast en dan houdt het op
Het heeft zeker erg veel sfeerquote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan is het vast heel gezellig.
In 5 jaar een miljoen bij elkaar sparen? Of 750.000 als ze ook nog zo'n 750.000 hypotheek zouden kunnen krijgen?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb geen flauw idee wat normale prijzen zijn en wat normaal is voor een villa
Echter wat ik hier hoor is dat het een krap budget is.
Dat komt op mij dom over van de productie; na vijf jaar kan je veel meer winst maken met kwaliteit
Nogmaals echter misschien kunnen ze (mits ze in die vijf jaar flink sparen) het huis overnemen. Zodat ze niet over vijf jaar weer woningnood hebben
Alleen dan hebben ze wel discipline nodig. Heel veel wordt voor de winnaar betaald. Dus vijf jaar om de rekening te spekken
Dat moet sowieso helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |