abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215018020
Ideaal clubhuis voor de Hells Angels.

Redelijk afgelegen.
Veel ruimte om het huis voor motoren.
Ruimte voor pooltafel.
Ruime hal met veel plek voor garderobe.
Bar past er ook wel ergens in.

Zou wat zijn als Une wint en RTL 5 jaar lang de Hells Angels mag sponsoren.
pi_215022225
De sfeer in het programma wordt steeds minder... begrijpelijk! Ze willen allemaal winnen en dat anderen falen en zelf zo min mogelijk doen
pi_215022385
Wordt er nou een schroef met een hamer in de muur gemept?
  woensdag 18 september 2024 @ 21:11:43 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215022931
Het gaat al twee afleveringen over Do. :O Saaiiiii.
pi_215023184
Waarom vinden sommige vrouwen het zo leuk om anderen op te maken. Vooral anderen die niet van dr makeup zijn
  woensdag 18 september 2024 @ 21:28:49 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215023230
Unu kletst liever dan dat ie aanpakt. Kelly staat zich continu aan te stellen voor de camera. De harde werkers: Eva, Roberto, Kiesha, Kelly.
pi_215023744
Ik vind het maar lelijk die grijze badkamer tegels. Verder is het wel duidelijk wie het veld gaat ruimen. Ben benieuwd wie de taak volgende week op zich durft te nemen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 18 september 2024 @ 22:08:53 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215023842
quote:
9s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:01 schreef Soury het volgende:
Ik vind het maar lelijk die grijze badkamer tegels. Verder is het wel duidelijk wie het veld gaat ruimen. Ben benieuwd wie de taak volgende week op zich durft te nemen.
Het verbaast me niets als Roberto zo naïef is dat hij zich weer aanbiedt en dat ze dan allerlei BS-argumenten gaan verzinnen om hem, vanwege zijn bouwmanagertaak, naar huis te stemmen.

Kaylee ook met haar gezeik dat Dominique zo'n lelijk tegen Leroy had gedaan, hou toch op, er was geen fuck aan de hand, er wordt drama om niets gemaakt, wat dat betreft doen Lerory, Daniël en Unu weinig onder voor een paar aanstellerige wijven.

Overigens: toen Leroy en Daniël naar de kapper vertrokken stond Dominique in de deuropening van de keet met een kratje HJ in zijn handen, te lachen, dus kennelijk kan het allemaal maar... dat naar de kapper gaan terwijl er gewerkt moet worden.
Ben benieuwd naar welke sportschool ze gaan, maar ook dat is vrij bizar, dat je zo hard fysiek aan het werk bent (of zou moeten zijn) dat je nog naar de sportschool wilt, dan werk je niet hard genoeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 september 2024 @ 22:10:53 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215023882
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:40 schreef __Fokker__ het volgende:
Ideaal clubhuis voor de Hells Angels.

Redelijk afgelegen.
Veel ruimte om het huis voor motoren.
Ruimte voor pooltafel.
Ruime hal met veel plek voor garderobe.
Bar past er ook wel ergens in.

Zou wat zijn als Une wint en RTL 5 jaar lang de Hells Angels mag sponsoren.
Ik verwacht dat de gemeente daar wel alert op zou zijn, die hebben wel vaker te maken met vervelende "bedrijvigheid" in het buitengebied, dus daar is een plan van aanpak voor wat in zo'n situatie ook gewoon van stal gehaald kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215023923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het verbaast me niets als Roberto zo naïef is dat hij zich weer aanbiedt en dat ze dan allerlei BS-argumenten gaan verzinnen om hem, vanwege zijn bouwmanagertaak, naar huis te stemmen.

Kaylee ook met haar gezeik dat Dominique zo'n lelijk tegen Leroy had gedaan, hou toch op, er was geen fuck aan de hand, er wordt drama om niets gemaakt, wat dat betreft doen Lerory, Daniël en Unu weinig onder voor een paar aanstellerige wijven.

Overigens: toen Leroy en Daniël naar de kapper vertrokken stond Dominique in de deuropening van de keet met een kratje HJ in zijn handen, te lachen, dus kennelijk kan het allemaal maar... dat naar de kapper gaan terwijl er gewerkt moet worden.
Ben benieuwd naar welke sportschool ze gaan, maar ook dat is vrij bizar, dat je zo hard fysiek aan het werk bent (of zou moeten zijn) dat je nog naar de sportschool wilt, dan werk je niet hard genoeg.
Het is duidelijk, een misverstand is gelijk een stok om mee te slaan. Leroy valt me ook vies tegen. Do zei sorry en dan zegt die lul "Het is vergeven maar niet vergeten" serieus :') Wat een bokkenlul.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 18 september 2024 @ 22:58:27 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215024316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is duidelijk, een misverstand is gelijk een stok om mee te slaan. Leroy valt me ook vies tegen. Do zei sorry en dan zegt die lul "Het is vergeven maar niet vergeten" serieus :') Wat een bokkenlul.
Ja, je weet gelijk dat hij bij de executie dit voorval als excuus gaat opvoeren.... en ondertussen maar doen alsof iedereen normaal tegen elkaar moet praten, maar als dat broekie het in zijn hoofd haalt hem aan te spreken dan gaat het er wel over wie dat jochie wel niet denkt dat hij is, want hij is de jongste en moet vooral niet denken dat hij zo tegen "de ouderen" mag praten.

Sterker nog: het zou me niet eens verbazen als Daniël, Leroy en Unu afgesproken hadden Dominque in de zeik te nemen met die zogenaamde "ruzie" over een schep.
En dan draait het er uiteindelijk op uit dat Dominique idd niet begreep dat die ruzie niet echt was en dat hij zijn schuld is dat hij "onbehoorlijk" gereageerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215025632
Ben ik de enige die dacht dat Eva en dom broer en zus waren
pi_215031819
Dat karige laagje grind scheppen en dan oneindig vaak moeten scheppen. :')
Mijn hemel, dat ze nog niet hebben uitgevonden dat er best wat manieren zijn om dat wat sneller te doen.
  donderdag 19 september 2024 @ 18:53:18 #290
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215032712
Vanavond het derde deel van de trilogie Dominique in de Bocht. Het wordt helemaal uitgemolken.
  donderdag 19 september 2024 @ 19:06:39 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215032904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 17:46 schreef NedKelly het volgende:
Dat karige laagje grind scheppen en dan oneindig vaak moeten scheppen. :')
Mijn hemel, dat ze nog niet hebben uitgevonden dat er best wat manieren zijn om dat wat sneller te doen.
Het was sowieso al onhandig het op een hoop te laten storten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215033006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zeker, om mee te beginnen.
pi_215034962
Stel lamzakken zeg, ze moeten gemicromanaged worden, anders voeren ze uit zichzelf niks uit. :')
pi_215041628
Ik vind Do wel zielig
En irritant. Maak aantekeningen als er opdrachten gegeven moeten worden...
pi_215046927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat ik begreep dat die vrachtwagen met grind ook niet overal kon komen op die oprit, het leek wel dat ie twee keer kwam en de bulten op meerdere plekken lagen. Maar dan nog, die Wim (waar ik inmiddels ook een hekel aan begin te krijgen) had op zijn minst een uitleg kunnen geven over zuinig verspreiden van het grind ivm harde ondergrond. Er werden ook flinke keien gestort die langs het pad moesten. Al met al een hele zware klus. Ook dat doortrekken van de verlichting.
  vrijdag 20 september 2024 @ 19:37:13 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215046967
Ik begin meer een hekel te krijgen aan Unu die meer kletst dan werkt en die het erg met zichzelf getroffen heeft. Kaylee daarentegen vind ik er op vooruitgegaan; ik vind haar niet meer vals overkomen. Die blonde eend die de badkamer heeft betegeld daar word ik moe van: altijd springen en lachen. Wim mag ik wel; ze hadden een strengere opzichter kunnen treffen!
pi_215046997
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begin meer een hekel te krijgen aan Unu die meer kletst dan werkt en die het erg met zichzelf getroffen heeft. Kaylee daarentegen vind ik er op vooruitgegaan; ik vind haar niet meer vals overkomen. Die blonde eend die de badkamer heeft betegeld daar word ik moe van: altijd springen en lachen. Wim mag ik wel; ze hadden een strengere opzichter kunnen treffen!
Ok, ze hadden het slechter kunnen treffen met een opzichter, ja. En over Unu ben ik het eens, die stopt met werken zodra er een camera is. En Kelly viel mij juist weer mee, ze had in haar eentje toch maar die hele badkamer betegeld.
  vrijdag 20 september 2024 @ 20:14:01 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215047233
Vanavond weer een stemming, dat wordt zeker 3 x Do. Maar wie gaat er uit…?
pi_215047417
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2024 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond weer een stemming, dat wordt zeker 3 x Do. Maar wie gaat er uit…?
Eerder 6 keer Do en dus oersaai voorspelbaar.
  vrijdag 20 september 2024 @ 20:37:33 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215047445
Oh god, ze staan echt wel bij de verkeerde Chinees :X
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')