Welja, als kijker John de Mol nog extra gaan spekken, dacht het niet.quote:Op maandag 16 september 2024 07:26 schreef NedKelly het volgende:
Gisteren was Natasja bij Shownieuws om te praten over het programma.
Ze zei dat de kijker uiteindelijk beslist wie er wint.
Dat was toch wel een bekende naam destijds.quote:Op maandag 16 september 2024 21:29 schreef __Fokker__ het volgende:
Voorzitter van de Hells Angels die ff casual komt kijken
Ik vond het wat tenenkrommend hoe het voorstelde aan de kinderen. Hier komt het kookeiland en hier gaan we met z'n alle eten. Alsof het al gewonnen was.quote:Op maandag 16 september 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
Ik ben dat gezeur van Kaylee dat ze het "voor de kinderen" doen wel helemaal zat trouwens, wat een totaal BS-argument.
Je kinderen hebben helemaal geen tuin van 6.000m² nodig als soort van basisbehoefte.
Er zullen prima redenen voor hen zijn aan het programma mee te doen, maar dat "voor de kinderen" gezeur ben ik echt wel klaar mee.
Hun kinderen hebben ieder gewoon een eigen kamer in het huis waar ze wonen, het is niet alsof ze met 4 man op een 2-kamerflatje wonen ofzo.
Maar goed, fijn voor je kinderen als ze 5 jaar in een villa gewoond hebben en dan weer terug mogen naar een rijtjeshuis als ze gaan puberen.
Dat ook idd, dat kun je met middelbare school kinderen doen, die snappen wel dat het geen gelopen race is, maar zulke jonge kinderen niet.quote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wat tenenkrommend hoe het voorstelde aan de kinderen. Hier komt het kookeiland en hier gaan we met z'n alle eten. Alsof het al gewonnen was.
Eva is gewoon pissig dat hij zich zonder overleg beschikbaar stelde, want het was tactisch natuurlijk een hele domme zet, en dat had hij ook wel doorgehad als ze het op voorhand besproken hadden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Do zit onder een kilo plak... Opgeven zou veel verstandiger zijn... maar die vriendin van hem...
Prima dat ze pissig isquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eva is gewoon pissig dat hij zich zonder overleg beschikbaar stelde, want het was tactisch natuurlijk een hele domme zet, en dat had hij ook wel doorgehad als ze het op voorhand besproken hadden.
Nu heeft hij zich aangeboden als bouwmanager voor die week en wil na 3 uur al opgeven, dat is niet alleen een zwaktebod maar gaat hem bij de executie ook zijn plek kosten, want Roberto kan niet weggestemd worden, en Roberto was de enige andere kanditaat voor de bouwmanager positie.
Volgens mij helpt ze hem met die lijstjes zijn bouwmanager taak te vervullen omdat hij zelf te chaotisch is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima dat ze pissig is
Alleen hij zit alsnog onder de plak, vind ik. Hij neemt geen enkele beslissing zelf. Niet alleen opstappen of blijven, maar ook de lijstjes etc. Überhaupt stonden zij samen sowieso op het hakpunt, ivm de sterke krengenkliek
We kijken er verschillend naarquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij helpt ze hem met die lijstjes zijn bouwmanager taak te vervullen omdat hij zelf te chaotisch is.
Nou vind ik ook dat ze dat niet moet doen, maar dat ze dat wel doet betekent niet dat hij enorm onder de plak zit, het betekent vooral dat hij een taak op zich genomen heeft die hij helemaal niet aankan.
Als je, zonder dat ze het weten, 1 van de 2 wegstemt, begint de overgeblevene helemaal niets.quote:Op zondag 15 september 2024 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag Kelly en Kaylee tegen me hebben. Dan word je echt gepest.
Klopt, ze zijn allebei types die graag het randje opzoeken van waar ze mee wegkomen, en dat versterkt elkaar ook nog, samen liggen die grenzen veel verder dan alleen omdat de ander het aanmoedigt en goed praat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je, zonder dat ze het weten, 1 van de 2 wegstemt, begint de overgeblevene helemaal niets.
Maar iedereen ziet toch wat de ander heeft gestemd?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je, zonder dat ze het weten, 1 van de 2 wegstemt, begint de overgeblevene helemaal niets.
Vond ik ook best een vreemde keus van de regie, waarom niet anoniem stemmen, had het iets spannender gemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar iedereen ziet toch wat de ander heeft gestemd?
Ik bedoel voor het stemmen. Tijdens het stemmen mogen ze dat natuurlijk zien. Kunnen ze kwaad worden zoveel ze willen. Eén van de twee moet dan weg. Degene die overblijft weet dan wel dat haar hoofd dan de volgende stemronde op het hakblok ligt, dus die gaat poeslief zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar iedereen ziet toch wat de ander heeft gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |