Ook zo sportief tegenover de anderen om steeds zo chronisch lopen te flauwekullen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was niet echt een verrassing. Ben wel nieuwsgierig hoe Roberto het verder gaat doen, die is er in ieder geval nog twee weken. Ik begin het wel een aardige gozer te vinden.
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan dat soort vrouwen die schattig willen overkomen met expres onhandig doen en beweren dat ze niet weet hoe een tuinslang werkt. Hihihihi giebel giebel oehhh ik spuit mezelf nat, en lul Wim trapt er nog in ook. Met haar nep reet en nep sproeten.
Hij was zelf in z’n taas getast door de stemmen op hem.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, toen Melanie werd gekozen zat Hans al binnen 2 seconden in zijn auto. Jankvent.
Niet helemaal, dit keer kwam de immuniteit voor de partner aankondiging voor de stemming begon, dus ik denk dat het een aanpassing is omdat duidelijk is dat stelletjes andere stelletjes weg willen pesten, en dat maak je op deze manier wat lastiger.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was geen tijd voor, toen Melanie werd gekozen zat Hans al binnen 2 seconden in zijn auto. Jankvent.
Ik denk echt dat ze met Kisha en Daniël moeten gaan praten, want met 5 man kunnen ze 1 van die 4 weg krijgen, als ze dat niet doen dan zijn Kisha en Daniël gewoon de klos nadat Eva en Dominique weggewerkt zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
Irriteer mij ook gruwelijk aan Kelly en Kaylee. Wat een nare mensen. Die smerige dikke reet en verbouwde smoelwerk van Kelly kan ik niet eens aanzien bij het eten, dan begin ik te kokhalzen
Erg jammer dat ze die beelden niet even hebben laten zien zodat iedereen weet dat Kelly liegt dat ze barst.
Eva en Dominique echt schatten van mensen. Hoop dat ze winnen. Maar dat gaat alleen lukken als ze aankomende stemronde 1 van die graftakken eruit krijgen. Anders is het denk ik duidelijk dat de rest de klos is.
Nou, ik hoop echt dat er 3 verschillende stellen overblijven en dat het publiek dan mag stemmen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:09 schreef Soury het volgende:
Kelly heeft ook genoeg geld blijkbaar om aan uiterlijk te sleutelen dus die gun ik niks![]()
Maar ook een probleem is dat de mannen van K2 ook goed met elkaar op kunnen schieten, ik denk dat er een kans zou zijn als er onderling een ruzie/conflict zou ontstaan tussen die vier.
Watje is het.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij was zelf in z’n taas getast door de stemmen op hem.
Sowieso, Unu heten (zo noem je je hond niet eens) en dan ook nog eens dat als tattoo hebben en op je trui. Dan ben je echt heel kansloos hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Van mij mogen die gasten die zich graag aanstellen voor de camera ook gauw weg: Unu, Kelly, Keely en Daniël.
Eva moet proberen Kisha mee te krijgen door haar erop te wijzen dat zij never nooit bij de laatste 4 zullen horen, als ze met K2 mee blijft gaan. Eva, Dominique en Roberto zijn de beste klussers. Kisha en hubby zijn ook serieus bezig. Kelly en Kaylee moeten eruit; die ontwrichten de boel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
Irriteer mij ook gruwelijk aan Kelly en Kaylee. Wat een nare mensen. Die smerige dikke reet en verbouwde smoelwerk van Kelly kan ik niet eens aanzien bij het eten, dan begin ik te kokhalzen
Erg jammer dat ze die beelden niet even hebben laten zien zodat iedereen weet dat Kelly liegt dat ze barst.
Eva en Dominique echt schatten van mensen. Hoop dat ze winnen. Maar dat gaat alleen lukken als ze aankomende stemronde 1 van die graftakken eruit krijgen. Anders is het denk ik duidelijk dat de rest de klos is.
Toch zou ik niet graag Kelly en Kaylee tegen me hebben. Dan word je echt gepest.quote:Op zondag 15 september 2024 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Eva moet proberen Kisha mee te krijgen door haar erop te wijzen dat zij never nooit bij de laatste 4 zullen horen, als ze met K2 mee blijft gaan. Eva, Dominique en Roberto zijn de beste klussers. Kisha en hubby zijn ook serieus bezig. Kelly en Kaylee moeten eruit; die ontwrichten de boel.
Ze spelen het spel hard. Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als ik in hen schoenen gestaan zou hebben. Het is en blijft een competitie. Ik zou ook op mijn doel af gaan. In het begin niet aan tactiek denken gaat je uiteindelijk de kop kosten omdat je dan de meerderheid verliest. Ik ben blij dat Katja weg is, ik werd onderhand wel moe van dat gemiep en gepiep.quote:Op zondag 15 september 2024 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag Kelly en Kaylee tegen me hebben. Dan word je echt gepest.
Nee, maar als je eerst Kaylee wegstemt is Kelly intelligent genoeg om te snappen dat ze moet dimmen, waar ik van Kaylee verwacht dat ze een tandje bij gaat zetten qua treitermodus als je Kelly er eerst uit stemt.quote:Op zondag 15 september 2024 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag Kelly en Kaylee tegen me hebben. Dan word je echt gepest.
Zorgwekkende trend imho. Steeds minder directe kijkers.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
Kijkcijfers (Eerste week)
Woensdag:
1,1 3,8 187.000 320.000
Donderdag:
1,0 3,2 158.000 366.000
Vrijdag:
0,9 3,0 145.000 349.000
Misschien zijn het deels mensen die je het niet eens meer gunt.quote:Op zondag 15 september 2024 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zorgwekkende trend imho. Steeds minder directe kijkers.
Misschien door de negatieve TV die het nu geeft? Een goede bouwer tactisch wegstemmen?
Maar goed, dat heeft op Expeditie Robinson ook nooit een negatieve invloed gehad.
Misschien duurt het gewoon te lang?
Ik denk eerder omdat het na tien afleveringen inmiddels bijna voorspelbaar aan het worden is, de spanning is er uit. En die guitige Rene Froger werkt ook niet mee en al helemaal Natasja niet met haar serieus (kijk vaak moeilijk) gezicht en gescripte teksten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien zakt het in omdat de werkers ook inzakken. Ik vind dat gesjok maar niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |