En de digitale versies blijven vaak onnodig duur buiten sales om.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Games heb ik liever nog fysiek, kun je makkelijker doorverkopen
Dat ook ja, en als er sales zijn stelt het vaak ook niet veel voor.. tenminste toen ik nog consoles had, ik weet niet hoe dat nu is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En de digitale versies blijven vaak onnodig duur buiten sales om.
De webshop is nog open.quote:Op maandag 2 september 2024 19:59 schreef RotatoR het volgende:
Shit ik heb nog een cadeaukaart van 500 euro liggen.
Natuurlijk, games die je via online platformen aanschaft zijn daadwerkelijk niet echt van jou. En kan je ook niet doorverkopen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Games heb ik liever nog fysiek, kun je makkelijker doorverkopen
X doubtquote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was echt een verrassend leuk spel.
Daarnaast is fysiek tegenwoordig vaak alleen maar een licentie op een disc. Moet je alsnog de game downloadenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Natuurlijk, games die je via online platformen aanschaft zijn daadwerkelijk niet echt van jou. En kan je ook niet doorverkopen.
Maar, ik zag bijvoorbeeld Kingdom Come deliverance laatst tijdelijk afgeprijst van 45 euro naar.... 4 euro.
Daar kan je niet tegenop boksen met fysieke verkopen. En zelfs als het platform dan ooit verdwijnt en je de game niet meer kan spelen, dan ben je dus 4 euro kwijt. Boeiend denk ik dan.
Dat is ook zo. Zelfs als de game op de disc staat moet je tegenwoordig vaak inloggen om te spelen, of het gaat via de servers van de uitgever.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast is fysiek tegenwoordig vaak alleen maar een licentie op een disc. Moet je alsnog de game downloaden
• horeca;quote:Op maandag 2 september 2024 23:11 schreef Origami94 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de winkelstraat in het centrum eruit komt te zien na de nieuwe crisis. Is het dan alleen horeca of zijn er ook winkels zoals een Hema voor een niche markt (rijke stinkerds die een theedoek komen kopen voor 20 euri)
Dat dus. Ben best bereid (meer) geld neer te leggen voor een mooie fysieke versie zoals vroeger. Boekje, guide, poster, maps etc. Maar voor alleen een licentie doe ik het niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Zelfs als de game op de disc staat moet je tegenwoordig vaak inloggen om te spelen, of het gaat via de servers van de uitgever.
Dan ben je alsnog fucked als ze de servers offline halen, ookal heb je de disc.
In de console wereld die dingen die voornamelijk door gamemania verkocht werden niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast is fysiek tegenwoordig vaak alleen maar een licentie op een disc. Moet je alsnog de game downloaden
In theorie kan je spellen spelen zonder internet dan ja. Probleem is alleen dat je geen patches kan downloaden. En spellen zonder de day1 patch is in heel veel gevallen best wel een dingquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de console wereld die dingen die voornamelijk door gamemania verkocht werden niet.
Kan me nog herinneren dat je iemand vals kon beschuldigen in de verhoorkamer. Dat personage die je speelt ging helemaal los met zijn theorie.quote:
In de praktijk kun je als je uitgespeeld bent met een disc deze verkopen of uitlenen dit itt tot downloads. Waarover hier mensen zeggen dat er voornamelijk nog codes verkocht worden terwijl ik in de console wereld nog nooit een verpakking met code gekocht heb..quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In theorie kan je spellen spelen zonder internet dan ja. Probleem is alleen dat je geen patches kan downloaden. En spellen zonder de day1 patch is in heel veel gevallen best wel een ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |