Sarah Blasko - Bothering Me
It doesn't bother mequote:Op maandag 2 september 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is nu een paar weken oud, maar ik blijf het draaien. Dat is meestal een indicatie dat we het in de laatste uitzending van het jaar vrij laat gaan terughoren...Sarah Blasko - Bothering Me
Zedd feat. Muse - 1685
Ik woon op de eerste verdieping, dus ik zit nog droogquote:Op maandag 2 september 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
Ben jij inmiddels niet overstroomd, DJ11?
Dat kloppen, want hij is afgelopen vrijdag uitgekomenquote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef Melting het volgende:
Ik geloof niet dat ik deze versie ken.
quote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kloppen, want hij is afgelopen vrijdag uitgekomen
quote:Op maandag 2 september 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kloppen, want hij is afgelopen vrijdag uitgekomen
Heerlijk, typische DDM-opmerkingquote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit haalt wel echt de nare kant van Muse naar de voorgrond he?
Niks mis met die nare kant…quote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit haalt wel echt de nare kant van Muse naar de voorgrond he?
Ja.... die vond dit maar een deprimerend nummer zei ze vorige week.quote:Op maandag 2 september 2024 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Arme livelink, meteen de depressie in
Succes morgen!quote:Op maandag 2 september 2024 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ben weer iets meer wakker nu…
Ja, ik begin bijna een hekel aan Vincent van Gogh te krijgen zo.quote:Op maandag 2 september 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... die vond dit maar een deprimerend nummer zei ze vorige week.
Ja, inderdaad: succes morgen MadMasterquote:
Spannend ook...quote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: succes morgen MadMaster
Ik ga trouwens morgen een andere auto kopen. Tenminste: dat is het plan.
Oei, dat is me dan even ontgaan. Deze stond al een paar weken als slotsong klaar...quote:Op maandag 2 september 2024 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... die vond dit maar een deprimerend nummer zei ze vorige week.
Wat voor auto gaat het worden?quote:Op maandag 2 september 2024 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: succes morgen MadMaster
Ik ga trouwens morgen een andere auto kopen. Tenminste: dat is het plan.
Het is echt verschrikkelijk. Band Aid staat er ook op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |