Je deelde niet alleen maar een uitspraak. Je schreef ook:quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh. Het zijn uitspraken van Wilders. We delen continu uitspraken van bekende mensen en we vinden daar allemaal iets van, ook van een willekeurige D66er of GroenLinkser. Mag ik die quotes ook niet delen of alleen bij Wilders niet?
Daarmee leg je een verband tussen een opvatting over transseksualiteit en intimidatie op straat. Dat vind ik niet chic.quote:Die PVV stemmer doet precies wat zijn leider uitdraagt.
En, jij ziet een tegenstelling? Vanuit linkerzijde van het politieke spectrum komen er geen 'rauwe uitspraken'?quote:Waarom ik in deze hypocriet ben zie ik oprecht niet of misschien vind je dat ik vooral op Wilders gefocust ben en dat mag, het is voor mij gewoon makkelijk omdat hij vaak wat rauwe uitspraken heeft in tegenstelling tot die activistisch radicaal en/of progressief linkse bekende Nederlanders.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
En jij verspreidt haat tegen [.....] PVV-stemmers, die worden gestigmatiseerd en met onbegrip te maken hebben.
In mijn ogen polariseert Wilders met zijn uitspraken. Over het algemeen moslims, vaak links of media en in dit geval met die trans mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je deelde niet alleen maar een uitspraak. Je schreef ook:
[..]
Daarmee leg je een verband tussen een opvatting over transseksualiteit en intimidatie op straat. Dat vind ik niet chic.
Je bent niet de enige die het doet: men heeft er tegenwoordig een handje van om te klagen over de haat die anderen verspreiden en wat die haat in de hand werkt, zonder oog te hebben voor de verantwoordelijkheid van de persoon die een opvatting of intolerantie omzet in een daad van agressie. En ook zonder oog te hebben voor de manier waarop men zelf haat en intolerantie verspreidt. Als je vindt dat een ander met een opvatting (mede) verantwoordelijk wordt voor een daad van agressie, hoe kijk je dan tegen je eigen medeplichtigheid aan?
Mijns inziens is niet-radicaal links een stuk beschaafder.quote:[..]
En, jij ziet een tegenstelling? Vanuit linkerzijde van het politieke spectrum komen er geen 'rauwe uitspraken'?
Het gaat denk ik niet alleen om het iets willen doen voor een ander, het gaat er denk ook om dat je het doet voor jezelf if that makes sense. Dat hij het niet naar zichzelf toe zou kunnen verantwoorden als hij niks zou doen. Dat hij zichzelf een lafaard zou vinden, zoiets.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je bijna een mes tussen je ribben voor een lafaard die als de situatie andersom was niks voor je zou doen.²
Ah ik hoefde maar 1 seconde te kijken en mijn vermoedens kregen gelijk naarmate het filmpje verstreek.quote:Op maandag 2 september 2024 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
"Trampassagier komt op voor lastiggevallen man met nagellak"
Video is hier te zien (kan helaas de video niet copy en pasten):
https://www.ad.nl/video/p(...)2%20september%202024
Te zien is hoe in een tram een bijzonder asociale kerel een man met nagellak uitmaakt voor k*nkerhomo enzovoorts. Een andere man komt voor hem op en moet ook wat rake woorden incasseren.
Hulde voor deze meneerOf dit echt nieuws is weet ik niet, maar ik wilde hem gewoon even in het zonnetje zetten
![]()
Omdat in andere culturen deze man allang de tyfus in geslagen werd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:01 schreef Qarrad het volgende:
Hoe de fuck komen we hier terecht in een discussie over trans/detrans!?
Er loopt een vent rond met nagellak oehhhh. Misschien heeft ie gewoon schijt aan het stereotype beeld van mannen.
Nog niet zo lang geleden vielen er nog mensen over mannen die roze droegen, dat soort domheid zijn we ook wel overheen lijkt me.
Waarom zou je überhaupt een mening over andermans uiterlijk moeten uitspreken of een hele medische/sociale kwestie bij willen slepen?
Ja, ik begrijp je. Ik denk het ook. Maar had wel leuk geweest als die vent bleef zitten of samen zou spannen met hem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet alleen om het iets willen doen voor een ander, het gaat er denk ook om dat je het doet voor jezelf if that makes sense. Dat hij het niet naar zichzelf toe zou kunnen verantwoorden als hij niks zou doen. Dat hij zichzelf een lafaard zou vinden, zoiets.
Niet zo serieus nemen johquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
Hij vraagt er niet om dat dit een conflict wordt.
Jouw reactie in dit topic (“terecht uitgescholden voor homo”) is nu juist wat het probleem is. Doe gewoon aardig tegen andere mensen die jou niks hebben misdaan.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 2 september 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Her schijnt een PVV stemmer te zijn.
Hier is ie:quote:
https://www.skoften.net/s(...)even-gaat-veranderenquote:Dakloze Valentino hoopt dat de PVV zijn bizarre leven gaat veranderen
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je. Ik denk het ook. Maar had wel leuk geweest als die vent bleef zitten of samen zou spannen met hem.²
Denken dat het duidelijk niet om hem gaat kan ook alleen als ie zich niet kan voorstellen dat een ander voor een ander opkomt (wat op zijn minst een vermoeden zou kunnen zijn gezien de positionering van alle partijen), wat ook wel overeenkomt met dat het niet in hem opkomt om überhaupt na te gaan of er voor iemand op te komen valt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef Zefi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.
Dat denk ik ook. Hij ging ook zonder enige schroom daar op de stoel zitten vlak voor die leipo toen hij zo bezig was. Het kan natuurlijk zijn dat hij op de totale negeerstand stond, maar toch vind ik dat wel typisch.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef Zefi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet eens door dat het om hem ging, aangezien hij een koptelefoon op had. Hij zag die twee opeens bekvechten en dacht oké dit gaat duidelijk niet om mij, ik ben pleite.
Wat een laffe hond ben je ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je bijna een mes tussen je ribben voor een lafaard die als de situatie andersom was niks voor je zou doen.²
Zo ver wil ik niet gaan. Maar laf is het zeker. Enige verzachtende omstandigheid is dat hij het inderdaad allemaal niet gehoord zou hebben door die koptelefoon.quote:
Mag hopen dat ze die idioot op zijn gedrag gaan aanspreken.quote:De jongen die in een Haagse tram werd belaagd omdat hij nagellak droeg, heeft in een verklaring zijn dank uitgesproken voor Bart, de man die de aanvaller aansprak op zijn gedrag.
"Ik wil hem bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan", laat de man weten via een woordvoerder. Hij zegt verder anoniem te willen blijven. Daarnaast wil hij 'verder geen commentaar geven op het voorval en het onderzoek dat de politie heeft ingesteld'.
Politie: 'We zijn er druk mee bezig'
De politie wil op dit moment niet zeggen of er wel of geen aangifte ligt. Een woordvoerder zei wel dat ze de beelden hebben gezien. "We zijn er druk mee bezig en nemen dit heel serieus."
Aansprekenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:54 schreef deedeetee het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)die-voor-hem-de-bres
[..]
Mag hopen dat ze die idioot op zijn gedrag gaan aanspreken.
Ahh het is weer zo'n *bliep*moslim..verrassendquote:Op maandag 2 september 2024 18:59 schreef Loverboii het volgende:
"door mensen als jou worden demonen als deze geaccepteerd"
man man
lang leve de islam
Gezien zijn huidskleur zullen ze hem wel niet al te stevig aanpakken want dannkrijgen ze de racismekaart te zien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aanspreken
Een dikke boete moet toch tot de mogelijkheden behoren. Even de bijstandsuitkering van deze debiel uitknijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |