SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Monteren met een plinten trap?quote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
oh ik heb eigenlijk ook nog 20 cm nodig of zoquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Zo gratis plintje ophalenFijn duurzaam en scheelt geld
die dingen zijn 2.20m lang maar heb 60 cm nodig, iemand heeft over
hier aircoquote:Op maandag 2 september 2024 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe, zon weg. Nou de warmte nog. Kom maar op met je regentje.
heb thuis bewust achter twee kleine raampjes open gelaten en op logeerkamer de velux op eerste open-standje (deze drie ramen hebben hor) en slaapkamer op ventilatiestand.quote:Op maandag 2 september 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Het nadeel van alles potdicht houden is dat het zo muf wordt in huis als je weg bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.quote:Op maandag 2 september 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar eens naar de kapper. Hard nodig weer.
quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Ama het volgende:
Deze set is onderweg.Komend weekend dus maar Harry Potter kijken tijdens het bouwen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
natuurlijke pokonquote:
mijn mama had kipfiletjes gebakken. met boontjes... en vla naquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
Ik ben vorig jaar in mei gekniptquote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is inmiddels 62 dagen geleden. Niet eens veel meer dan gemidddeld (60,4) maar a) dat gemiddelde is geflatteerd doordat ik tijdens corona een paar keer echt heel lang heb moeten wachten, en b) in de zomer groeit het harder.
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in mei geknipt
jazeker welquote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
De airfryer is nu aan het werk. Friet. Zometeen gaat er nog crispy chicken in..quote:Op maandag 2 september 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Kiepvleugeltjes in de marinade gezet
neuj omdat vrouwen niet standaard een kort pittig kapsel hebben vallen die bakkebaardjes niet opquote:
Vrouwen hebben ook overal haar. Alleen op veel plekken is dat niet meer dan donshaartjes. Waar dat bij mannen wel dikkere haren worden.quote:Op maandag 2 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontwikkelen vrouwen geen bakkebaarden eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |