Eerst Eva. Ik geniet stiekem toch wel weer van de talkshows, hoewel ik de helft doorspoel. Eva vs die spermagast en Pauw vs Gordon was genieton.quote:
Ik kijk zelden tv meer, hooguit een docu via npo start ofzo. En B&B natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst Eva. Ik geniet stiekem toch wel weer van de talkshows, hoewel ik de helft doorspoel. Eva vs die spermagast en Pauw vs Gordon was genieton.
Oh ja ik moet die docu over die taxioorlog nog ff kijken.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tv meer, hooguit een docu via npo start ofzo. En B&B natuurlijk.
Eigenlijk kan ik de kabel (niet die negers) er ook wel uit kankeren
Hoe kijk jij je voetbal dan?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tv meer, hooguit een docu via npo start ofzo. En B&B natuurlijk.
Eigenlijk kan ik de kabel (niet die negers) er ook wel uit kankeren
Ja daarvoor zet ik nog wel de TV aan maar merk regelmatig dat Ziggo go eigenlijk ook wel meer dan prima werkt als ik lui in bed wil kijkenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe kijk jij je voetbal dan?
Via internet loopt achter + regelmatig problemen.
Ik merk dat ik het ook fijner vind om voetbal op andere devices dan TV te kijken, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarvoor zet ik nog wel de TV aan maar merk regelmatig dat Ziggo go eigenlijk ook wel meer dan prima werkt als ik lui in bed wil kijken
Zoals een laptop ofzo? Dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 4 september 2024 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het ook fijner vind om voetbal op andere devices dan TV te kijken, eigenlijk.
Niet morgen als Fleur komt collecteren meteen in de bus doen, hè.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond 2 euro op straat gevonden.
Ik ben even de gelukkigste man op aarde.
Tegenwoordig kom je niet meer weg met 'ik heb geen contant geld in huis'.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet morgen als Fleur komt collecteren meteen in de bus doen, hè.
Collectanten die je meteen een lidmaatschap willen aansmeren gun ik een vervelende kriebelhoestquote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet morgen als Fleur komt collecteren meteen in de bus doen, hè.
Die kreeg ik laatst voor het eerst. En ook voor het eerst durfde ik nee te zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Collectanten die je meteen een lidmaatschap willen aansmeren gun ik een vervelende kriebelhoest
Dat vind ik elke keer weer een feestje.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 is binnenkort Jehova Getuige wegens een knap meisje
En vervolgens staat ie zelf bij ons voor de deur
Alleen als God dit wil.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombohetolifantje1 is binnenkort Jehova Getuige wegens een knap meisje
En vervolgens staat ie zelf bij ons voor de deur
Open doen voor collectantenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Collectanten die je meteen een lidmaatschap willen aansmeren gun ik een vervelende kriebelhoest
Heb jij zo’n ring door Bell dinges?quote:
Dat hangt er op mijn voordeur.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij zo’n ring door Bell dinges?
Home is where the heart isquote:Op woensdag 4 september 2024 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hangt er op mijn voordeur.
[ afbeelding ]
Eat, shit and die.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Home is where the heart is
Wat als Onlo Jr zijn vriendjes nu kinderpostzegels willen verkopen? Wat ben je toch een kille man.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah ja de Xenos-huismoeder variant van dat je moet opflikkeren en gauwquote:Op woensdag 4 september 2024 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2024 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |