Nee, dat vond ik te genantquote:Op woensdag 4 september 2024 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik heb toen wel een like gegeven. Nou ja dan ben ik het vergeten ja.
Edit: gelezen, wederom gelachen en nu komt het me wel binnenkort wel.
Nog wel eens over gehad met die buurvrouw?
Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die een "drankkast" hebben behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Wat een leuke anekdote! Like gegeven.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:13 schreef GGMM het volgende:
GGMM in R&P / Je krijgt een cadeautje. Hoe reageer jij? @:maxi-mus
Mensen kijken bij voorbaat er al ontzettend tegenop om die act te aanschouwen, voor velen is het de grootste angst dat Weghorst juichend wegloopt na het winnende doelpunt laat in de wedstrijd tegen hun cluppie. Velen hebben nu al geen zin in die 'overacting', en dat wordt nu ook wel (bewust) gevoed. Filmpje Ajax, ESPN die steeds filmt, VI die dit weer laat zien. Wout roept een hoop ergernis op maar was een aantal maanden geleden volgens een groot aantal nog El Salvador. La gaan joh.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus Jij bent mijn favoriete ophefduider. Waarom ligt iedereen in een kramp om een Weghorst-videotje?
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen kijken bij voorbaat er al ontzettend tegenop om die act te aanschouwen, voor velen is het de grootste angst dat Weghorst juichend wegloopt na het winnende doelpunt laat in de wedstrijd tegen hun cluppie. Velen hebben nu al geen zin in die 'overacting', en dat wordt nu ook wel (bewust) gevoed. Filmpje Ajax, ESPN die steeds filmt, VI die dit weer laat zien. Wout roept een hoop ergernis op maar was een aantal maanden geleden volgens een groot aantal nog El Salvador. La gaan joh.
Voor het gewone volk is Weghorst in kleine dosissen leuk. Dan is het allemaal ludiek en geinig. Alleen gaat het nu een voortdurende stroom worden en dan is zoiets al gauw heel irritant.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen kijken bij voorbaat er al ontzettend tegenop om die act te aanschouwen, voor velen is het de grootste angst dat Weghorst juichend wegloopt na het winnende doelpunt laat in de wedstrijd tegen hun cluppie. Velen hebben nu al geen zin in die 'overacting', en dat wordt nu ook wel (bewust) gevoed. Filmpje Ajax, ESPN die steeds filmt, VI die dit weer laat zien. Wout roept een hoop ergernis op maar was een aantal maanden geleden volgens een groot aantal nog El Salvador. La gaan joh.
Die Max Verstappen fans vinden het natuurlijk ook gewoon enorm leuk als Wout een leeuw nadoet.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het gewone volk is Weghorst in kleine dosissen leuk. Dan is het allemaal ludiek en geinig. Alleen gaat het nu een voortdurende stroom worden en dan is zoiets al gauw heel irritant.
Wat een leuk verhaal wel.quote:
En zou ze daarom verhuisd zijn?quote:Op woensdag 4 september 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal wel.
Ik ben wel benieuwd wat je voor haar hebt gedaan. (En waarom zij dan jouw sleutel had.)
Ik kom hier op terug.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal wel.
Ik ben wel benieuwd wat je voor haar hebt gedaan. (En waarom zij dan jouw sleutel had.)
Heel graag.quote:
Dat hoeft wat mij betreft ook niet hoor. In het kader van irritante mensen, erg jammer dat Bas Smit en Mevrouw van Dam nog longinhoud hebben.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het gewone volk is Weghorst in kleine dosissen leuk. Dan is het allemaal ludiek en geinig. Alleen gaat het nu een voortdurende stroom worden en dan is zoiets al gauw heel irritant.
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoeft wat mij betreft ook niet hoor. In het kader van irritante mensen, erg jammer dat Bas Smit en Mevrouw van Dam nog longinhoud hebben.
[ x ]
Ja natuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch niet met dat ontzettend uitgekauwde grapje wat iedereen al maakt voor simpele hartjes?
Dat valt me nou zo tegenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch niet met dat ontzettend uitgekauwde grapje wat iedereen al maakt voor simpele hartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |