abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214954980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die is er helemaal niet. Die schijn wordt wel graag gewekt maar met alles wat er inmiddels naar buiten is gekomen is het gewoon lachwekkend om te spreken van de consensus.
Nee hoor. Er is heel weinig naar buiten gekomen afgezien dat vaccins zoals, verwacht, uit studies en real world data effectief en veilig zijn.

Dit soort posts/artikelen, die gebaseerd zijn op niet peer reviewde artikelen, verkeerde interpretatie van data, wetenschappers die buiten hun vak en kennis gebied uitspraken doen.
Er is een redenen waarom dit conclusies in kranten/blogs gedaan worden, en niet in peer reviewde, gerespecteerde. wetenschappelijke organisaties.

Maar als jij studies hebt, die laten zien dat er nu echt iets mis is met de vaccins, dan lees ik die heel graag.
pi_214955099
quote:
Nog niet bekend met de lange arm van big farma? Ga je huiswerk eens doen kerel :')
pi_214955134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Rolfieo het volgende:
Maar als jij studies hebt, die laten zien dat er nu echt iets mis is met de vaccins, dan lees ik die heel graag.
Die zijn hier al veelvuldig geplaatst, peer reviewed ook. En nu heb ik wel weer genoeg aandacht gegeven aan iemand met een plaat voor zijn kop. Fijne avond nog.
pi_214955334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die zijn hier al veelvuldig geplaatst, peer reviewed ook. En nu heb ik wel weer genoeg aandacht gegeven aan iemand met een plaat voor zijn kop. Fijne avond nog.
Het zou bij 1 spuitje blijven zeiden ze destijds.
Zo'n plaat zou ik ook voor m'n kop hebben met booster nr. X vol met die troep.
En maar vragen om studies. Van wie dan? Van Albert Bourla? ahaha.
Peer review dit, peer review dat. Peer review zus, peer review zo.
ahahaha.
pi_214964251
Interessante ontwikkeling. Het RIVM heeft vandaag een FAQ online geplaatst, deze lijkt wel specifiek gericht op vragen die uit het oversterfte rapport van Meester naar boven komen:

https://www.rivm.nl/corona/coronaprik/oversterfte

Hier de eerste reactie van Leon:
twitter
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_214964438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:03 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Nee hoor. Er is heel weinig naar buiten gekomen afgezien dat vaccins zoals, verwacht, uit studies en real world data effectief en veilig zijn.

Dit soort posts/artikelen, die gebaseerd zijn op niet peer reviewde artikelen, verkeerde interpretatie van data, wetenschappers die buiten hun vak en kennis gebied uitspraken doen.
Er is een redenen waarom dit conclusies in kranten/blogs gedaan worden, en niet in peer reviewde, gerespecteerde. wetenschappelijke organisaties.

Vorige maand hier geplaatst: -jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #9 | Wereldwijde crisis

Omdat de nieuwe mRNA vaccinatieronde komende week start heb ik de post nogmaals aangevuld, en ja, hier staan ook peer reviewde papers tussen:

Het begon in maart 2023 met een schatting van Herman Steigstra voor de kans op overlijden door een vaccinatie van ruwweg 1:2000 ofwel 0,05%. (Zie deze en deze tweet voor zijn huidige schatting: 1:1500)

Uit interesse ben ik daarna toch eens gaan kijken of dit ongeveer klopt. In de literatuur wordt de kans op overlijden door een vaccinatie ook wel de all-ages vaccine-dose fatality rate (vDFR) genoemd (de verhouding tussen geschatte vaccin-geinduceerde doden en gevaccineerderen in een populatie).

De vDFR is om te zetten naar een percentage van extra overlijdens ten opzichte van het verwachte aantal overlijdens (% oversterfte) indien het aantal vaccinaties in een populatie bekend is. Dat kan voor Nederland door de vaccinatiegraad van het RIVM van gemiddelde 2 a 4 vaccinaties per inwoner (zie vaccinatiegraad basisserie + herhaalprik) en als bevolkingsaantal 17500000 te gebruiken. Dan krijgen we de simpele som van 17500000*0.0005*2=17500 extra doden per 2 vaccinaties. Dit komt dan ruwweg neer op +-10% oversterfte door 2 vaccinaties (per jaar).

Dit percentage kunnen we valideren door te zien dat bij het CBS de oversterfte in 2021 en 2022 inderdaad in de buurt van dit getal (+-10% oversterfte) komt. Ook als je liever de totale jaarsterftecijfers gebruikt zul je hierop uitkomen.

Wat als we naar de hele EU kijken? Ook in de hele EU is er +-10% oversterfte sinds 2020 vergeleken met het 2016-2019 gemiddelde.

De EU data is ook gebruikt in deze studie die uitkomt op +-10,5% oversterfte per vaccinatie.

En wat als we een totaal andere schattingsmethode gebruiken, op basis van bijwerkingsmeldingen in de VS en EU? Wereldwijd zijn er dan naar schatting 19.5 miljoen extra doden door 12 biljoen prikken wat neerkomt op een vDFR van 1:615 ofwel 0,1625%. Deze schatting is erg ruw en waarschijnlijk ook te pessimistisch maar laat wel zien dat ook met een totaal andere berekeningsmethode de schatting van Steigstra plausibel lijkt.

Bovenstaande beschouwend is het cru dat al uit de eerste Pfizer studieresultaten in 2021 bleek dat er een flinke oversterfte (24%) was in de experimentele groep ten opzichte van de placebo groep :{ (Zie ook hier).

Ronald Meester laat hier zien dat een model met als aanname een vDFR van 1:1750 (+-0,06%) de Nederlandse data van de 2022 najaars vaccinaties het beste verklaart.

Op basis van VS data met een populatie van 148 miljoen: '23% excess mortality for 2021 and 2022'. De data en methodologie zijn hier zelf te downloaden/verifiëren. Hetzelfde onderzoek voor het VK geeft vergelijkbare resultaten.

Het VK publiceert overigens wel de vaccinatiestatus bij overlijdens. Dat is interessant.
Dan blijkt dat gevaccineerden inderdaad minder aan COVID sterven maar vaker door all-causes.

In deze preprint studie is dit ook gekwantificeerd: "the mortality of the vaccinated coronavirus-infected groups was 14,5% higher on average than the mortality of non-vaccinated coronavirus-infected groups". Deze studie is inmiddels ook peer-reviewed.

Verzekeringsanalist Josh Stirling kwantificeert op basis van dezelfde data (VK) dat de oversterfte voor gevaccineerden 26% hoger is dan voor ongevaccineerden.

Norman Fenton schat een vDFR van 0,01% (1:10000) op basis van VK gemeldde doden .

Een weer heel andere schattingsmethode is een regressieanalyse van Josh Sterling die o.b.v. de Amerikaanse CDC data +-7% oversterfte per vaccinatie vindt.

Een sterk significante correlatie tussen de vaccinaties en de oversterfte o.b.v. #boosters en oversterfte in 29 landen in 2022 door Igor Chudov. Deze berekeningen heb ik zelf geverifieerd met Our World In Data en de Human Mortality Database. Hier is overigens een goed achtergrondartikel als je OWID data gebruikt.
Hier een update van Igor Chudov op basis van data t/m december 2023.

VAERS data geeft een sterke correlatie tussen o.a. de (week)dag van vaccinatie en de (week)dag van overlijden. Komt op een schatting voor de vDFR uit van 1:825 ofwel 0,12%.

Deze studie komt voor de Relative Risk (RR) voor 2 mRNA vaccinaties vergeleken met placebo uit op 1.03, ofwel +-3% oversterfte.

Denis Rancourt schat een vDFR van 1:2000 op basis van data uit Westerse landen, en ook op basis van data uit Zuidelijke landen. Zijn nieuwste schatting, op basis van data van 78 landen, van de vDFR is 0,127% ofwel 1:787

In het VK is het aantal doden onder dubbel gevaccineerden van 18-39 jaar oud gemiddeld 91% hoger dan onder ongevaccineeren van 18-39 jaar oud tussen 1 januari 2021 en 31 januari 2022.

Deze uitgebreide studie vindt over 17 landen een all-ages vDFR van 1:800 ofwel 0.126% ± 0.004%

Actuariele analyse van OneAmerica laat een oversterftetrend tot meer dan 40% zien in jongere leeftijdsklassen.

Een Duitse studie naar oversterfte wijst op de relatie met de vacinaties: "The contrary is observed: both excess mortality and the number of stillbirths increased with increased vaccinations."

Een interessante all-cause mortality analyse tussen gevaccineerden en ongevaccineerden in de Italiaanse provincie Pescara.

Een recente metadata analyse naar de effecten van vaccins, hierin viel vooral Tabel 10 mij op, waarin op de dag na vaccinatie 'toevallig' voor alle vaccins het grootste aantal gevaccineerden is overleden. Het gaat om enkele honderden overlijdens, dus ik vermoed dat deze resultaten over de relatie tussen het aantal dagen na vaccinatie en het aantal overledenen statistisch significant zijn.

Voor mensen die na het lezen van bovenstaande nog steeds vinden dat er geen causaal verband bestaat raad ik aan over de onderliggende mechanismen hier verder te lezen.

Ondersteunend verhaal in De Andere Krant,

Meer dan 1000 studies naar mRNA vaccins

Als 80-jarige is de kans om binnen 2 weken na vaccinatie te overlijden 1:200.

Duidelijke relatie van overlijden met aantal dagen na vaccinatie.

Indien je zelf de cijfers wil onderzoeken raad ik Our World in Data en Mortality Watch aan.

Samenvattend, ondanks dat er maar beperkte gegevens beschikbaar zijn van overlijdens per vaccinatiestatus lijken alle data (vDFR variërend van 1:615 tot 1:10000 en een percentage oversterfte van 3% tot 91%) de vaccinaties als beste verklaring te geven voor de flinke oversterfte sinds 2021.
pi_214975598
https://www.weforum.org/a(...)-sustainable-cities/

quote:
1. COVID-19 was the test of social responsibility – A huge number of unimaginable restrictions for public health were adopted by billions of citizens across the world. There were numerous examples globally of maintaining social distancing, wearing masks, mass vaccinations and acceptance of contact-tracing applications for public health, which demonstrated the core of individual social responsibility.
pi_214979020
Terwijl we in Nederland vrolijk verder prikken heeft onderwijl het Florida Department of Health deze week geadviseerd tegen het gebruik van mRNA-COVID-19 vaccins oa vanwege de vele gezondheidsrisico's.

quote:
Op basis van de hoge mate van wereldwijde immuniteit en de momenteel beschikbare gegevens, raadt de State Surgeon General het gebruik van mRNA COVID-19-vaccins af. Elke zorgverlener die zich zorgen maakt over de gezondheidsrisico's die verband houden met COVID-19 voor patiënten ouder dan 65 jaar of met onderliggende gezondheidsproblemen, moet prioriteit geven aan de toegang van patiënten tot niet-mRNA COVID-19-vaccins en -behandelingen.

Veiligheids- en werkzaamheidszorgen

Zorgverleners en patiënten moeten zich bewust zijn van de nog openstaande zorgen over de veiligheid en werkzaamheid van het mRNA COVID-19- vaccin:

* De mRNA COVID-19-vaccins vormen een risico op subklinische en klinische myocarditis en andere cardiovasculaire aandoeningen bij overigens gezonde personen.

* Het mRNA COVID-19-vaccin kan gepaard gaan met een verhoogd risico op het posturaal orthostatisch tachycardiesyndroom (POTS).

* Het mRNA COVID-19-vaccin kan in verband worden gebracht met een verhoogd risico op een auto-immuunziekte , waaronder systemische lupus erythematodes (SLE), reumatoïde artritis en psoriasis.

* Gedurende de pandemie hebben studies in verschillende geografische regio's aangetoond dat de mRNA COVID-19-vaccins geassocieerd worden met negatieve effectiviteit na vier tot zes maanden. Naarmate de effectiviteit afnam, lieten studies zien dat COVID-19-gevaccineerde personen een verhoogd risico op infectie ontwikkelden.

* Bij sommige personen blijven de niveaus van mRNA en spike-eiwit uit het mRNA COVID-19-vaccinvoor onbepaalde tijd verhoogd , wat gezondheidsrisico's met zich mee kan brengen.

* Mogelijke DNA-integratie uit de mRNA COVID-19-vaccins brengt een uniek en verhoogd risico met zich mee voor de menselijke gezondheid en voor de integriteit van het menselijk genoom. Hierbij valt te denken aan het risico dat DNA dat in sperma- of eicelgameten is geïntegreerd, kan worden doorgegeven aan nakomelingen van ontvangers van het mRNA COVID-19-vaccin.

* Het risico op mogelijke schadelijke effecten bij elke extra dosis van het mRNA COVID-19-vaccin is onbekend. Momenteel hebben mensen mogelijk vijf tot zeven doses (en het worden er steeds meer) van dit vaccin gekregen in een periode van 3 jaar.
Bron: https://content.govdelivery.com/accounts/FLDOH/bulletins/3b56786
pi_214979796
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 15:57 schreef Bananenbennie het volgende:
Terwijl we in Nederland vrolijk verder prikken heeft onderwijl het Florida Department of Health deze week geadviseerd tegen het gebruik van mRNA-COVID-19 vaccins oa vanwege de vele gezondheidsrisico's.
[..]
Bron: https://content.govdelivery.com/accounts/FLDOH/bulletins/3b56786
Ik ben nog steeds blij dat ik de poot stijf gehouden heb wat dit aangaat. Elke keuze die een ander maakt is ook eigen keuze, denk dat we pas over een paar jaar weten hoe de vork echt in de steel zat.
Lach met een schone bips
pi_214980059
De uitnodigingen zijn verstuurd.
twitter

twitter

twitter
pi_214980453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 17:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik de poot stijf gehouden heb wat dit aangaat. Elke keuze die een ander maakt is ook eigen keuze, denk dat we pas over een paar jaar weten hoe de vork echt in de steel zat.
Dat het complete rommel is is al heel lang duidelijk natuurlijk. Zou fijn zijn als we ooit te weten komen wie nou de echte architecten achter deze grotesque misdaad tegen de mens zijn. De media en politici waren gewoon de usefull idiots. En figuren als Fauci, Gates, Schwab etc. zijn ook maar zetbaasjes.
pi_214980464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat het complete rommel is is al heel lang duidelijk natuurlijk. Zou fijn zijn als we ooit te weten komen wie nou de echte architecten achter deze grotesque misdaad tegen de mens zijn. De media en politici waren gewoon de usefull idiots. En figuren als Fauci, Gates, Schwab etc. zijn ook maar zetbaasjes.
Nou ja, je mag Thedros er ook wel bij zetten tbh....
Lach met een schone bips
pi_214981457
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 18:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, je mag Thedros er ook wel bij zetten tbh....
Oh zeker, en nog tig anderen. Maar ik heb het idee dat de echte daders (als in de bedenkers) tot nog toe buiten beeld zijn gebleven.
pi_214982417
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Oh zeker, en nog tig anderen. Maar ik heb het idee dat de echte daders (als in de bedenkers) tot nog toe buiten beeld zijn gebleven.
Die namen kennen we ook :)
Lach met een schone bips
pi_214982511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die namen kennen we ook :)
Wie zijn dat dan volgens jou?
pi_214982532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:24 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wie zijn dat dan volgens jou?
The usual suspects, degenen die altijd buiten beeld blijven. Degenen met het geld der aarde in handen. Laat ik de Rotschield nou eens noemen... Maar daarachter zitten er nog een paar enge families. En ja dat zijn Royals.
Lach met een schone bips
pi_214982671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
The usual suspects, degenen die altijd buiten beeld blijven. Degenen met het geld der aarde in handen. Laat ik de Rotschield nou eens noemen... Maar daarachter zitten er nog een paar enge families. En ja dat zijn Royals.
Ja die hebben veel touwtjes in handen hier op aarde. Toch vermoed ik dat daar nog weer een laag bovenzit. Iets onaards wat hen weer beinvloedt. Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in "walk ins". Via matchende frequencies nestelen ze zich in iemands bewustzijn, zonder dat diegene hetzelf doorheeft. Denk dat ze zo de elite en ook politici, of in ieder geval een deel daarvan manipuleren.

Ik weet het, het is een theorie die nogal ver gaat, maar het zou het bizarre, onmenselijke van onze "leiders" wel verklaren.
pi_214982769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja die hebben veel touwtjes in handen hier op aarde. Toch vermoed ik dat daar nog weer een laag bovenzit. Iets onaards wat hen weer beinvloedt. Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in "walk ins". Via matchende frequencies nestelen ze zich in iemands bewustzijn, zonder dat diegene hetzelf doorheeft. Denk dat ze zo de elite en ook politici, of in ieder geval een deel daarvan manipuleren.

Ik weet het, het is een theorie die nogal ver gaat, maar het zou het bizarre, onmenselijke van onze "leiders" wel verklaren.
Ik denk dat je daar in mijn ogen te ver in gaat maat, politici zijn over algemeen gewoon te dom om zelf hun kont af te vegen. Ja ze maken mooie praatjes, maar dat doe ik ook iedere dag voor mijn werk. Alleen zie ik het als werk en ben niet in alle onzin gaan geloven die ik verkoop.

Het groot geld regeert, daar zit in mijn ogen niks meer boven. Maar laat me ook graag verrassen :)
Lach met een schone bips
pi_214983090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat je daar in mijn ogen te ver in gaat maat, politici zijn over algemeen gewoon te dom om zelf hun kont af te vegen. Ja ze maken mooie praatjes, maar dat doe ik ook iedere dag voor mijn werk. Alleen zie ik het als werk en ben niet in alle onzin gaan geloven die ik verkoop.

Het groot geld regeert, daar zit in mijn ogen niks meer boven. Maar laat me ook graag verrassen :)
Politici zijn over het algemeen usefull idiots ja. Die zijn goed te manipuleren mbv geld en status. Maar dingen als MK Ultra bestaan ook gewoon en ik denk dat er inmiddels techieken zijn die nog veel verder gaan.

Voor degenen die het niets zegt:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/MK-ULTRA
pi_214983175
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Politici zijn over het algemeen usefull idiots ja. Die zijn goed te manipuleren mbv geld en status. Maar dingen als MK Ultra bestaan ook gewoon en ik denk dat er inmiddels techieken zijn die nog veel verder gaan.

Voor degenen die het niets zegt:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/MK-ULTRA
En hoe ben je er zo zeker van dat het toevallig al die mensen zijn die iets anders vinden dan jij ipv dat jijzelf beïnvloed wordt om bepaalde meningen te hebben door middel van bovenstaande technieken/invloeden?
Conscience do cost.
pi_214983357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:21 schreef ems. het volgende:

[..]
En hoe ben je er zo zeker van dat het toevallig al die mensen zijn die iets anders vinden dan jij ipv dat jijzelf beïnvloed wordt om bepaalde meningen te hebben door middel van bovenstaande technieken/invloeden?
Ten eerste weet ik niks zeker. Ten tweede zie ik het nut er niet van in om mij deze dingen te laten geloven dmv mind control. Welk voordeel heeft dat voor ze?
pi_215009638
quote:
Rechter stelt politie weer in gelijk na schieten bij coronarellen: geen schadevergoeding voor filmer
De politie hoeft geen schadevergoeding te betalen aan een man die tijdens de coronarellen op de Coolsingel in zijn been is geschoten. De rechter oordeelt dat de man zelf het gevaar heeft opgezocht.

Rond 21.00 uur was de situatie zo chaotisch en bedreigend dat de agenten zich moesten terugtrekken in het nabijgelegen hoofdbureau. Kort daarop moesten ze weer de straat op toen bleek dat er op de Bulgersteyn een politieauto in brand stond. Het vuur dreigde over te slaan naar het Erasmushuis, een flat waar op dat moment nog mensen aanwezig waren. De brandweer, die eerder op die locatie was aangevallen, wilde het blussen pas hervatten als de politie voor bescherming zou kunnen zorgen.

Leden van de mobiele eenheid (ME) vormden daarop een linie tussen de brandende auto en de agressieve menigte. Ten overstaan van honderden demonstranten voelden negen ME’ers zich gedwongen te schieten: eerst als waarschuwing, maar toen dat niets uithaalde, ook gericht. Vijf betogers raakten gewond. De politie vuurde die avond in totaal 43 schoten af.

Niets naar de ME gegooid
Het Openbaar Ministerie weigerde de zaak voor de rechter te brengen. Volgens de hoofdofficier van justitie was er die avond onmiskenbaar sprake van noodweer. Agenten waarschuwden talloze keren, maar de aanvallen bléven komen. Op een gegeven moment kon de mobiele eenheid simpelweg niet anders.

De rechter is het daarmee eens. Hoewel de Ridderkerker niet actief betrokken was bij de rellen - hij had niets naar de politie gegooid - had hij daar niet moeten zijn. Uit filmbeelden van de politie en de eiser zelf blijkt dat hij naast iemand stond die wel stenen gooide.
https://www.ad.nl/rotterd(...)or-filmer~a498f7f9a/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215018465
Het Nivel rapport wordt momenteel aangepast:
quote:
Op 2 september publiceerde het Nivel een onderzoeksrapport over oversterfte tijdens de COVID-19-pandemie. Op dit rapport ontvingen we veel reacties. Momenteel passen wij het rapport op punten aan en daarna publiceren we het rapport opnieuw.
https://www.nivel.nl/nl/p(...)t-en-zonder-covid-19

twitter

https://artsencollectief.(...)ida-zeggen-prikwijs/

COVID UPDATE: What is the truth? (Een editorial, inmiddels ruim 2 jaar oud)
https://surgicalneurology(...)e-what-is-the-truth/

DNA contamination in Australian mRNA Covid shots up to 145 time regulatory limit, report shows
https://news.rebekahbarne(...)nation-in-australian

Ondertussen graaft Leon1969 flink door.
pi_215019080
Wat of wie is Leon eigenlijk behalve:

@Leon1969
what you see is stripped from context. that is key.
--
husband of none.
father of six.
polygynist.
contrarian.
mgtow.
-- backup
@eindspel

Even mgtow opgezocht:

Men Going Their Own Way is een levensstijl van een online gemeenschap van mannen die ideologische onthouding van contact met vrouwen beoefenen. MGTOW-leden hebben gezworen om weg te blijven van vrouwen, te stoppen met daten en geen kinderen te krijgen, teneinde hun soevereiniteit, kapitaal, en vrijheid te behouden.
pi_215019527
Wat een hoop woorden terwijl "onvolwassen knaapje" ook de lading dekt.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')