ajaajajajahahahquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
Die Lewandowski zit wel op doelpunten maken.
Ik ook niet. Het was een overbodige aankoop. Mbappe blokkeert nu ook (de ontwikkeling van) Endrick, die zit ook op voetballen. Wat een speler.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:21 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Mbappe Real nou zoveel beter maakt.
Sowieso de meest favoriete hoek van Mbappe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:22 schreef Origami94 het volgende:
Overigens schieten ze allemaal bij Real in de korte hoek
Een vervanger voor Kroos verkoopt natuurlijk niet zo veel shirtjes voor die ouwe voorzitter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:21 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Mbappe Real nou zoveel beter maakt.
Zit wel een goede kop op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
Mbappe scoort alleen als hij buitenspel staat
Hij is goed. Maar dat zie ik er eerlijk gezegd niet in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef KingRoland het volgende:
holy fuck dit is volgens mij de enige speler die beter kan worden dan Messi en Ronaldo
of naja hij is al beter op dezelfde leeftijd. EK te pakken al.
Lamine Yamalgod
Over drie jaar weet niemand meer wie het isquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef KingRoland het volgende:
holy fuck dit is volgens mij de enige speler die beter kan worden dan Messi en Ronaldo
of naja hij is al beter op dezelfde leeftijd. EK te pakken al.
Lamine Yamalgod
Hij was een van Spanje belangrijkste spelers tijdens het EK en die prijs heeft ie al in de pocket, dus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Over drie jaar weet niemand meer wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |