Ik vind het hilarisch dat dit meedoet. San Marino dacht letterlijk fuck die Sanremo artiesten we gaan voor die DJ met dat catchy nummer. Die moeten we hebben!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:11 schreef Greys het volgende:
Dit moet toch haast wel Tutta l'Italia worden.
Blijkbaar is Besa overgeslagenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:05 schreef Momo het volgende:
Dit is Besa niet, of is dit een interval? Oh nee dit is nummer 3
De host bedankt Hayamaraquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer klinkt ook best mooi. Is dit Haymara?
3 oud Melfest deelnemers!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar dan zou het niet door deze band gebracht zijn.
Eens, denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
Het is wel ok, maar op ESF zou dit weer NQ worden, weet niet waarom Besa zich haarzelf dit aandoet weer
Daar maakten ze geen kans om naar het ESF te gaan toch, in tegenstelling tot vorige jaren?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Deze gasten komen van Sanremo Giovanni (voor jeugd)
Correctquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar maakten ze geen kans om naar het ESF te gaan toch, in tegenstelling tot vorige jaren?
Meerdere reclames van de lokale supermarkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef H_T het volgende:
Heb ik al iets gemist dat fantastisch goed of hilarisch slecht was? Of anders een reclame van de dorpsslager?
Hierna eerst een ander nummer, daarnaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Zeg het maar wanneer Tutta l'italia komt
Dank uquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Meerdere reclames van de lokale supermarkt.
Maar
1. The Rumpled - You Get Me So High
4. Haymara - Tomame Las Manos
zijn volgens mij de moeite waard om terug te kijken.
Denk ook niet dat de San Marino prehistorie jury ervoor gaat hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Momo het volgende:
Het is wel ok, maar op ESF zou dit weer NQ worden, weet niet waarom Besa zich haarzelf dit aandoet weer
Het viel me een beetje tegenquote:
Ik vond het lijken op fadoquote:
Ja en live muziek mag niet, dus dat wordt dan ook interessant.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef Sableheart het volgende:
Volgens mij is dit nummer 18.
Maar ik dacht dat er in een liedje gezongen moest worden?
Daarvoor eerst nog een tweede set interviewsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Oke iedereen zit hier. Dus ik blijf hier maar. Roep me maar als Fernando en Josh in Portugal moeten
Als zij meezingen kan dat best gezellig zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef NailQueen het volgende:
"Call you friend cause I want to sing"
Nee dat doe ik mijn vrienden niet aan
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat er Allora horen. Dat is het codewoord.
SHOT!
Is wijn niet langer verplicht?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat we Allora horen. Dat is het magische woord.
SHOT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |