Ja, het heeft wel die Stromae sfeer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit zit wel het vaarwater van onze Claude
Het is een matig liedje, dat verder wel goed gebracht wordt. In Basel zou het zomaar 13e kunnen worden in de semi.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:40 schreef Sableheart het volgende:
het voelt alleen wel aan alsof het lang door gaat
Het komt voor geen meter over. Alsof dit de 25236e repetitie is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik kan rock meestal wel waarderen, en dit is op zich niet slecht. Het voelt alleen vreselijk Zweeds.
Dat zouden zussen kunnen zijn inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht even Getty Kaspers te zien
Ik verwacht een grote artiest dit jaar van Frankrijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Laatste keer dat Frankrijk won. Je zou het bijna vergeten.
De eerste keer dat iemand uit Belgisch-Congo won ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zou je zo'n sterk nummer kunnen vergeten?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Niet dit nummer maar wel het idee dat het de laatste keer was dat Frankrijk won.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hoe zou je zo'n sterk nummer kunnen vergeten?
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote artiest dit jaar van Frankrijk
Nee, we weten nog niks. Nouja wat losse roddels in Franse kranten over namen. Maar ik denk dat ze echt graag willen winnen.quote:
En de EBU wil het ook dolgraag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, we weten nog niks. Nouja wat losse roddels in Franse kranten over namen. Maar ik denk dat ze echt graag willen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |