SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
woensdag lag onze server eruitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn internet/wifi lag er net even uit.
Had niet door dat ik laatste post hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer wilde dit topic een stroomstoring van een uur geven
Uitstekendquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
Hey wat fijn dat de OP weer wat rustiger oogt.
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
In Duitsland zijn vanmorgen voor het eerst 28 Afghanen op het vliegtuig naar Afghanistan gezet. Dat meldt tijdschrift Der Spiegel. Het gaat om veroordeelde criminelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-land-van-herkomst
Maar nog wel duizend euro mee krijgen
Ah, dank, ik vroeg me al af wat er weg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dat spoorboekje eruit gehaald.
Staat er gewoon in?quote:
Gewoon paradroppen die handelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eens zien of dat vliegtuig niet teruggestuurd wordt naar Duitsland als ze daar willen landen
ofjahquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon paradroppen die handel
App maar even wat lakeien dan prinsesje. Hier ben je gewoon user onder usersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |