vierkant rond driehoekigquote:
Ja dat zal het narratief erbij wel zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het juist leuker. Veel topwedstrijden enzo.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh doe mij dan maar een middelvinger en wijsvinger.
per sequote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet per se, kijk hoeveel mooie topwedstrijden we hebben in de eerste fase al, ipv city die 6 potjes met 3 doelpunten verschil wint
wat is er met per se?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]alleen als je ingeloot wordt!
[..]
per se
t zijn twee pliezies... dus die zijn beiden in uniform, dus inderdaad gelijk gekleed maar geen tweelingquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
t zijn twee pliezies... dus die zijn beiden in uniform, dus inderdaad gelijk gekleed maar geen tweeling
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
De jongere generatie heeft respect voor de politie en is dankbaar!!!!!!
Vooral dimmyquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
De jongere generatie heeft respect voor de politie en is dankbaar!!!!!!
Snap ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Ik was laatst wel blij met de plisie toen ze binnen een paar minuten met 4 autos kwamen toen ik belde
Ja dat snap ik dat niet iedereen een goede ervaring heeftquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Zou willen dat meer mensen dezelfde ervaring zouden hebben.
Ik niet in ieder geval.
Post je dit omdat Fles oma's scheurkalender niet heeft gepost vandaag?quote:
De laatste (en enige) keer dat ik de politie belde waren ze boos dat ik dat 0900-TUIG nummer had gebeld ipv 112quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Ik was laatst wel blij met de plisie toen ze binnen een paar minuten met 4 autos kwamen toen ik belde
oh ja kut, momquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post je dit omdat Fles oma's scheurkalender niet heeft gepost vandaag?
Ik werd alleen maar bedreigd dat ik vooral zelf niks mocht doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste (en enige) keer dat ik de politie belde waren ze boos dat ik dat 0900-TUIG nummer had gebeld ipv 112
Ja anders blijft Niznoma zulke matige grapjes posten vrees ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |