abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214833585
Creativiteit kan op vele manieren tot uiting komen, van schilderen en schrijven tot knutselen en muziek maken. Wat zijn jouw favoriete creatieve hobby’s en hoe ben je ermee begonnen? Deel je projecten, technieken en inspiratiebronnen. Bespreek hoe creativiteit je helpt om te ontspannen en je gedachten te uiten.
pi_214833766
TS begint.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 september 2024 @ 08:47:06 #3
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215069930
Door een vriendin was ik onlangs uitgenodigd voor een workshop schilderen. We zouden een torso/buste van een paspop gaan beschilderen. Omdat die workshop maar 3 uur duurde en ik lang doe over een ontwerp heb ik het die avond niet afgemaakt maar heb ik het thuis verder afgemaakt. De stijl is pop-art dus er is redelijk wat tijd in gaan zitten en vele kleurtjes zijn gebruikt.
Nu ben ik helemaal weer geinspireerd om het schilderen weer op te pakken. Ben naar de kringloop geweest en heb 2 vazen en een masker gekocht om te beschilderen, ze zijn inmiddels gegrond. En ik ga nogmaals een paspop beschilderen.
Het fijne van schilderen is dat je opgaat in het moment en je in een soort van meditatieve toestand komt wat een heerlijk ontspannen gevoel geeft.
Nu nog hopen dat er mensen zijn die het mooi vinden en in huis willen hebben staan anders is ons huisje straks overvol, haha.
To BG or not to BG!
pi_215447000
Vroeger in mijn wazige tijden was ik wel van het schilderen. Zelfs de muren van mijn huis moesten er aan geloven.
Ook wel veel geschetst met potlood. Ik heb ze niet meer. Althans dat denk ik.
Dat schetsen met potloden gaf wel rust, alleen waren het vaak demonische tekeningetjes.

Misschien dat ik het schetsen met potloden weer ga oppakken. Of via een app (al lijkt me dat niet handig)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')