Zijn OP's waren compleet verzonnen maar bestonden tenminste uit meer dan twee zinnen.quote:Op zondag 1 september 2024 15:42 schreef Puzzie het volgende:
ik heb niet echt een probleem met Mikey, wel met een aantal andere jankmuilen
Juist jaquote:Op zondag 1 september 2024 15:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zijn OP's waren compleet verzonnen maar bestonden tenminste uit meer dan twee zinnen.
Mikeytt met zwart haarquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
Hoi @:mikeytt hopelijk gaat alles goed met jou!!
Ik vroeg aan chatgtp of hij een foto van jou wilde maken op basis van je pohi. Hieronder zie je het resultaat, ik vind het zelf best wel goed gelukt hopelijk vind jij het ook mooi!
[ afbeelding ]
ChatGPT bij mij maakte deze. komt er dichterbijquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vroeg aan chatgtp of hij een foto van jou wilde maken op basis van je pohi. Hieronder zie je het resultaat, ik vind het zelf best wel goed gelukt hopelijk vind jij het ook mooi!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ook van andere fokkersquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Maik-Eye-TT is een geliefd gebruiker van het FOK! forum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |