Oh dat is wel lang ja, denk je al eens aan een jonger model?quote:
2 ouwe zeekoeien jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Fok-it het volgende:
Dat Vla en ik even oud zijn vind ik zo bizar.
Altijd, maar na het aftrekken is dat weer op de achtergrond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang ja, denk je al eens aan een jonger model?
Ik vind het bizar dat jij zulke getto’s kijkt om te wonen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Fok-it het volgende:
Dat Vla en ik even oud zijn vind ik zo bizar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Altijd, maar na het aftrekken is dat weer op de achtergrond.
Hoe lang zijn jullie samen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar nog niet samengewoond
sowieso moet zij eerst deze kant op verhuizen ze werkt nu in Deventer dus dat is ook een nieuwe baan vinden en zo
je kan beter eerst even samenwonen voor je samen wat koopt imo, anders kan je wanneer je boven wat je zelf kan krijgen koopt diep in de shit raken bij uit elkaar gaan
Ja lief hèquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:32 schreef Questular het volgende:
[..]
12 jaar al iemand die je verzorgt. Dat is toewijding.
zeven jaren alweer makkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie samen?
hey juffiequote:
In je leven? Qua opvoeding? Liefde van je ouders? Essentiële kennis? Je moet wel wat duidelijker zijn in je vraagstellingquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In je leven? Qua opvoeding? Liefde van je ouders? Essentiële kennis? Je moet wel wat duidelijker zijn in je vraagstelling
Hebben ze weer geld nodig?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Fokkie
Kaarten vanaf 86,50
Prima. K ga wel voor duurdere kaarten.
200 zal die kant wel op gaan
Dan zou het vooral Noel Gallagher zijn want die is net gescheiden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze weer geld nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |