nee initieel nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je niet samen met je juffie kopen
Hun best om het zo kut mogelijk te maken bedoel ikquote:
Waarom niet?quote:
nee juist nietquote:
gaat toch niet gelijk een huis kopen samen dat is echt domquote:
Gelijk? Je bent toch al best lang samenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaat toch niet gelijk een huis kopen samen dat is echt dom
ja maar nog niet samengewoondquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk? Je bent toch al best lang samen
Ja fair. Maar waarom ga je niet eerst hurend samenwonen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar nog niet samengewoond
sowieso moet zij eerst deze kant op verhuizen ze werkt nu in Deventer dus dat is ook een nieuwe baan vinden en zo
je kan beter eerst even samenwonen voor je samen wat koopt imo, anders kan je wanneer je boven wat je zelf kan krijgen koopt diep in de shit raken bij uit elkaar gaan
mja zou ook kunnen maar beetje zonde van het geld ook weerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja fair. Maar waarom ga je niet eerst hurend samenwonen dan?
Rijtjeshuis armoede.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)lstraat-25/89065976/
Staat net te koop.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rijtjeshuis armoede.
Als ik zo zou eindigen jank ik meteen een kogel door m’n kop.
Nadat ik de rest van de rijtjeshuis tokkies heb vermoord.
waarom heb jij geen kinderen eigenlijk jij bent toch ook al oudquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef Rozevla het volgende:
Wel een nieuwe trend hè deze zomer.
Je kind uit het raam flikkeren.
Omdat ik kinderen niet over het hek kan flikkeren bij de geitenboerderij als ik mij toch bedacht heb.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom heb jij geen kinderen eigenlijk jij bent toch ook al oud
Heb je al een geschikt juffie gevonden?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:50 schreef Rozevla het volgende:
Ben 34 trouwens, m’n pa was 37 toen ie mij kreeg.
Dus kan nog prima vader worden als ik mij bedenk, maar ik ben er te egoïstisch voor denk ik.
Eerst IK en dan de rest
Ben al 12 jaar samen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je al een geschikt juffie gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |