Oh niet alleen als Belg hoor. Ik gok dat Nederlanders het enige volk zijn die kanker als scheldwoord gebruiktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben Nederlanders eigenlijk met het schelden van ziektes. Als Belg begrijp ik dat niet.
Het ergste is dat de Belgische jeugd dit gewoon overneemt.
Als Nederlander begrijp ik niet waarom Vlamingen zo dom praten, maarja - wat doe je eraanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben Nederlanders eigenlijk met het schelden van ziektes. Als Belg begrijp ik dat niet.
Waar je zin in hebt. Zijn er een stuk of 5 toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb laatst al deze films op Netflix gekeken. Het was hilarisch.
Twilight natuurlijkquote:
Dom dom dom, Wat is uwen probleem man. Wilde gij een toek uw bakkes.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als Nederlander begrijp ik niet waarom Vlamingen zo dom praten, maarja - wat doe je eraan
Belgische hitlerjugendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vampierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb laatst al deze films op Netflix gekeken. Het was hilarisch.
Mijn tenen krommen nu al samenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dom dom dom, Wat is uwen probleem man. Wilde gij een toek uw bakkes.
Gezellig. Ook alleen in Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet alleen als Belg hoor. Ik gok dat Nederlanders het enige volk zijn die kanker als scheldwoord gebruikt
Klopt. Vooral de laatste 2 zijn extreem slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt. Zijn er een stuk of 5 toch?
Even een flinke rochel in je bakje spuwenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zit ik te zoeken wat je kunt doen als je lenzenvloeistof bent vergeten. Wat zijn alle tips: neem altijd lenzenvloeistof mee! Ja Henk daar help je de mensuh mee
Kan me nog wel wat herinneren over een kind enzo jaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt. Vooral de laatste 2 zijn extreem slecht.
Hollanders zijn gewoon echt een rot volkje. Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat de zon snel weer mag schijnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ik voel dat ik weer in een depressieve fase kom
Ok doeiquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hollanders zijn gewoon echt een rot volkje. Ik heb er niks mee.
Dat schelden met ziektes ik snap dat ook niet, ik zeg natuurlijk wel eens dat iets klote is, of iemand een klootzak.
Maar dat schelden met ziektes vind ik maar weinig sierend.
Legt wel goed bloot wat voor een kut volk dat het is.
Met hun achterlijke directheid, bah... Hollanders, nee, ik kan er niks mee.
Alleen dat accent is al om van te kotsen met hun harde g.
Hoeft niet eens, kan ook met een (dikke )capuchonquote:
Mwa. Ik ben hier niet mee eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, kan ook met een (dikke )capuchon![]()
Nee maar even serieus. Zoiets moet je niet zeggen.
113 bellen bij donkere gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |