SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh in dat geval moet je niet gaan kijken wat een bobbitt worm is
Ja, nee heel fijn dat je het amusant vond.quote:
quote:
quote:
gelukkig dat scheelt mij weer.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
SEX / Klaarkomen op vreemde plekken
Ok
Wat heb ik nou weer gelezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef DikkeDavey het volgende:
[..]
Op vakantie. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik graag de plantjes bij mensen watergeef.
Wat als dikkedavey je vader blijkt te zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.
Ik wou het net aanbiedenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.
je mag het hier komen doen maar dan doe ik wel de deur naar de slaapkamer op slotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou het net aanbieden
hahahaha nehquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als dikkedavey je vader blijkt te zijn?
Heb je daar geen planten dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag het hier komen doen maar dan doe ik wel de deur naar de slaapkamer op slot
nopequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je daar geen planten dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Ok
jij blij dat je die brownie al had gepakt voor je dat andere topic opendequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net, ik moet eigenlijk nog wat fruit eten.
Maar ik bedacht me dat ik vanmiddag al een halve watermiloen naar binnen heb gewerkt.
Dus nu heb ik maar een brownie gepakt
Ik hem zelfs al opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat je die brownie al had gepakt voor je dat andere topic opende
nu met extra witte sausquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hem zelfs al op
Gelukkig heb ik die zelf gebakken en zat er geen "glazuur" bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |