abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214822268

quote:
Corey Scott Feldman (born July 16, 1971) is an American actor. As a youth, he became well known for his roles in popular 1980s films such as Friday the 13th: The Final Chapter (1984), Gremlins (1984), The Goonies (1985), and Stand by Me (1986). Feldman collaborated with Corey Haim starring in numerous films such as the comedy horror The Lost Boys (1987), the teen comedy License to Drive (1988) and the romantic comedy Dream a Little Dream (1989). They reunited for the A&E reality series The Two Coreys, which ran from 2007 to 2008.

Feldman experienced diminishing success in the film industry as an adult, amid well-publicized personal conflicts with Haim over Haim's substance abuse and with Michael Jackson, who had befriended him during his time as a teen celebrity. While he has been outspoken about sexual abuse in the entertainment industry, he has also faced public scrutiny over Corey's Angels and has also been accused of sexual misconduct. Feldman has released six albums including Love Left (1992), Former Child Actor (2002), and Angelic 2 the Core (2016).
Hij doet zijn uiterste best om opnieuw in de spotlights te komen en dat is niet onopgemerkt gebleven op social media.

Echter men vindt het nogal cringe. Hij doet zijn best om op Michael Jackson te lijken, want daar ging hij dus tijdens zijn tienerjaren mee om. Maar hij wordt eerder vergeleken met Tommy Wiseau.

pi_214827952
Corey Feldman en Corey Haim waren echt tieneridolen in de jaren 80.

Feldman heb ik altijd een irritant ventje gevonden, en volgens mij stond die vroeger ook zo wel bekend.

Funfact is dat die gast nog nooit een hoofdrol heeft gehad. Maar altijd bijrollen.

Gremlins
Goonies
Stand by me

En nog behoorlijk wat films, maar bovenste drie zijn toch wel echte klassiekers uit de jaren 80
pi_214829417
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef GM78 het volgende:

Feldman heb ik altijd een irritant ventje gevonden, en volgens mij stond die vroeger ook zo wel bekend.

Funfact is dat die gast nog nooit een hoofdrol heeft gehad. Maar altijd bijrollen.

Gremlins
Goonies
Stand by me

En nog behoorlijk wat films, maar bovenste drie zijn toch wel echte klassiekers uit de jaren 80
Veelbelovend als kinderster destijds maar wat is het hedendaags een rare snuiter.
En dan die beschuldiging van sexueel misbruik naar Charlie Sheen toe... Daar heb ik ook nooit meer iets over gelezen.
pi_214830822
quote:
Nee hoor. Hij kreeg wel (een soort van) hoofdrol in de film Demonic Toys 3. :')

pi_215172150
quote:

Gremlins
Goonies
Stand by me

Typisch supporting actor rol steeds, ja. Vind hem wel een fascinerend figuur, vooral ook omdat ik helemaal geloof dat zijn generatie en niche acteurs toen van alles hebben meegemaakt.
-nee-
pi_215172284
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Typisch supporting actor rol steeds, ja. Vind hem wel een fascinerend figuur, vooral ook omdat ik helemaal geloof dat zijn generatie en niche acteurs toen van alles hebben meegemaakt.
Eens, heb een tijdje terug een aflevering gezien met zo'n medium uit Hollywood die hem een reading ging geven en het is me een apart figuur zeg.
Denk ook wel dat hij zichzelf wel heel erg serieus is gaan nemen.
Weet even niet meer hoe die blonde jongen heet die vaker reading geeft aan sterren.
pi_215172438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:20 schreef sherezade het volgende:

[..]
Eens, heb een tijdje terug een aflevering gezien met zo'n medium uit Hollywood die hem een reading ging geven en het is me een apart figuur zeg.
Denk ook wel dat hij zichzelf wel heel erg serieus is gaan nemen.
Weet even niet meer hoe die blonde jongen heet die vaker reading geeft aan sterren.
Tyler Henry.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_215172527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Tyler Henry.
Ja precies dat is hem... Ook zo'n wazig figuur
pi_215488590
Iconische 80’s acteur.

Beide Corey’s zaten ook in “License To Drive”.

Laatste keer dat ik wat van Feldman zag was in een videoclip van Katy Perry.

Bekijk deze YouTube-video
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:37:34 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215557704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:22 schreef sherezade het volgende:

[..]
Veelbelovend als kinderster destijds maar wat is het hedendaags een rare snuiter.
En dan die beschuldiging van sexueel misbruik naar Charlie Sheen toe... Daar heb ik ook nooit meer iets over gelezen.
Oh dan heb je echt onder een steen geleefd, hij heeft er zelfs een film/docu over gemaakt en die groots aangekondigd in de media.(die beschuldiging kwam trouwens van Corey Haim, andere Corey)

Ik geloof wel een deel van wat-ie zegt en dat verklaart ook het ontsporen en overlijden van Corey Haim. Zij zouden beide in Hollywood in aanraking zijn gekomen met drugs en pedofielen door een soort tienerclub waar vroeger alle jonge veelbelovende kindsterren rondhingen.
https://www.nzherald.co.n(...)OZKCYMITKZJ7FZNSABY/

[ Bericht 15% gewijzigd door SEMTEX op 12-11-2024 12:42:54 ]
Fear is the cockblocker of dreams
pi_215561933
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oh dan heb je echt onder een steen geleefd, hij heeft er zelfs een film/docu over gemaakt en die groots aangekondigd in de media.(die beschuldiging kwam trouwens van Corey Haim, andere Corey)

Ik geloof wel een deel van wat-ie zegt en dat verklaart ook het ontsporen en overlijden van Corey Haim. Zij zouden beide in Hollywood in aanraking zijn gekomen met drugs en pedofielen door een soort tienerclub waar vroeger alle jonge veelbelovende kindsterren rondhingen.
https://www.nzherald.co.n(...)OZKCYMITKZJ7FZNSABY/
Ja goed hij verteld het al jaren maar wat is er uiteindelijk mee gedaan? Helemaal niets toch? Charlie Sheen heeft ontkend en hem voor gek verklaard.... Maar wat is er naderhand nog allemaal gebeurd dan behalve dat hij altijd overal zijn gal spuugt. Is er een zaak geweest tegen Sheen?
pi_215562036
quote:

Gremlins
Goonies
Stand by me

Voor mij spat er 1 film enorm uit en dat is The Lost Boys.
Geweldige film! Vaak gezien. Ook met Haim trouwens.

Hij blijkt trouwens precies 1 dag jonger dan ik ben ;)
pi_215563793
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:23 schreef lily het volgende:

[..]
Voor mij spat er 1 film enorm uit en dat is The Lost Boys.
Geweldige film! Vaak gezien. Ook met Haim trouwens.

Hij blijkt trouwens precies 1 dag jonger dan ik ben ;)
Klopt echt een klassieker
pi_215575965

Hij heeft veel meegemaakt
pi_215624177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:37 schreef DrDentz het volgende:

Hij heeft veel meegemaakt
Corey Feldman kan als enige de aarde redden, alle oorlogen stoppen en klimaatverandering tegengaan, maar kiest ervoor om nonchalant met een pizza en slushy de weg over te steken, "What??" te roepen en in zijn BMW weg te rijden.
pi_215636333
Friday the 13th final chapter. Geniale film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')