Gelukkigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach dit ja. Maar dat is al genezen. Dus geen zorgen
Laat Capu met rust, jij deed het slechter dan capu toen je blauw was. Daarom hebben ze je weer zwart gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoek
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn wel erg lekker
Pannenkoek shoarmaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Kaasspekgodenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hou alleen van pannenkoek met spek
Ziet er niet white pilled uit dus neequote:
Ja, dit zou mij ook 100 procent gebeuren als ik in een keuken zou werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Een vriend van mij werkte bij zo'n pannenkoeken toko, was wel lekker
Had die wel een keer een stuk vinger afgesneden onder werktijd lol
wat is de white pill?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
De pil om in een witmensch te veranderenquote:
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Oh ja johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja joh
Weet je hoe die tent heet?
De pannenkoekenboot
[ afbeelding ]
Tegenovergestelde van altijd slachtofferrol kiezen en zo als ik het goed begrijpquote:
In het verleden waren wij van de vocquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komen
Wel een redelijk begrip in Rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7
ik express zoeken op google lol. Wist de naam niet meer
Prachtige tijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het verleden waren wij van de voc
🙏quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Abid-Meher het volgende:
NIEUWE SOLICITATIE VERSTUURD, BID VOOR MIJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |