Alleen Mortiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie vinden deze meneer leuk toch?
Waarschijnlijk wel, ik ben het zo zat om zo debiel veel belasting te betalen als ondernemer zijnde.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt kunnen we weer drie maanden een asielzoeker van betalen gr gr geert
Dan tyf je toch lekker op johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben het zo zat om zo debiel veel belasting te betalen als ondernemer zijnde.
Nederland belasting op belasting kkland
echt he, gaat hij toch lekker in oeleboeleland "ondernemen". Kijken hoe lang hij het uithoudt zonder de overheidquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op joh
Ja hoor prima. Ik was een uurtje op het dak van een paktank zonder schaduw. Gewoon voldoende water drinken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hee maat. Red je het een beetje met die hitte
Graag!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan tyf je toch lekker op joh
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Ik was een uurtje op het dak van een paktank zonder schaduw. Gewoon voldoende water drinken.
Ook nog een fat fuck van een bemoeizuchte pool die al dagen spijkers op laag water zoekt verrotgescholden en middelvinger naar opgestoken op het werk.Prima dagje.
zeker met zo'n kaal koppiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ik
Wow ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker met zo'n kaal koppie
over kale koppies gesproken. Ik ben net terug van de kapper en het zit uitstekend
Niet nodig, tropen-overall, tropenpet en witte handschoentjes ivm chemicaliën in die tank.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt je wel goed ingesmeerd hoop ik
Ik ben al jaren niet meer kaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over kale koppies gesproken. Ik ben net terug van de kapper en het zit uitstekend
Picsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |