Ja, dit zou mij ook 100 procent gebeuren als ik in een keuken zou werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Een vriend van mij werkte bij zo'n pannenkoeken toko, was wel lekker
Had die wel een keer een stuk vinger afgesneden onder werktijd lol
wat is de white pill?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet white pilled uit dus nee
De pil om in een witmensch te veranderenquote:
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Oh ja johquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
bijzonder weinig; In rotterdam op een boot eens pannekoeken gegeten was erg lekker.
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja joh
Weet je hoe die tent heet?
De pannenkoekenboot
[ afbeelding ]
Tegenovergestelde van altijd slachtofferrol kiezen en zo als ik het goed begrijpquote:
In het verleden waren wij van de vocquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soms moet je het verleden onder ogen zien om verder te komen
Wel een redelijk begrip in Rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/9PKQnJREhYZyzsiT7
ik express zoeken op google lol. Wist de naam niet meer
Prachtige tijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het verleden waren wij van de voc
🙏quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Abid-Meher het volgende:
NIEUWE SOLICITATIE VERSTUURD, BID VOOR MIJ.
eens per maandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij nog altijd vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |