Maar dan moet zijn moeder toch alsnog weg? Die man heeft al een relatie met een andere vrouw. Belandt Mikael bij toekenning in een gezin dat hij niet kent, ik dacht dat een van de bezwaren voor een terugkeer naar Armenie ook was dat hij er niemand kende?quote:Waarom is Mikaels vader nu pas in beeld?
Mikael had altijd al een moeder én een vader. Zijn ouders zijn alleen sinds 2018 niet meer samen. Zijn vader, ook Armeniër, stichtte buiten Amsterdam een nieuw gezin met een Nederlandse vrouw en kreeg zo een verblijfsvergunning. Dat Mikaels vader ook twee kinderen in Nederland heeft met de Nederlandse nationaliteit, werkt volgens universitair hoofddocent staats- en bestuursrecht Lynn Hillary (Universiteit van Amsterdam) in Mikaels voordeel. ,,Je kunt namelijk van Mikaels vader niet verwachten dat hij met Mikael meereist naar Armenië om daar zijn gezinsleven uit te oefenen.”
Omdat het niet waar is, waarschijnlijk? Wel gek anders dat iemand die zogenaamd ook actief was bij de opvoeding hiervoor nooit ter sprake kwam.quote:De vader komt nu als een konijn uit de hoge hoed. Eerder leek hij niet in beeld. Nu stelt advocatenkantoor Prakken d’Oliveira in een verklaring dat Mikael ‘ook door zijn vader wordt verzorgd en opgevoed in Nederland’. Daarom vinden de advocaten de nieuwe weg ‘logisch en kansrijk’. De vraag waarom dat niet eerder is gebeurd als dat zo ‘logisch’ was, blijft onbeantwoord: de advocaten willen geen toelichting geven.
Dat nota bene het fucking AD moet zijn die in ieder geval de vragen steltquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-hoge-hoed~ab11b69d/
[..]
Maar dan moet zijn moeder toch alsnog weg? Die man heeft al een relatie met een andere vrouw. Belandt Mikael bij toekenning in een gezin dat hij niet kent, ik dacht dat een van de bezwaren voor een terugkeer naar Armenie ook was dat hij er niemand kende?
[..]
Omdat het niet waar is, waarschijnlijk? Wel gek anders dat iemand die zogenaamd ook actief was bij de opvoeding hiervoor nooit ter sprake kwam.
Wat te denken van die Somalier die zijn 6 kinderen uit huis zet? Omdat ze niet willen dat hij tegen ze praat! Whut??? En nu moeten de 4 oudsten met spoed een woning.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zal wel weer een precedent scheppen voor allerlei andere asielzoekers met een zielig verhaaltje.
Is toch een beetje hoe het gaat:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zal wel weer een precedent scheppen voor allerlei andere asielzoekers met een zielig verhaaltje.
Dat lijkt mij geen enkele reden voor spoed, een fatsoenlijke rechter zou dat gewoon van tafel moeten vegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat te denken van die Somalier die zijn 6 kinderen uit huis zet? Omdat ze niet willen dat hij tegen ze praat! Whut??? En nu moeten de 4 oudsten met spoed een woning.
De rechter heeft bepaald dat pa de kinderen uit huis mag zetten zodra de gemeente opvang of woonruimte voor de 4 volwassen kinderen heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen enkele reden voor spoed, een fatsoenlijke rechter zou dat gewoon van tafel moeten vegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:44 schreef Gia het volgende:
[..]
De rechter heeft bepaald dat pa de kinderen uit huis mag zetten zodra de gemeente opvang of woonruimte voor de 4 volwassen kinderen heeft.De gemeenschap mag kortom weer opdraaien voor mensen die er een rommeltje van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die advocaten lachen zich rot, die verdienen hier goud geld aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:21 schreef jcdragon het volgende:
Straks gaan ze weer in hoger beroep en zijn we weer een paar jaar verder. Dat dit kan in Nederland
De politiek kan en wil niks dat is wel weer aangetoond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:21 schreef jcdragon het volgende:
Straks gaan ze weer in hoger beroep en zijn we weer een paar jaar verder. Dat dit kan in Nederland
Ik vraag me af door wij zij betaald worden, die vrouw heeft zelf natuurlijk geen rode cent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die advocaten lachen zich rot, die verdienen hier goud geld aan.
Ja, dat is er wat er structureel fout gaat hier...quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:21 schreef jcdragon het volgende:
Plus moedigt het andere asielzoekers aan die in een vergelijkbare situatie zitten om maar door te blijven procederen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:21 schreef jcdragon het volgende:
Voor die jongen een prima oplossing dan om hier te blijven. Opgenomen in het gezin van zijn vader. Betekent waarschijnlijk dat hij alsnog naar een andere school zal gaan en in een buurt komt te wonen waar hij niemand kent. Overigens lijkt me dat laatste geen enkel issue, aangezien er zo vaak kinderen met hun ouders verhuizen naar een ander deel van het land.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-hoge-hoed~ab11b69d/
[..]
Maar dan moet zijn moeder toch alsnog weg? Die man heeft al een relatie met een andere vrouw. Belandt Mikael bij toekenning in een gezin dat hij niet kent, ik dacht dat een van de bezwaren voor een terugkeer naar Armenie ook was dat hij er niemand kende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |