abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:32:39 #1
104963 ETA
European Travel Author
pi_214820185
Na mijn eerdere fotos van 3 jaar geleden: FOT / Vrijdagtraining F1 Dutch GP Zandvoort
En bezoekje aan de RB fabriek vorig jaar: F1 / Fotos bezoek Red Bull fabriek

Dit jaar mocht ik weer naar de vrijdagtraining met een mooie shiny paddock kaartje :) Helaas mocht ik geen grote camera meenemen, maar toch een paar leuke fotos kunnen nemen met mijn telefoon en 11-jaar oude compactcamera voor een verslagje.

Het regent op het circuit, maar we beginnen al vroeg met de pitlane walk. Eigenlijk meteen de highlight van de dag ondanks de regen. Door de regen was het relatief rustig in de pit en kon ik mooi dichtbij dingen komen.

Ik had het geluk. Bij Williams mocht ik naar "binnen" achter de afzetting terwijl ze net aan een pitstop training begonnen. Ik stond pal vooraan.

Na de pitstop training doorgelopen naar RedBull, waar ik ook achter de afzetting mocht komen. Omdat het nogal rustig was, kon ik heel dichtbij komen.

Bij RB was het was rustiger

Bij Aston had men een lampje aangezet

Hulk druk bezig met zijn auto in de pit

Na volledig te zijn natgeregend weer de lounge ingedoken. Erg goed eten met veel bier en prosecco.

Het begon op te klaren, uitzicht werd ook beter. Je kijkt tijdens het eten zo de straat achter de pits in waar iedereen van de teams rondlopen.

Vanaf de lounge een mooi uitzicht op alle autos in de pits.

Aan einde van de dag nog een speciaal vip kaartje kunnen krijgen om stukje achter de schermen mee te mogen. Je weet dat je ergens bijzonder komt als je een hesje aan moet!

We gingen tijdens FP2 naar de hugenholtz bocht. Aan de buitenkant mogen alleen fotografen komen, maar wij mochten daar ook een kijkje nemen. Echt mooie plek omdat de autos relatief langzaam voorbij komen en dat je er heel dicht bovenop staat.

Max kwam nog even gedag zeggen.

En zo ging de dag weer te snel voorbij.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')