Ben gewoon benieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 18-02-2003 20:27]
quote:...kan je het anummer van de brandweer even opzoeken?1
Op dinsdag 18 februari 2003 20:32 schreef Sjaak-S het volgende:Beter was: "pap, mijn pyjama staat in de hens......."
quote:Zo close zijn we nou ook weer niet.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:35 schreef calvobbes het volgende:
Stuur 'm een mailtje Sunnie!
quote:Overigens zal de verklaring wel zijn dat ze geen illegale software bedoelen, maar dat je ongetwijfeld gratis toegestane trailers van jennifer kan downloaden.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:35 schreef calvobbes het volgende:
Stuur 'm een mailtje Sunnie!
quote:Ze zeggen toch echt film, geen trailer.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:38 schreef Brad het volgende:[..]
Overigens zal de verklaring wel zijn dat ze geen illegale software bedoelen, maar dat je ongetwijfeld gratis toegestane trailers van jennifer kan downloaden.
quote:spreektaal
Op dinsdag 18 februari 2003 20:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze zeggen toch echt film, geen trailer.
quote:Zeg dat maar tegen de mensen die tiscali-adsl nemen om films met J-lo te laden
Op dinsdag 18 februari 2003 20:43 schreef Brad het volgende:
spreektaal
quote:Letterlijk genomen liegen ze niet. Maar smerig is het wel. Maar tiscali is dacht ik niet de enige die het zo aanpakt.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die tiscali-adsl nemen om films met J-lo te laden
quote:Weet ik, maar ik vroeg het omdat Smots a: altijd zo fel van leer trekt tegen leechers en b: hij bij Tiscali werkt.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:45 schreef Brad het volgende:Maar tiscali is dacht ik niet de enige die het zo aanpakt.
Ik denk dat door dit soort reclames mensen wel steeds minder bewust worden van het feit dat het illegaal is om dingen van Kazaa te downloaden, of wat dan ook... het begint allemaal zo gewoon te worden.
quote:Als ze inderdaad 'film' zeggen (ik weet het niet, ken de reclame niet) dan liegen ze wellicht niet, maar ze suggereren wel expliciet en ondubbelzinnig dat hun produkt bijzonder geschikt is voor strafbare doeleinden. Je mag je afvragen of dat voldoet aan de regels van de Reclame Codecommissie, of zelfs of dat in zichzelf niet strafbaar is.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:45 schreef Brad het volgende:[..]
Letterlijk genomen liegen ze niet. Maar smerig is het wel. Maar tiscali is dacht ik niet de enige die het zo aanpakt.
En 'film' is geen spreektaal voor 'trailer'. Ik heb nog nooit iemand een trailer of voorstukje een film horen noemen.
quote:Ben het geheel met je eens hoor.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:52 schreef Argento het volgende:[..]
Als ze inderdaad 'film' zeggen (ik weet het niet, ken de reclame niet) dan liegen ze wellicht niet, maar ze suggereren wel expliciet en ondubbelzinnig dat hun produkt bijzonder geschikt is voor strafbare doeleinden. Je mag je afvragen of dat voldoet aan de regels van de Reclame Codecommissie, of zelfs of dat in zichzelf niet strafbaar is.
En 'film' is geen spreektaal voor 'trailer'. Ik heb nog nooit iemand een trailer of voorstukje een film horen noemen.
Maar 'film' is wel een normaal woord in spreektaal wat alle vormen van films omschrijft. Een trailer hoort daar ook onder. Ik gaf een trailer als voorbeeld
"Die film van jennifer lopez" kan betekenen dat die film VAN Jennifer lopez is, maar ook dat zij erin meespeelt. En aangezien ze nogal in wat filmpjes te zien is, hoeft het totaal niet zo te zijn dat het om een illegale download gaat
quote:Om even verder te mierenneuken: ook films waarin J-lo meespeelt hebben (c), zelfs de videoclips. Dus behalve trailers zou ik niet weten wat voor legale bestanden er nog meer zijn van en/of met J-Lo.
Op woensdag 19 februari 2003 00:40 schreef Brad het volgende:
"Die film van jennifer lopez" kan betekenen dat die film VAN Jennifer lopez is, maar ook dat zij erin meespeelt. En aangezien ze nogal in wat filmpjes te zien is, hoeft het totaal niet zo te zijn dat het om een illegale download gaat
Bovendien zegt de jongen trouwens: de film MET Jennifer Lopez.
quote:nou laat is horen, wat vind je ervan
Op woensdag 19 februari 2003 14:10 schreef Smots het volgende:
ja, stuur 'm een mail ofzo.
quote:ja, stuur 'm een mail ofzo.
Op woensdag 19 februari 2003 14:12 schreef F1908 het volgende:[..]
nou laat is horen, wat vind je ervan
quote:gevoelige vraag ofzo?
Op woensdag 19 februari 2003 15:59 schreef Smots het volgende:[..]
ja, stuur 'm een mail ofzo.
uuhhh ok btje slecht voorbeeld voor de gemiddelde fokkers
quote:Maar daar hoef je je echt niet voor te schamen, hoor.
Op donderdag 27 februari 2003 14:00 schreef SunChaser het volgende:
Mail? Kom op zeg, ik ben je vriend niet.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:29 schreef Smots het volgende:[..]
Maar daar hoef je je echt niet voor te schamen, hoor.
Behalve Tiscalu maakt Freeler nu ook reclame voor hun snelle internet met twee bekakte wijven die de hele dag filmpjes en muziekjes downloaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |