abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 07:52:50 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_217491244
De gruwelijke Sam van Rooijen. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 13:40:02 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_217493005
Rafael van der Vaart heeft zich wederom de woede van Engelse voetbalfans op de hals gehaald. In de voetbaltalkshow Rondo op Ziggo Sport vergeleek de voormalig Oranje-international Arsenal met 'het AZ van Engeland' en suggereerde dat het niveau in de Premier League wordt overschat. Zijn uitspraken hebben in Engeland voor de nodige commotie gezorgd.

Go Ahead Eagles-aanvoerder Mats Deijl was maandagavond te gast bij Rondo. De kersverse bekerwinnaar stelde dat het tempo in de Premier League erg snel gaat. Van der Vaart haakte daar direct op in: "Dat valt wel mee, hoor. Ik vond het heerlijk om daar te spelen. Ze zijn allemaal zo dom daar. Nooit doordekken. Alleen doordat het publiek zo op het veld zit, lijkt het supersnel. Het valt wel mee. Voetballend gezien vind ik echt dat het meevalt. Tottenham Hotspur speelde tegen AZ. Heb jij verschil gezien?"

"Ik geloof er niet in dat die echt voor het kampioenschap meedoen", vervolgde Van der Vaart kritisch richting zijn oude club Tottenham Hotspur. "Leuk team, maar ik vind het een beetje het AZ van Engeland. Een soort van jeugdelftal." Het is niet voor het eerst dat de voormalig middenvelder van het Nederlands elftal opvallende uitspraken doet. Eerder noemde hij Erling Haaland al een 'normale speler zonder zijn snelheid'. Bovendien had hij een heuse ruzie met Lamine Yamal, rondom het tweeluik tussen Nederland en Spanje in de kwartfinales van de Nations League.

In Engeland is men woedend na de recente uitspraken van Van der Vaart. "Deze man denkt dat zijn mening ertoe doet. Zijn uitspraken zijn afgrijselijk", schrijft een supporter. "Alsjeblieft, laat deze man stoppen met praten. Hij kan beter met pensioen gaan", stelt een andere fan. "Is er wel iets dat deze man leuk vindt", concludeert een ander tot slot.

https://www.msn.com/nl-nl(...)go-sport/ar-AA1DOUq7

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:23:34 #53
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217495225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:40 schreef tong80 het volgende:
Rafael van der Vaart heeft zich wederom de woede van Engelse voetbalfans op de hals gehaald. In de voetbaltalkshow Rondo op Ziggo Sport vergeleek de voormalig Oranje-international Arsenal met 'het AZ van Engeland' en suggereerde dat het niveau in de Premier League wordt overschat. Zijn uitspraken hebben in Engeland voor de nodige commotie gezorgd.

Go Ahead Eagles-aanvoerder Mats Deijl was maandagavond te gast bij Rondo. De kersverse bekerwinnaar stelde dat het tempo in de Premier League erg snel gaat. Van der Vaart haakte daar direct op in: "Dat valt wel mee, hoor. Ik vond het heerlijk om daar te spelen. Ze zijn allemaal zo dom daar. Nooit doordekken. Alleen doordat het publiek zo op het veld zit, lijkt het supersnel. Het valt wel mee. Voetballend gezien vind ik echt dat het meevalt. Tottenham Hotspur speelde tegen AZ. Heb jij verschil gezien?"

"Ik geloof er niet in dat die echt voor het kampioenschap meedoen", vervolgde Van der Vaart kritisch richting zijn oude club Tottenham Hotspur. "Leuk team, maar ik vind het een beetje het AZ van Engeland. Een soort van jeugdelftal." Het is niet voor het eerst dat de voormalig middenvelder van het Nederlands elftal opvallende uitspraken doet. Eerder noemde hij Erling Haaland al een 'normale speler zonder zijn snelheid'. Bovendien had hij een heuse ruzie met Lamine Yamal, rondom het tweeluik tussen Nederland en Spanje in de kwartfinales van de Nations League.

In Engeland is men woedend na de recente uitspraken van Van der Vaart. "Deze man denkt dat zijn mening ertoe doet. Zijn uitspraken zijn afgrijselijk", schrijft een supporter. "Alsjeblieft, laat deze man stoppen met praten. Hij kan beter met pensioen gaan", stelt een andere fan. "Is er wel iets dat deze man leuk vindt", concludeert een ander tot slot.

https://www.msn.com/nl-nl(...)go-sport/ar-AA1DOUq7

Vd Vaart richting v Basten: Ach, zolang ze geen pannekoek roepen is het toch prima? _O-

En de verdere uitspraken van Van der Vaart, onbegrijpelijk dat mensen zich daar zo druk over kunnen maken. Maar dat zal wel een dingetje van deze tijd zijn.

Nu ff verder kijken.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_217495235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:23 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Vd Vaart richting v Basten: Ach, zolang ze geen pannekoek roepen is het toch prima? _O-

En de verdere uitspraken van Van der Vaart, onbegrijpelijk dat mensen zich daar zo druk over kunnen maken. Maar dat zal wel een dingetje van deze tijd zijn.

Nu ff verder kijken.
Het is meer het stukje "Engelse voetbal fans" en vervolgens social media berichten van willekeurige mensen als bron/feit aandragen.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 april 2025 @ 13:07:19 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_217499253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:23 schreef Bargehassus het volgende:

[..]

Nu ff verder kijken.
Ik vind hem juist geweldig. Overal schijt aan. En anders dan van Basten op de hoogte. Theo is ook op zijn plaats.

woensdag 30 april 2025 @ 13:15:33 #56
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217499320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik vind hem juist geweldig. Overal schijt aan. En anders dan van Basten op de hoogte. Theo is ook op zijn plaats.

Oh, ik vind hem ook helemaal prima hoor. Een van de leukere gasten. ^O^
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 april 2025 @ 13:20:52 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_217499377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:15 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Oh, ik vind hem ook helemaal prima hoor. Een van de leukere gasten. ^O^
Dat begreep ik al. De Engelse media is dit soort teksten niet gewend. :)

Trouwste user 2022 donderdag 1 mei 2025 @ 08:35:20 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_217505333
Wytze was weer geweldig.........

Trouwste user 2022 zaterdag 3 mei 2025 @ 12:09:21 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_217524622
Valentijn Driessen komt in de podcast Kick-Off van De Telegraaf met grote complimenten voor Wytse van der Goot. De chef voetbal van de ochtendkrant heeft genoten van de manier waarop Van der Goot recent bij Ziggo Sport commentaar leverde bij een aantal Europese wedstrijden.

Presentator Hein Keijser richt zich in de podcast tot Driessen en vraagt: "Valentijn, jij hebt je weleens kritisch uitgelaten over commentatoren, hoe vind je dat Wytse van der Goot het doet?" Driessen reageert: "Jij begint er zelf over, maar ik zat er gisteren aan te denken. Ik hoor hem bijna nooit, omdat ik vaak bij wedstrijden aanwezig ben óf bij een andere wedstrijd aanwezig ben terwijl hij commentaar geeft. Maar ik vind hem een geweldige commentator, zonder enig cynisme."

"Al bij Manchester United tegen Olympique Lyon, toen zei hij op de juiste momenten de juiste dingen", vervolgt Driessen zijn lofzang. "En dat was nu weer, gisteren en woensdag bij FC Barcelona - Inter. Als je mij in drie wedstrijden op het allerhoogste niveau geen moment weet te storen, dan heb je het echt als commentator heel goed gedaan", lacht de journalist.

"Daarvoor hoorde ik hem in fases en bij Rondo, daar ben ik niet helemaal weg van hem", komt Driessen toch met een kritische noot. "Daar is hij gewoon de gespreksleider. Soms verwacht je daar wel iets meer van, dat komt omdat ik regelmatig bij Wilfred Genee aan tafel zit. Die weet mensen ook te prikkelen. En hij doet het op een hele andere manier, zijn eigen manier. Maar als commentator vind ik hem geweldig, hij weet heel goed de emotie van de wedstrijd in de huiskamer te brengen. Dat is wel een kwaliteit, je kan je er wel heel snel aan gaan storen als mensen heel enthousiast zijn, of veel te positief over wedstrijden. Maar hij weet de juiste balans te vinden."

Driessens collega Mike Verweij reageert op de uitlatingen van Driessen over Rondo. "Ter verdediging: hij is daar natuurlijk als opvolger van Jack van Gelder ingestapt, en zit daar wel met kanonnen als Ruud Gullit, Marco van Basten en soms Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart aan tafel. Doe dat ook maar." Verweij stipt daarnaast nog iets anders aan: "Hij had ook de pech dat hij een aantal interviews moest doen met een Ajax-coryfeeën. Als hoofdsponsor van Ajax, Ziggo, is dat natuurlijk ook niet makkelijk. Dan kun je die mensen ook niet bij de enkels afzagen. Maar ik vind wel dat het nu wel heel natuurlijk gaat, daar aan tafel. Dus ik vind hem ook bij Rondo beter worden", aldus de Ajax-watcher.

https://www.msn.com/nl-nl(...)geweldig/ar-AA1E4jpy

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')