Nee, gewoon een leeghoofd.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
Wout gaat hier beter doen dan de 6 van Pogi in de Tour en Giro als dit zo door gaat
Het lijkt mij sterk dat hij 7 etappes gaat winnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:19 schreef Faraday01 het volgende:
Wout gaat hier beter doen dan de 6 van Pogi in de Tour en Giro als dit zo door gaat
De wereld is gewoon best wel grijs en grauw als de actie van Roglic en Menos moet komen. We zijn al meer verwend dan we ooit hadden kunnen wensen. Al had dat tot meerdere keren toe meer met een falende ploegleiding te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze rit is best wel een flopshow he?
Het eerste uur was leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze rit is best wel een flopshow he?
Ook vooraan gebeurt weinig. Wat ook lastig is met slechts 5 man vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De wereld is gewoon best wel grijs en grauw als de actie van Roglic en Menos moet komen. We zijn al meer verwend dan we ooit hadden kunnen wensen. Al had dat tot meerdere keren toe meer met een falende ploegleiding te maken.
Toen moest ik nog loonslavenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het eerste uur was leuk.
En niemand die hem straks vraagt waarom, WAAROM?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Drie kilometer van de finish. Kopbeurt Quentin Pacher.
Ik zal erover ophouden, maar dit fascineert mij dus mateloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |