Ik heb nu zo'n breedbeeldgeval en deze tv schakelt zichzelf uit na een aantal uren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is er nog steeds hoor. Alleen moderne tv's hebben "muting" die altijd aanstaat (en je niet uit kunt zetten). Zodra het signaal onder een bepaalde waarde komt gaat "zwart beeld" aan. Of een eigen plaatje.
Maar die ruis is kosmische ruis (de oerknal) en die is er nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig met sneeuw wakker geworden.quote:
Ik zet de pakken met yogurt gewoon op de kop in de koelkast. Werkt net zo goed als dit.quote:
Niet net zo goed want dan moet je er ook op de kop de dop afdraaien en dat geeft vaker een knoeiboel. Plus dat dan nog een deel in de doos blijft plakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:19 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik zet de pakken met yogurt gewoon op de kop in de koelkast. Werkt net zo goed als dit.
Bij het verwijderen van de dop het pak horizontaal houden met de dop omhoog. Verder kan je prima het pak verder leegdrukken. De bulk zit dan al bij de uitgang va het pak dus gaat het een stuk vlotter en makkelijker.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet net zo goed want dan moet je er ook op de kop de dop afdraaien en dat geeft vaker een knoeiboel. Plus dat dan nog een deel in de doos blijft plakken.
Dan zakt de yoghurt weer terug omhoog en knijpen in yoghurtpakken is niet echt mijn hobby. Dus nog steeds slechter resultaat dan wanneer je het pak met open dop recht boven een kom kunt zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:34 schreef 215 het volgende:
[..]
Bij het verwijderen van de dop het pak horizontaal houden met de dop omhoog. Verder kan je prima het pak verder leegdrukken. De bulk zit dan al bij de uitgang va het pak dus gaat het een stuk vlotter en makkelijker.
Nooit last van knoeien gehad met deze methode.
Nog steeds en ik gebruik hem nog steeds!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:20 schreef chufi het volgende:
Ook deze hadden we vroeger al ..
[ afbeelding ]
Ik heb er nog steeds 1quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:20 schreef chufi het volgende:
Ook deze hadden we vroeger al ..
[ afbeelding ]
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand zo’n sheet op een kopieerapparaat legde…quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een paar sheets hebben liggen ...
Ze bestonden wel, die sheets waar je op kon kopiëren/printen met de laserprinter. Maar de ouderwetse kon je inderdaad de monteur alvast wel bellen als iemand er maar aan dacht. Dure reparatie weet ik nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand zo’n sheet op een kopieerapparaat legde…
Hij kreeg hem er niet meer vanaf![]()
(Was gesmolten.)
Dat vond ik de mooiste bussenquote:
Moest ineens aan Thomas en Senior denken.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:55 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn favoriete jeugdserie.
Lijkt erop dat een paar de techniek niet beheersen. Ik gebruikte de techniek ook niet helemaal goed en naar beneden al helemaal niet.quote:
Of rookquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarom rook dat altijd zo speciaal? Bepaalde lijm, of kunstof waarschijnlijk.
Het rook naar waspoeder…quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, behalve die rook was er een andere geur.quote:
En diesel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zakcentje verdiend door teksten uit een tijdschrift over te typen in wordperfect.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Toetsenbordhulpje voor wordperfect 5.1
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |