Stiekem Rotzooi Verkoperquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leve de man van de SRV
van je hieperdepiep hoeree!
Hier ook wel bekend als Stremt Regelmatig Verkeer.
iets met tv-zenders?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:08 schreef Soury het volgende:
Wie herkent deze [ link | afbeelding ]
Ja filmnet had ik ookquote:Op woensdag 25 december 2024 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
iets met tv-zenders?
er staat satbox op die achterste doos
Ik betaalde er netjes voor maar jaquote:Op woensdag 25 december 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Filmnetdecoder, die was al gehackt op de dag dat ze uitkwamen.
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)quote:Op woensdag 25 december 2024 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaalde er netjes voor maar ja
Oh ja dan werd je kastje omgebouwd, dat durfde ik niet hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)
Ik kreeg toen opeens toegang tot Zuid-Afrikaans filmnet. Dan deed hij het weer wel, dan weer niet. Die afstandsbediening scheen ook wat mee mis te zijn, en kon ik bij de buren de televisie mee aan en uit zetten. Pracht tijden.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had meerdere soorten abbo's en met die hack kreeg je ze allemaal ook al betaalde je er maar voor één. (Als ik het goed herinner)
Goeie kick.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was een kortstondige rage in de jaren ‘80.
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe we dat ding noemden. Bol.com verkoopt het als ‘Newtonpendel’.
Was meer een soort tafelspeeltjequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe we dat ding noemden. Bol.com verkoopt het als ‘Newtonpendel’.
Pendulum swing/schommelquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet welke hij bedoeld maar kan ze ook niet vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
Kan iemand hier deze TS helpen?
PTA / Bladerwagen - jaren 90
Oh wee als dat in de war zatquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die nog ergens.quote:
Vliegerenquote:
Ligt hier (Argentinië) nog gewoon in iedere supermarkt volgens mij (alleen dan niet met Duitse tekst hehe)quote:
De foto is van een Nederlandse webwinkel.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ligt hier (Argentinië) nog gewoon in iedere supermarkt volgens mij (alleen dan niet met Duitse tekst hehe)
In mijn jeugd ook. Er bestaan nog Dove zeepblokken, maar die hebben nooit diezelfde geur. Trouwens over geuren en herinneringen daaraan blijft het altijd gissen of je reuk zelf ook niet veranderd is. Zo zoek ik nog steeds naar de ouderwetse Dash wasmiddel geur, geen een voldoet meer, idem voor Zwitsal.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De foto is van een Nederlandse webwinkel.
Maar je komt het eigenlijk niet meer tegen, terwijl in mijn jeugd Lux in ieder huishouden te vinden was
Maar sowieso zijn zeepblokken in Nederland iets uit het verleden.
Vrijwel iedereen gebruikt vloeibare handzeep.
De meeste wasmiddels hebben nu was parfum. Iets wat totaal overbodig is, kan me allergie voor iets voorstellen maar je stopt een geur erin of niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In mijn jeugd ook. Er bestaan nog Dove zeepblokken, maar die hebben nooit diezelfde geur. Trouwens over geuren en herinneringen daaraan blijft het altijd gissen of je reuk zelf ook niet veranderd is. Zo zoek ik nog steeds naar de ouderwetse Dash wasmiddel geur, geen een voldoet meer, idem voor Zwitsal.
Ja, dat blijft niet hangen, een witte was met Dash uit de jaren tig rook de kast uit.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste wasmiddels hebben nu was parfum. Iets wat totaal overbodig is, kan me allergie voor iets voorstellen maar je stopt een geur erin of niet.
Ik heb dat nog één keer nog niet zo lang geleden (nou ja 10 jaar ofzo) gehad met een wasmiddel wat zo lekker rook en ook best lang. Dat was Persil (met een zeepje op het etiket) en die is ook niet meer te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat blijft niet hangen, een witte was met Dash uit de jaren tig rook de kast uit.
Wakker worden op de bank met kkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrkkkkkkkksssssssssssskkquote:Op maandag 24 februari 2025 22:00 schreef TLC het volgende:
Geen produkt, maar tegenwoordig niet meer voor te stellen : snachts geen tv !!!![]()
Wel t afsluitende Wilhelmus eerst netjes afspelen gevolgd door de klok![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat keek ik vroeger op school en daar ken ik haar ook van.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:48 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel geen product, maar wel actueel.
Clerasil!quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer keus was er niet.
Het zou ook zomaar DDD kunnen zijn. Dat staat er op namelijk.quote:
En dan dit zien.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wakker worden op de bank met kkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrkkkkkkkksssssssssssskk
Ja wat een schatje was dat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:48 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel geen product, maar wel actueel.
Het is er nog steeds hoor. Alleen moderne tv's hebben "muting" die altijd aanstaat (en je niet uit kunt zetten). Zodra het signaal onder een bepaalde waarde komt gaat "zwart beeld" aan. Of een eigen plaatje.quote:
Wij hebben handdoeken in de opslag liggen en die ruik je nog steeds, vijf jaar na het leeghalen van mijn ouders huis.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat nog één keer nog niet zo lang geleden (nou ja 10 jaar ofzo) gehad met een wasmiddel wat zo lekker rook en ook best lang. Dat was Persil (met een zeepje op het etiket) en die is ook niet meer te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |