Mooie voor taalvoutjesquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Nooit gezienquote:Op zondag 8 september 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er 2x een boodschap van 5 minuten op inspreken. (1984)
[ afbeelding ]
Vertel.quote:
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.quote:
Bellen was goedkoperquote:Op zondag 8 september 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik kan het mij wel herinneren maar volgens mij nooit aangeslagen.
'84 even naar noord Amerika bellen?quote:
In de eerste drie maanden dat ik buschauffeur was kreeg ik nog net een stempel. Na 3 maanden ging het contante geld van de bus en was de stempel niet meer nodig.quote:
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat nietquote:
Bij ons nog steedsquote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef chufi het volgende:
Deze koekjestrommel stond bij ons in de kast
[ afbeelding ]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die weg is. Kon je ook samen op reizen. Bij de ov-chipkaart gaat dat niet
Inmiddels wel ja. In het begin niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, nu hou je gewoon je pinpas ervoor als je geen OV-chipkaart hebt. Nog makkelijker.
Ik oooook! Wat een gemakquote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog altijd blij met de OV-chipkaart
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik oooook! Wat een gemak
Nu zelfs met pinpas. Alleen super stom dat dat dus niet werkt als je een korting abonnement hebt.
Dan heb je toch weer die OV pas nodig.
Kutspulquote:
Oh nooit op het idee gekomen ...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij bij ons in de straat was mochten we een stukje meerijden.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Snoep kopen! Salmiak knotsen en zure bommen. In Portugal rijdt er in de kleine dorpen nog een soort srv wagen rond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
De SRV kwam op zaterdag (en had zo´n zeer herkenbare toeter), gauw met ons zakgeld naar Henk Jager, zo heette de beste man. Dat je dat nog weet, na zo´n 45 jaar...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Snoep kopen! Salmiak knotsen en zure bommen. In Portugal rijdt er in de kleine dorpen nog een soort srv wagen rond.
De naam van die man weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat hij de enige was die in de winter van 1978-1979 rondreed terwijl alle straten bevroren waren, wij schaatsten over de weg naar de sloot om te schaatsen. Die man heeft toen achterlijk veel schade gereden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
De SRV kwam op zaterdag (en had zo´n zeer herkenbare toeter), gauw met ons zakgeld naar Henk Jager, zo heette de beste man. Dat je dat nog weet, na zo´n 45 jaar...
Ik weet de naam van onze SRV-man ook nog. Niet heel moeilijk want hij was de enige andere persoon met dezelfde achternaam in west-brabant.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
De SRV kwam op zaterdag (en had zo´n zeer herkenbare toeter), gauw met ons zakgeld naar Henk Jager, zo heette de beste man. Dat je dat nog weet, na zo´n 45 jaar...
En 's winters er achter hangen en je voort laten slepen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Maakte voor mij toch niks uit want kwam toch niet omhoogquote:
Klimrekken idem ....quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:31 schreef flipsen het volgende:
Wat had ik daar een schurfthekel aan zeg. En altijd van die uitslovers die in 3 seconden boven waren...
Eens in de zoveel tijd apenkooi! Dat was de enige gymles die ik leuk vond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:23 schreef Radobe het volgende:
Touwklimmen was het enige wat ik wel kon, qua gym. Naar boven dan, naar beneden was weer wat anders...
Zoiets komt hier nog gewoon door de straat. Heet dan geen SRV man, maar de naam het bedrijf. De melkboer noemen ze het, maar het is binnen gewoon een compleet ingerichte kleine supermarkt. Ook wat groter dan deze kar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Is mij ook nooit gelukt. Verder was ik ook niet een stijve hark. Ik kreeg wel een hekel aan gym op de middelbare school. Dan ging je gewoon niet, was ook altijd het laatste uur. Ja, doei.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, die kut touwen. Ik kwam echt nooit omhoog, terwijl ik verder wel lenig was en zo.
Lenig ben ik nooit geweest maar de techniek van in een touw omhoog klimmen beheerste ik prima. Heeft dus totaal niets met lenig te maken maar alles met techniek van hoe je benen en armen gebruikt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, die kut touwen. Ik kwam echt nooit omhoog, terwijl ik verder wel lenig was en zo.
Vooral je voeten, ik was ook zo boven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:12 schreef 215 het volgende:
[..]
Lenig ben ik nooit geweest maar de techniek van in een touw omhoog klimmen beheerste ik prima. Heeft dus totaal niets met lenig te maken maar alles met techniek van hoe je benen en armen gebruikt.
En een klein beetje kracht.
Ja hèhè, jij hebt maat 73!@quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Vooral je voeten, ik was ook zo boven.
Ja dat ook en 3 meter langquote:
Leve de man van de SRVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |