Zie vid in link.quote:Soms vraag je je af of mensen wel goed kunnen nadenken... Dit is zo'n geval. In een dierentuin in Amerika wilde een vrouw een tijger aaien en klom daarom over het hek!
Ik kreeg 100x grotere psycho vibes van dat wijf dan van Joe Exotic.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
Carole Baskin killed her husband whacked him can't convince me it didn't happen carole baskin.
@Tijger_mquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zie vid in link.
https://jeugdjournaal.nl/(...)n-om-tijger-te-aaien
Ja, dat Franse stel met een babyquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:06 schreef capricia het volgende:
Waren het ook niet Fransen die in safaripark Beekse Bergen uit stapten?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ja, dat Franse stel met een baby![]()
Toen die cheetah een aanloop nam zat die gozer als eerste weer in de auto, vrouw met kind nog buiten
quote:Een 37-jarige vrouw is ernstig gewond geraakt bij een aanval door drie wolven in het Thoiry-safaripark in Frankrijk. De vrouw zou op eigen houtje door de 'safarizone' zijn gaan joggen, die eigenlijk alleen voor auto's toegankelijk is.
Quel boîtequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
En dan hebben we nog, heel toevallig Frankrijk, die vrouw die ging joggen.
[..]
Die bleek nog te leven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef Nober het volgende:
Carole Baskin killed her husband whacked him can't convince me it didn't happen carole baskin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |