Dit was in Parijs ook zo. Uiteindelijk kwamen er in latere rondes nog heel veel kaarten bij. En in de laatste 3 weken van tevoren ook nog via het resale platform.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:43 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag had ik eindelijk mijn tijdslot. Milaan maakt de keuze heel erg makkelijk voor mij. Schaatsen, Shorttrack, Skeleton, Noordse Combinatie, Alpine Skiën en Biatlon zijn alleen nog kaartjes voor mensen in een rolstoel beschikbaar. Alle normale kaarten zijn weg.
Dus voor mij wordt het kijken vanuit huisEnige waar ik nog eventueel naartoe zou willen waar kaartjes voor beschikbaar zijn is het langlaufen, maar om alleen daarvoor naar Italië af te reizen......
Ik twijfelde toch al dus het is verder geen ramp. Als je voor halverwege de loting al bijna geen kaarten meer kan krijgen gaan er heel veel mensen teleurgesteld worden.
De prijzen zijn ook belachelijk. Schaatsen zijn de - niet verkrijgbare tickets - 280 en 140 euro. Kunstschaatsen begint bij 450 euroquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was in Parijs ook zo. Uiteindelijk kwamen er in latere rondes nog heel veel kaarten bij. En in de laatste 3 weken van tevoren ook nog via het resale platform.
Het vervelende is dat je daar niet op kan plannen en accomodatie natuurlijk wel steeds lastiger wordt. Milaan is nog wel goed te doen vanuit de omgeving, maar op en neer naar die wintersportgebieden is een stuk lastiger.
90 euro voor voorronde wedstrijd ijshockey is best okquote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De prijzen zijn ook belachelijk. Schaatsen zijn de - niet verkrijgbare tickets - 280 en 140 euro. Kunstschaatsen begint bij 450 euroIjshockey zijn de mannenwedstrijden ook schrikbarend duur.
Het lijkt bijna alsof ze eerst de fan die toch persé willen komen flink wat geld uit de zak willen kloppen.
Ik wil in redelijkheid prima betalen voor kaartjes maar dit is allemaal erg fors. En dan speelt vooral mee dat er alleen sporten over zijn die niet direct mijn voorkeur hebben. Alles waar ik graag naartoe wil is toch niet beschikbaar. En wat er over blijft vind ik inderdaad veel te duur voor de 'belevenis'. (ik keek overigens bij de kwartfinale wedstrijden voor 400 euro +)quote:Op maandag 10 februari 2025 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
90 euro voor voorronde wedstrijd ijshockey is best ok![]()
Maar even ter vergelijk; voor WK rugby (2023 in Frankrijk) betaalde ik gemiddeld 180e per kaartje voor 1 losse poulewedstrijd.
Blijft ook altijd vraag/aabod verhaal.
Was Engeland tegen Samoa en Engeland Chili. Niet perse topwedstrijden (met wel een topland natuurlijk).quote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wil in redelijkheid prima betalen voor kaartjes maar dit is allemaal erg fors. En dan speelt vooral mee dat er alleen sporten over zijn die niet direct mijn voorkeur hebben. Alles waar ik graag naartoe wil is toch niet beschikbaar. En wat er over blijft vind ik inderdaad veel te duur voor de 'belevenis'.
En wist je wie er op het veld stonden voor 180 euro? Want als dat NZ, SA, Frankrijk of Ierland waren vind ik die prijs best ok
Mogelijk vliegen naar Milaan. Puur gezien de tijdswinst die je dan boekt. Qua prijs valt het hopelijk ook nog mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Leatherface het volgende:
Voor welk vervoer kiezen jullie?
Ik ga toch maar met de auto, denk ik. Tussen Milaan (ijshockey) en de drie andere sporten (allemaal omgeving Cortina) ligt zo'n 400 kilometer. Ik weet zo 1,2,3 niet of er een vliegveld in de buurt van Cortina ligt.
Dan toch maar met de auto. Kan ik er meteen een paar daagjes Venetië of Verona aan vastplakken.
Ik verwacht eigenlijk dat er extra nachttreinen gaan rijden. Kun je de nacht doorrijden (en slapen) tot Basel en dan nog 1x overstappen om in Milaan te komen. Stap je 's-avonds om half 9 op de trein in Utrecht, ben je om 11 uur 's-ochtends in Milaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Mogelijk vliegen naar Milaan. Puur gezien de tijdswinst die je dan boekt. Qua prijs valt het hopelijk ook nog mee.
Cortina was al gauw ook 5 uur rijden vanuit Milaan (buiten gezien dat het natuurlijk winter is dan daar)
Vriendin sowieso met de auto, er voor het gemak van uit gaande dat je in/bij het olympisch dorp gewoon kunt parkeren (maar dat moet wel, teams moeten immers ook naar dingen toe). Wij denk ik met twee auto's, inclusief een busje, dus dat moet allemaal wel lukken.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:29 schreef Leatherface het volgende:
Voor welk vervoer kiezen jullie?
Ik ga toch maar met de auto, denk ik. Tussen Milaan (ijshockey) en de drie andere sporten (allemaal omgeving Cortina) ligt zo'n 400 kilometer. Ik weet zo 1,2,3 niet of er een vliegveld in de buurt van Cortina ligt.
Dan toch maar met de auto. Kan ik er meteen een paar daagjes Venetië of Verona aan vastplakken.
Klinkt als een stuk meer moeite dan vliegen, er gaan dagelijks vanaf Schiphol een shitton vliegtuigen naar 1 van de drie vliegvelden rondom Milaan incl. alle denkbare budgetmaatschappijen. Daar gaat een trein het niet van winnen (en benzine/parkeer kosten) van een auto ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat er extra nachttreinen gaan rijden. Kun je de nacht doorrijden (en slapen) tot Basel en dan nog 1x overstappen om in Milaan te komen. Stap je 's-avonds om half 9 op de trein in Utrecht, ben je om 11 uur 's-ochtends in Milaan.
In Parijs heb ik bij de ingang van de venue wel ID/paspoort moeten laten zien, volgens mij. Weet ik niet meer 100% zeker. Maar ze hadden toen ook een officieel resale platform waarmee je kaartjes kunt doorverkopen, en je kon kaarten ook naar iemand anders 'sturen' en dus op hun naam zetten. Dus dat moet wel goed komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef Leatherface het volgende:
Weet iemand of ticketcontrole aan de ingang gecombineerd wordt met identiteitscontrole? Met andere woorden: controleren ze of de persoon op wiens naam het kaartje staat ook daadwerkelijk die persoon is?
Ik heb namelijk ook kaartjes voor vrouw en stiefkind. Mochten ze om wat voor reden niet mee kunnen, dan kan ik er misschien anderen blij mee maken (of doorverkopen)
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.quote:Upcoming Sales Windows
From February 25 to 27, 2025, a new open sales window for the Olympic events will be active. To participate, registration on the ticketing platform is required. All registrants will receive a link to proceed with the purchase.
Ik heb dat geen enkele keer hoeven doen, qr code was genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
In Parijs heb ik bij de ingang van de venue wel ID/paspoort moeten laten zien, volgens mij. Weet ik niet meer 100% zeker. Maar ze hadden toen ook een officieel resale platform waarmee je kaartjes kunt doorverkopen, en je kon kaarten ook naar iemand anders 'sturen' en dus op hun naam zetten. Dus dat moet wel goed komen.
Zou het dan niet hard genoeg zijn gegaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.
Zouden er dan wel kaartjes beschikbaar zijn ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week nog een kans, waar je je zo te lezen niet nog apart voor hoeft te registreren.
Ja hoor, het is niet zo dat eerder deze maand, toen de verkoop begon, in één klap álle kaarten op de markt kwamenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zouden er dan wel kaartjes beschikbaar zijn ?
Vermoed dat langlaufen, Curling, vrouwen ijshockey, Nordic Combined, rodelen, skeleton en ski moutaineering niet zo goed verkopen als verwachtquote:Book your spot:
take this chance to experience the unique atmosphere of the Italian Olympic Winter Games.
Limited time:
you have from 10.00 a.m. CET on 25 February until 11.59 p.m. CET on 27 February to buy the new tickets on sale. And you better act fast, as demand is skyrocketing, especially for certain events. What are you waiting for?
Early bird prices:
20% OFF the standard price for: cross-country skiing, curling (qualifying rounds), women's hockey, Nordic combined, luge, skeleton, ski mountaineering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |