Zullen mogelijk per paar dagen wat extra kaarten beschikbaar maken. Denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook bij Parijs. Totdat bij de 2e ronde bleek dat er toch heel veel kaarten beschikbaar waren... Maar goed, misschien doet deze organisatie het anders dan bij de zomerspelen..
(verder niet gefrustreerd of zow![]()
)
Ook relatief kleine stadions waardoor de vanafprijzen al fors zijn bij bijvoorbeeld schaatsen, shorttrack en kunstschaatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.
Leatherfacequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb kaartjes bemachtigd voor een poulewedstrijden curling, sprintwedstrijden langlaufen en een poulewedstrijd ijshockey heren
Je kan op een discipline drukken en dan ga je eigenlijk het platform inquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Als ik op de link voor mijn tijdslot in de mail klik kom ik alleen maar uit op de pagina waar ik mijn profiel moet updaten. Al tien keer gedaan, maar ik kom maar niet op het ticketplatform. Geen wachtrij ofzo, ik zie dat hele platform niet..
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Je kan op een discipline drukken en dan ga je eigenlijk het platform in
Is de link nog geldig? Iquote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan op Ticketing Platform, maar dan kom ik weer op mijn profielpagina uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar zie je disciplines? Als ik op die link klik, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan op Ticketing Platform, maar dan kom ik weer op mijn profielpagina uit.
Ging bij vriend die gisteren bestelde ook niet goed. Geduld was het toverwoordquote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Incognito lukte het wel, vreemd. Maar nu krijg ik geen code via SMS om mijn account te verifiėren en ik heb nog 8 minuten om af te rekenen, top geregeld.
Hopelijk in Heerenveen dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met kaartjes![]()
Zelf lang getwijfeld, maar sla deze OS over. Frankrijk 2030 nieuwe poging.
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 13:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met kaartjes![]()
Zelf lang getwijfeld, maar sla deze OS over. Frankrijk 2030 nieuwe poging.
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.
Ik vind het prachtige sporten, maar wel lastig om het live te volgen. Op de TV zie je het natuurlijk een stuk beter.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeld
Is uiteraard wel minder leuk als je weinig met de goedkopere sporten hebt, ik ga ook niet naar slopestyle of kunstschaatsen ofzo al was het een tientje
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:57 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik vind het prachtige sporten, maar wel lastig om het live te volgen. Op de TV zie je het natuurlijk een stuk beter.
En ik heb natuurlijk geen specifieke sporter die ik kan aanmoedigenNog wel aan mijn Braziliaanse schoondochter gevraagd of langlaufen niets voor haar was. Ze vond het verhaal van Bruna mooi, maar ziet zichzelf niet in de sneeuw rondspartelen.
Het was oprecht voor ons een zware afweging. Combi Milaan-Outdoor was in 5 dagen eigenlijk niet te doen. Alleen Outdoor redde het niet omdat de skileraar van de groep uiteindelijk toch niet mee ging. Dus dan maar Milaanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De outdoorsporten zijn een stuk goedkoper, voor één keer schaatsen pak je bijna 5 dagen langlaufen mee bijvoorbeeld
Is uiteraard wel minder leuk als je weinig met de goedkopere sporten hebt, ik ga ook niet naar slopestyle of kunstschaatsen ofzo al was het een tientje
Dat inderdaad. En ik wil best wat betalen voor tickets, daar ligt het helemaal niet aan. Maar voor mij was het goedkoopste schaatsticket 180 euro. En dat dan keer 4, alleen dat al tikt al aardig aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:43 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Idem, bijna nog voor gekozen voor een dagje schaatsen en shorttrack. Maar voor die prijs hebben we in Parijs 6/7 sporten bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |