Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar kun je gewoon tickets voor anderen kopen? Geen idee hoe dat zit, kan mijn vader bijvoorbeeld morgen/vrijdag ook tickets gaan kopen voor mij en eventueel anderen?
En dat gaat dan op naam (dus in dit geval, mijn vader koopt dan tickets en vult onze namen in?)?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.
Alles staat in eerste instantie op je eigen naam, je hoeft niet direct andere namen in te vullen. Je kan ze tot kort voor het evenement nog naar iedereen doorsturen met een ticketaccount.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat gaat dan op naam (dus in dit geval, mijn vader koopt dan tickets en vult onze namen in?)?
Ik had Parijs ook als oefening moeten gebruiken, maar ja![]()
25 is hier maxquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijdsslot, maar als het hetzelfde is als in Parijs kan je 30 tickets pp kopen en maximaal 5 per event.
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles staat in eerste instantie op je eigen naam, je hoeft niet direct andere namen in te vullen. Je kan ze tot kort voor het evenement nog naar iedereen doorsturen met een ticketaccount.
Niet verplicht, je kan ze gewoon op één apparaat zetten voor iedereen die mee gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.
Excuses voor de n00bvragen, maar ja, dit is bijna spannender dan de kwalificatie zelf zo
Zoals @Nattekat zegt is het niet verplicht zolang je als groep naar binnen gaat. En je hebt ook geen account nodig om je ticket opgestuurd te krijgen, wel om hem in te laden en te laten zien bij de ingang volgend jaar als je los naar binnen wilquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, dat klinkt goed. En zo'n ticketaccount is wel verplicht, ook als iemand tickets voor jou koopt? Ik heb me zelf aangemeld (en heb dus, neem ik aan, zo'n account), mijn zus, mijn vader, vriendin's werkgevers ook beiden, alleen mijn moeder en de ouders van mijn vriendin niet, dus de hoop is dat dat óf nog kan óf dat je ook zonder zo'n accounts tickets van iemand kunt krijgen.
Excuses voor de n00bvragen, maar ja, dit is bijna spannender dan de kwalificatie zelf zo
Zal wel stervensdruk zijn nu ook. Wij zijn de mand nog aan het vullenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:17 schreef franklop het volgende:
Alle gewenste kaartjes in de winkelmand.. Nu nog betalen..
Hij moet nog een code krijgen, maar die komt nog niet..
Wel vervelend dat het komt op moment dat je al je kaarten hebtquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal wel stervensdruk zijn nu ook. Wij zijn de mand nog aan het vullen
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef franklop het volgende:
Eindelijk gelukt!
Schaatsen
5000m vrouwen (12/2)
TP vrouwen Q + 500 m mannen (14/2)
Shorttrack
sessie van 12/2
Ijshockey
Wedstrijd mannen voorronde 13/2
Durf ik niet te zeggen, heeft iemand anders besteld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?
Ja, bochten ¤ 180,- (B). Lange zijde ¤ 280,- (A).quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe zag het plattegrondje eruit voor het langebaanschaatsen? Cat. 2 de bochten en cat. 1 de lange kant?
We zien elkaar de 12equote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef Riofan83 het volgende:
Uiteindelijk op het account van mijn partner ook mijn slag geslagen (e-mail met link zat in ongewenste e-mail, gelukkig op tijd gezien):
08/02 - kunstschaatsen
09/02 - 1000 meter vrouwen
10/02 - shorttrack
11/02 - 1000 meter mannen
12/02 - 5000 meter vrouwen + shorttrack
En hopelijk een keer het TeamNL-huis.
Gelukkig geen mixed curlingkaarten hoeven kopen.
Coolquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb kaartjes bemachtigd voor een poulewedstrijden curling, sprintwedstrijden langlaufen en een poulewedstrijd ijshockey heren
En mij aan een Mexicaans-Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Je herkent me aan de Braziliaans-Nederlandse vlag.
Oh het zou supercool zijn als Regina (achternaam even vergeten) zich plaatst voor Mexico! Is Bruna ook goed mee bevriend, dus daar juichen we dan gewoon gezamenlijk voorquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En mij aan een Mexicaans-Nederlandse vlag.
En ook de gemengde estafette biatlon mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Daar gaan we nog even naar kijken, ik heb hoop dat het binnen een straal van een uur rijden ofzo wel te doen moet zijn om iets te vinden. Milaan was makkelijker geweest, maar ja, daar is het langlaufen nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef franklop het volgende:
Is het qua accomodatie in de sneeuwgebieden wel goed te doen? Was voor ons reden om daar niet perse heen te willen gaan (buiten dat het icm Milaan en 5 dagen totaal lastig was)
Ze adverteren zich nu wel als de most widespread olympics. Vind ik niet perse een goed verkooppuntquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:25 schreef Leatherface het volgende:
Dat calculeer je ook wel in bij Winterspelen, grote afstanden. Parijs was wat dat betreft perfect.
Met ook niet heel veel logica, waarom het curling bijvoorbeeld in the middle of nowhere moet in plaats van Milaan. Kan nu al voorspellen dat dat vrij lege tribunes gaan zijn.quote:
Vooral jammer dat er iets van 5 olympische dorpen zijn...quote:
Ja dat snapte ik ook niet helemaal nee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met ook niet heel veel logica, waarom het curling bijvoorbeeld in the middle of nowhere moet in plaats van Milaan. Kan nu al voorspellen dat dat vrij lege tribunes gaan zijn.
Nou ja, eerlijk is eerlijk: ook als je heel dik underdog bent voelt het natuurlijk wel als een historische kans als je in een groep met vier landen zit, waarbij de winnaar naar de Spelen magquote:
Ireen maakt gelijk een CUMBEK!quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef franklop het volgende:
Eindelijk gelukt!
Schaatsen
5000m vrouwen (12/2)
TP vrouwen Q + 500 m mannen (14/2)
Shorttrack
sessie van 12/2
Ijshockey
Wedstrijd mannen voorronde 13/2
Twijfel nog of ik de 14e ook shorttrack mee ga pakken. Maar moet ik wel 1 van de rest meekrijgen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool![]()
Ach, ik vond de prijzen voor wat ik wilde helemaal prima.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik wacht het deze keer lekker allemaal af.... Bij Parijs bij de eerste trekking vanwege FOMO veel te dure kaarten gekocht, die later goedkoop waren... Gaat me niet weer gebeuren!
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik wacht het deze keer lekker allemaal af.... Bij Parijs bij de eerste trekking vanwege FOMO veel te dure kaarten gekocht, die later goedkoop waren... Gaat me niet weer gebeuren!
Ja dat zijn veel betere prijzen dan wat ik voor atletiek heb betaald in Parijs.....(en dan zat ik nog niet eens bij de finish...quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik vond de prijzen voor wat ik wilde helemaal prima.
100 euro voor de sprint, inclusief finales, bij het langlaufen en dan zitten we pal bij de finish. 65 euro voor iets verderop en 40 voor ergens langs het parcours, niks mis mee. En dan nog 90 voor het biatlon in de buurt van de schietbaan
Probeer je me nou een hart onder de riem te steken, of probeer je me te ontmoedigen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de winterspelen wel een stuk exclusiever zijn en dat er een hoop sporten zijn waar de kwaliteit van de plaatsen sterk verschilt. Door gebrek aan overlap zal er ook een stuk minder terug op een resaleplatform komen lijkt me.
Dat dacht ik vorig jaar ook bij Parijs. Totdat bij de 2e ronde bleek dat er toch heel veel kaarten beschikbaar waren... Maar goed, misschien doet deze organisatie het anders dan bij de zomerspelen..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:15 schreef franklop het volgende:
Ook niet alle kaarten meer beschikbaar die we wilden. Schaatsen en shorttrack ook maar max 4![]()
Blij dat we gisteren alles al hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |