Speed skating at the 2026 Milan Cortina Winter Olympics will be held at the Fiera Milano Exhibition Centerquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ook ik heb me ingeschreven. Hubertus of niet, vrouw en stiefkind gaan mee.
Het is mij trouwens nog niet helemaal helder waar nu precies het schaatsen gaat plaatsvinden. Ik begreep dat de plannen voor Baselga geschrapt zijn, maar verder?
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:53 schreef franklop het volgende:
https://milanocortina2026(...)cket-prices-revealed
Prijzen zijn bekend
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht,
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze daar de kaartjes van Paralympische spelen dan bij tellen
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dames ijshockey voorronde in een grote ijshockeyhal laten spelen helpt ook mee voor het percentage.
Hier staat dat het een capaciteit van 6500 toeschouwers krijgt, ongeveer de helft van Thialf dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De duurste sporten zullen ook wel de minste tickets hebben. Geen idee hoe de schaatshal er precies uit gaat zien, maar aangezien ie tijdelijk is zullen er wel geen grote tribunes zijn.
Was Parijs niet ook zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Meer dan de helft van de tickets blijft volgens de organisatie onder de 100 euro en 20% zelfs onder de 40 euro.
Dat klinkt niet slecht
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.quote:
Wij hadden inderdaad voor 85 euro een finaleavond atletiek en zat daar ook vrij hoog in het stadion. Uitstekend te volgen overigens.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was gemiddeld genomen toch duurder, verschilt ook wel per sport natuurlijk.
Voor onder de 100 euro zat je bij atletiek bijvoorbeeld (bij finalewedstrijden) hoogstens ergens heel erg hoog in het stadion
In sochi waren de tickets voor schaatsen ook erg duur. Wel naar een aantal wedstrijden gegaan toen, want tsja je wil toch wat zien dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schaatsprijzen vallen me niet mee, zeker gezien het in principe 1 onderdeel per dag is. Ga niet 180 euro dokken voor een halfuurtje 500m.
Dank voor de reminder - ik nu ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecaoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Was het ietwat vergeten, maar vandaag is de laatste dag voor de voorregistratie. Toch maar even gedaan
Maximaal 100-120 euro voor het langlaufen zo te zien, dat is nog te doen.
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij bent toch de assistent Smoreman van de selecao
Wat een gebrek aan creativiteit daarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bond het daar mee eens gaat zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |