abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214809945
quote:
CHERSONISSOS - Een 19-jarige Nederlandse toeriste op Kreta is ontsnapt aan verkrachting. Onze landgenote was in de nacht met haar vriend aan de rotsachtige kust, toen ze werden beslopen door twee mannen.

Dat meldt het medium Creta24. Het stel uit Nederland was vrijdagochtend, na een avond stappen in de bij Nederlanders populaire plaats Chersonissos, naar de kust van het Griekse eiland gegaan en werden daar ineens belaagd door de twee aanvallers.

Een van hen probeerde zich aan de vrouw te vergrijpen, terwijl de ander toekeek. De vriend van de Nederlandse tiener deed er alles aan om zijn vriendin te beschermen. Ook de vrouw verweerde zich kranig tegen de aanval.

Nadat ze bleven schreeuwen, besloten de twee mannen ervandoor te gaan. Het geschokte stel vluchtte naar het havendepartement van Chersonissos en meldde daar de autoriteiten wat er was gebeurd. Daarop werd meteen een zoektocht naar de verdachten opgestart.

Na korte tijd werd het duo al gelokaliseerd en daarop gearresteerd. Het bleek te gaan om twee mannen van Soedanese afkomst. Ze zijn inmiddels voorgeleid aan de rechter-commissaris op het eiland, op verdenking van poging tot verkrachting. Het onderzoek wordt voortgezet.
bron
Heftig.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 26 augustus 2024 @ 13:20:42 #2
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_214809952
Waarom zetten ze toch altijd die afkomst er bij? Het is in dit soort gevallen toch gewoon al duidelijk?
pi_214809954
Hoe dan?
Nou Soedan!
pi_214809972
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
Waarom zetten ze toch altijd die afkomst er bij? Het is in dit soort gevallen toch gewoon al duidelijk?
Om speculaties over het niet voor de hand liggende te voorkomen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_214809976
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
Zijn best wat incidenten te vinden van dit jaar in Kreta helaas.
Zie ook https://lawandorder.gr/ir(...)-na-viasei-16chroni/

quote:
A 25-year-old Pakistani man was arrested by police in Theriso, Heraklion, after attempting to rape a 16-year-old.

The attack on the minor had taken place on April 1, with the 25-year-old entering the window in the house where the 16-year-old lived.

Although the Pakistani man held a knife with which he threatened the 16-year-old, the minor resisted, resulting in the 25-year-old foreigner fleeing.

It was found that the 25-year-old did not have the necessary legalization documents of residence in the country.
Die mensen hebben ook helemaal niets te verliezen..
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 26 augustus 2024 @ 13:27:05 #6
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_214809983
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zijn best wat incidenten te vinden van dit jaar in Kreta helaas.
Zie ook https://lawandorder.gr/ir(...)-na-viasei-16chroni/
[..]
Die mensen hebben ook helemaal niets te verliezen..
Fantastisch idee dat multiculti!
pi_214809985
Gewoon sharia erop loslaten. Zonder ballen het vliegtuig in terug dus wat mij betreft. 😀
pi_214810081
Daarom dus naar Albufeira of Sunny Beach te Bulgarije.
pi_214810220
Nou @BansheeBoy, ben benieuwd hoe je dit deze keer gaat recht lullen. Weer uit het mooie Afrika met het geloof die we allemaal kennen.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:22:46 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214810322
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:05 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou @:Bansheeboy, ben benieuwd hoe je dit deze keer gaat recht lullen. Weer uit het mooie Afrika met het geloof die we allemaal kennen.
In het donker, ergens afgelegen rondlopen is gewoon niet verstandig voor 2 precious dames. In algemene zin, ik het niet over deze dames. Ik kan er niks anders van maken. Ik hoop dat ze die Sudanezen hard straffen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214810404
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
In het donker, ergens afgelegen rondlopen is gewoon niet verstandig voor 2 precious dames. In algemene zin, ik het niet over deze dames. Ik kan er niks anders van maken. Ik hoop dat ze die Sudanezen hard straffen.

2 Precious dames?
Het was een meisje met haar vriend.
pi_214810406
Fijn dat haar vriend zich verzette tegen de verkrachting van zijn vriendin. Zonder een echte man zoals hem was dit anders afgelopen.
Heel veel sambal
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:38:54 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214810423
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:36 schreef Zoddie het volgende:

[..]
2 Precious dames?
Het was een meisje met haar vriend.
Ik zeg toch dat ik het niet over hun heb? Gelukkig was er een vriend bij in dit geval. Ze moeten eens een goed voorbeeld stellen bij dit soort zeden taferelen.

Misschien ben ik te normaal, maar ik heb nooit begrepen welke lol er zit in stoute akoestiek terwijl de dame in kwestie tegenwerkt.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214810860
quote:

[..]
In het donker, ergens afgelegen rondlopen is gewoon niet verstandig voor 2 precious dames.

Je moet toch wel een hele gore smeerlap zijn om dit soort beweringen te doen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_214810920
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:53 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je moet toch wel een hele gore smeerlap zijn om dit soort beweringen te doen.
Tja dat blijft een probleem bij de Islam aanhangers die willen dat iedereen met een sluier rond gaat lopen
pi_214811108
quote:

[..]

Ze had niet zo sexy gekleed moeten zijn. Schuld van de dame. Correcte redenering. :')
pi_214811151
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:36 schreef Nyamuk het volgende:
Fijn dat haar vriend zich verzette tegen de verkrachting van zijn vriendin. Zonder een echte man zoals hem was dit anders afgelopen.
Precies, je zal in zo'n situatie maar zo'n lulletje havermelk als vriend hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214811590
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja dat blijft een probleem bij de Islam aanhangers die willen dat iedereen met een sluier rond gaat lopen
Die mening is niet exclusief voor genoemde geloofsaanhangers. Het "ze vraagt er om...." hoor je te vaak.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_214811682
Het zal je maar gebeuren :{
pi_214812024
quote:

[..]

Alleen al het feit dat je de OP niet leest is typisch, om het over de inhoud van je woordenkots maar niet te hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:14:40 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214812090
Dus zelfs met een man ben je als vrouw daar niet veilig.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:13:35 #22
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214812576
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Dus zelfs met een man ben je als vrouw daar niet veilig.
Met zo'n buffel als mij wel hoor.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:24:24 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214812655
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:13 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Met zo'n buffel als mij wel hoor.
👍🏻😀
pi_214813488
Ik las de titel en mijn donkergetinte vermoeden bleek te kloppen :(