Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zit m’n kop vol te proppen bij de FEBO
Het blijft statistiek en geen zekerheden maat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.
Ik hoop dat ik een mooie zeildag voor jou en je vrouw kan aanbieden met alles erop en eraan.
Ik heb geen zeilbootquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je me niet verantwoordelijk houdt ivm mijn weerberichten. Hagel kan heel onverwachts komen en ik stel weerberichten op vroeg in de ochtend. Wat er 's-avonds gebeurt 15 uur later kan ik niet goed inschatten.
Ik hoop dat ik een mooie zeildag voor jou en je vrouw kan aanbieden met alles erop en eraan.
Van Sas dan maar opstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Rot op met die Wellenreuther joh. Wat een choke kneus
Ik ook niet, maar wel beschikking tot. Misschien heb je m'n post gemist laatst, maar heb de mogelijkheid tot gebruikmaking. Flinke dame van ongeveer 14 meter lengte. Moet 'r wel elke avond terugbrengen naar de thuishaven omdat ze te huur moet zijn. Kan niet dagen op pad met overnachtingen al is daar accomodatie voor.quote:
OLIJ INquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef Fok-it het volgende:
Rot op met die Wellenreuther joh. Wat een choke kneus
Wel heel bijzondere aankoop was dat ja. Zou hem niet herkennen als hij door de straat liep in ieder geval. Dat zegt wel watquote:
Bijlow voor jodenfooitje weg doenquote:
Dat is opzich wel logisch.quote:
Noppert waarschijnlijk op de laatste dagquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is opzich wel logisch.
Die is niet gemaakt voor topsport en is niet echt overdreven goed door gebrek aan ontwikkeling hierdoor.
Het niet halen van een fatsoenlijke keeper daarentegen.
Dan vlieg ik naar het maasgebouwquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noppert waarschijnlijk op de laatste dag
Welke van de twee?quote:
Weet paar jaar terug dat hij naar Engeland ging. Dan weet je natuurlijk al dat hij 5 jaar later met hangende pootjes terug komt naar Nederland om op de bank te mogen zitten ergens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel bijzondere aankoop was dat ja. Zou hem niet herkennen als hij door de straat liep in ieder geval. Dat zegt wel wat
Dat wel ja, maar dat is ook zoietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
En verdient waarschijnlijk een bak geld
Aké begs to differ.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet paar jaar terug dat hij naar Engeland ging. Dan weet je natuurlijk al dat hij 5 jaar later met hangende pootjes terug komt naar Nederland om op de bank te mogen zitten ergens.
Omdat het geen lump sum game is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Fok-it het volgende:
Waar zijn alle Wieffer, Slot en CL miljoenen?? Er wordt letterlijk geen reet uitgegeven aan transfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |