reichsparteitag? een concert lees ik.. maar inderdaad, doe niet zo emotioneel over specifiek de duitse geschiedenis. Idioten heb je altijd en overal, geen reden om dat strafrechtelijk te onderdrukken voor het tot (voorbereiden van) echte misdaden komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja joh, duizenden nazi's die sieg heil lopen te brullen op de reichsparteitag 2024, niks om je voor te schamen. Gewoon niet zo emotioneel doen.
Is toch niet te vergelijken, dit is blijkbaar een popster in Duitsland dan doe je zoiets niet, als Frans Bauer bijvoorbeeld zoiets hier zou doen zal hij ook een flinke boete krijgen, en terechtquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
reichsparteitag? een concert lees ik.. maar inderdaad, doe niet zo emotioneel over specifiek de duitse geschiedenis. Idioten heb je altijd en overal, geen reden om dat strafrechtelijk te onderdrukken voor het tot (voorbereiden van) echte misdaden komt.
Zonde een whataboutism te willen gebruiken, kan ik ook een zeker gevoel van hypocrisie niet onderdrukken als je dit vergelijkt met de "aanpak" van de tienduizenden Hamas supporters die de afgelopen maanden de straten op zijn gegaan en in mijn optiek veel ergere dingen geroepen hebben (en ook een veel grotere bereidheid om daadwerkelijk acties te ondernemen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Nee, daar zijn ze in Duitsland ook niet zo van gediend. Maar goed, je zou je ook eens inlezen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
Had ze van "form the river to the sea palestine will be free" geroepen. Werd ze nu op handen gedragen en liep haar boekingsagenda overvol.
Het is een gekke wereld.
Gewoon een verkorte versie van dit:quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:07 schreef Starhopper het volgende:
Daarbij veranderde het gezang ook al snel in een oproep- en antwoordspel, waarbij Müller 'Zicke' zong en het publiek reageerde met ‘Heil’.
Omdat Israël vernietigen een goed iets is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
Had ze van "form the river to the sea palestine will be free" geroepen. Werd ze nu op handen gedragen en liep haar boekingsagenda overvol.
Het is een gekke wereld.
Ik zie het al, we hebben de ideale advocaat voor deze neo-nazistische troela gevonden. Heb je je al aangemeld?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarvoor was die huiszoeking precies nodig? Wat voor bewijs in relatie tot de verdenking dachten ze daar te vinden? En dan die enorme boete, dit is het zgn chilling effect, beoogd en wel en in strijd met het Europese mensenrechtenverdrag.
Dat mag je op TikTok ook gewoon roepen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
Het is een gekke wereld.
Je ziet hier toch vooral veel figuren die het aangrijpen om heel boos te doen over iets heel anders?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zie alle deugers hier weer over elkaar heen vallen, om maar het hardste foei te roepen. Stel je eens niet zo aan
Zou mij meer zorgen maken over het grote aantal users hier die de nazi groet wel prima lijken te vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zie alle deugers hier weer over elkaar heen vallen, om maar het hardste foei te roepen. Stel je eens niet zo aan
Bijzonder hoe dat omgedraaid wordt door wat lui jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:04 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zou mij meer zorgen maken over het grote aantal users hier die de nazi groet wel prima lijken te vinden.
Jij bent niet zo van de verdragsverplichtingen inzake mensenrechten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zie het al, we hebben de ideale advocaat voor deze neo-nazistische troela gevonden. Heb je je al aangemeld?
Jij bent daar toch nogal selectief van?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van de verdragsverplichtingen inzake mensenrechten?
Als je dat dagelijks voorbij ziet komen, dan zou ik toch maar de autoriteiten inschakelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:16 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie en hoor moslims elkaar elke dag de hele dag fascistische groeten brengen. Sterker nog, dergelijke groeten behoren nu eenmaal tot het standaard islamitische repertoire. Aangezien daar helemaal niks aan gedaan wordt, zou men de zgn. "Hitlergroet" natuurlijk ook gewoon moeten tolereren. Ik bedoel, islam of nazisme, wat is het verschil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |