Ik ben nooit echt gek van Kim Wilde geweest. Kids in America ging nog en ze is me vervolgens met dat verschrikkelijke Cambodia voor altijd kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde heeft een nieuwe single uit. Stukje van gehoord, maar ik vind het geen bijzonder nummer. Beetje de sound die ze altijd had, maar het gaat niet echt een kant op.
Vind ik toch wel een gaaf nummerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt gek van Kim Wilde geweest. Kids in America ging nog en ze is me vervolgens met dat verschrikkelijke Cambodia voor altijd kwijt geraakt.
Female Attraction was een betere titel geweest.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Female Attraction was een betere titel geweest.
Je hebt je roeping gemistquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Female Attraction was een betere titel geweest.
Zeker. Maar Melting geeft me gelukkig nog een podium voor mijn creativiteit.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Maar Melting geeft me gelukkig nog een podium voor mijn creativiteit.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Hall and Oates? - Living on dreamtime
Vond het al knap dat je dat hoorde.quote:
Dit liedje had Runaway moeten hetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Hall and Oates? - Living on dreamtime
Dat bestond al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit liedje had Runaway moeten heten
Toch wel een hele herkenbare stem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond het al knap dat je dat hoorde.
En net in een ander MUZ-topic...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |